Jump to content

Windows werkbalk, themes etc.


Sasuke

Recommended Posts

zou je mij kunnen uitleggen hoe ik hem moet installeren, ik wou van deze pagina die winnie de pooh, maar ik snap er helemaal niks van...

je hebt wel STYLE XP nodig en als je die hebt

dan moet je die winnie de poeh uit dat zip bestand halen dan zet je hem in C:\WINDOWS\Resources\themes

en als je dat allemaal hebt gedaan moet je style xp openen en dan kan je hem in themes of styles vindne

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal jullie eens helpen, download windows blinds, kun je heel veel skins erop zetten en ook boot screens met een extra progje en custom cursos, dus je kan je hele windows kernel vernachelen totdat je je pc moet formateren*ook bij style XP*

Link to comment
Delen op andere websites

zou je mij kunnen uitleggen hoe ik hem moet installeren, ik wou van deze pagina die winnie de pooh, maar ik snap er helemaal niks van...

je hebt wel STYLE XP nodig en als je die hebt

dan moet je die winnie de poeh uit dat zip bestand halen dan zet je hem in C:\WINDOWS\Resources\themes

en als je dat allemaal hebt gedaan moet je style xp openen en dan kan je hem in themes of styles vindne

hij doet het nog steeds niet, als ik hem uitpak in de themes map en dan wil laden met themexp dan staat ie er helemaal niet

Link to comment
Delen op andere websites

hij doet het nog steeds niet, als ik hem uitpak in de themes map en dan wil laden met themexp dan staat ie er helemaal niet

je moet ook bij styles kijken want daar kan ie ook staan

is dit alleen maar voor XP of ook voor 98 enzo

ja

Link to comment
Delen op andere websites

hij doet het nog steeds niet, als ik hem uitpak in de themes map en dan wil laden met themexp dan staat ie er helemaal niet

je moet ook bij styles kijken want daar kan ie ook staan

staat ie niet hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil Deze hebben, maar als ik 'm download krijg ik een .wba bestand en hoe open ik zulke dingen ?

dan doe je bij opslaan als type all files en dan typ je achter de naam .zip. VOORBEELD :

Naam: denaamhoejehetwilnoemen.zip

Opslaan als type: all files

staat ie niet hoor...

dan snap ik er ook nix meer van :o

Bewerkt: door dudedude
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil Deze hebben, maar als ik 'm download krijg ik een .wba bestand en hoe open ik zulke dingen

er zit alleen een bug in die skin, soms begint mijn beeld van mijn browser ineens "openneer" te bewegen

?

dan doe je bij opslaan als type all files en dan typ je achter de naam .zip. VOORBEELD :

Naam: denaamhoejehetwilnoemen.zip

Opslaan als type: all files

ik ben erachter, ik heb die nou ook, je moet windowblind hebben, dan kan je het heel makkelijk toevoegen, die gebruikt namelijk wba... :(

Bewerkt: door timotees
Link to comment
Delen op andere websites

is dit alleen maar voor XP of ook voor 98 enzo

ja

wat betekend dat antwoord nou? dat ie voor alle windowsen is of alleen maar voor XP? :blink: :unsure:

oh sorry ik had het niet zo goed gelezen :D

maar hij is alleen voor XP

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...