Jump to content

Kan geen PS3 savegame kopiëren.


Lars

Recommended Posts

Hoi GTAF'ers

Ik weet vrijwel zeker dat ik dit topic verkeerd geplaatst heb, ik kon niks vinden m.b.t. PS3. Mijn excuses daarvoor :).

Nu mijn probleem:

Als ik mijn USB stick erin steek, dan herkent mijn PS3 hem wel. Maar als ik een savegame wil kopiëren krijg ik letterlijk dit: Kopiëren+. Dus met andere woorden, je hebt PS+ nodig. Alleen ik vind dit raar, want vorige week (?) kon ik het nog gewoon zonder problemen.

Google zegt ook niks, enigste wat ik erover vond was dat de savegame niet ''kopieerbaar'' was. Toen probeerde ik het bij GTAV (Die ik een tijdje terug had gekopiert om beetje geld bij op te doen..) en die kon ook ineens niet meer. Geen enkele savegame kan ik kopiëren.

Geen idee waarvoor dit nodig is maar ik zeg het toch,

Mijn usb is 8 GB, hij is formateert in FAT32 en heeft de mappen PS3 en SAVEDATA wat normaal altijd moet werken.

Wie kan mij helpen/weet een oplossing?

Bedankt :D!

~ Lars.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met PS+ is volgens mij dat je het kopieert via een of andere cloudservice. Bovendien kun je met sommige games nu eenmaal geen saves kopiëren, dat is de keuze van de developer denk ik. Ik heb geen idee of dat bij GTA V wel of niet het geval is.

(Als ik hier iets fout heb gezegd, verbeter me hé!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook altijd gewoon de functie gehad om mijn savegames te kopieren naar mijn USB. Alleen heb ik wel altijd het probleem gehad wanneer ik mijn savefiles wou afspelen op een andere account dat hij dan niet werkt. Een beetje jammer, want met de PlayStation 2 drukte je er alleen een memory card in en dan kon je overal met een savefile spelen. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...