Jump to content

Git Extensions Branch Help


Delvarik

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik ben voor het eerste gevraagd om met een Mod project voor Skyrim mee te werken, en daar heb ik een programma genaamd Git Extensions voor nodig, ik moet iets met een ''Branch'' bekijken. ( hier is een foto van wat ik bedoel http://tinyurl.com/o4ahlvf )

Maar voor zover ik weet is dat een oudere versie, want mijn Git versie heeft geen Submodules in de balk staan.

Dus als iemand weet waar het staat of wat ik moet doen om het te krijgen, advies zou zeer op prijs worden gesteld :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt niet een specifiek programma nodig om met git versiebeheer te gebruiken. Indien je huidige programma niet voldoet zijn er genoeg andere programma's: link

Over die "branch":

Binnen een versiebeheersysteem (dus zoal git) kan je een of meerdere branches hebben. Branches zijn gewoonweg bij elkaar gegroepeerde bestanden. Je kan branches hebben voor wanneer je grote wijzigingen heb gedaan en dat die daarna nog getest moet worden. Wanneer dat laatste dan ook weer goed werkt kan je het "mergen" (samenvoegen) met een andere branch. Maar het kan ook gebruikt worden voor verschillende versies te beheren. Het is maar net hoe je het in/opdeelt.

Maar voor zover ik weet is dat een oudere versie, want mijn Git versie heeft geen Submodules in de balk staan.

Wat probeer je precies te doen? Is mij niet compleet duidelijk op dit moment.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...