Jump to content

[WIP] SA Path Editor


JGuntherS

Recommended Posts

Ik ben een programma'tje aan het schrijven waarmee je paths kunt editen. Het is nog in WIP stadium, dus nog vol met bugs

De Path Editor gaat samen met de Map Editor van tonywob, ik weet niet of er nog een losse versie komt. Alles zal worden overgezet naar C++.

Huidige versie: 0.2.1

Changelog

- 3 dec 2005

--- "Bestand-openen"-schermpje toegevoegd

--- Zoek functie voor alle secties gemaakt (behalve sectie 4, daar valt niks te zoeken :bonk: )

--- Wat crash-beveiligingen

- 4 dec 2005

--- Compile-functie toegevoegd (als bestand "C:\test.dat")

- 11 dec 2005

--- Edit-functie voor sectie 1a toegevoegd (eindelijk...)

--- Edit-functie voor sectie 1b toegevoegd

- 12 dec 2005

--- Edit-functie voor sectie 2 toegevoegd

--- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1a

--- Plaatje-maak functie toegevoegd voor sectie 1b

Suggesties/bugs ofzo? Post het hier!

Je hebt Microsoft .NET Framework nodig! (1.1.4322 ofzo) Als je XP sp2 hebt, heb je het waarschijnlijk al. Werkt het toch niet, PM me om mijn MSN :)

De compiler schrijft altijd het gecompileerde bestand naar C:\test.dat. De batch recompiler schrijft zijn bestanden naar C:\nodes**.dat.

Als je bepaalde stukken code wilt inzien, PM me!

SA_Path_Editor.zip

Bewerkt: door JGuntherS
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JGuntherS

    13

  • Blastov

    4

  • DjP.P

    4

  • Jarno

    3

Top Posters In This Topic

Ik snap je tool niet echt,

Ik typ in 'Set path':

C:\Games\GTA SA Mods

C:\Games\GTA SA Mods\data\Paths

C:\Games\GTA SA Mods\data\Paths\NODES34.DAT

Vervolgens 'Decompile'

Alle 3 werken ze niet (Ik zou trouwens niet eens weten wt er zal moeten gebeuren maja)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet bij Set path GTA-map\data\paths\ invoeren (GTA-map vervangen door je GTA-map). Dat zou moeten werken. Hij laat nu alleen nog maar de Header zien, maar het hele bestand wordt al wel in het geheugen geladen. Die knopjes betekenen nog niets.

@Jarno: Het is in VB .NET 2003 geproggrammeerd. (het is zelfs multithreading :) )

Nieuwe versie, check de hoofdpost

Bewerkt: door JGuntherS
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe versie, zie hoofdpost

Je kunt nu compileren (niet bewerken!), de bestandgrootte wordt kleiner, dat komt omdat R* aan het eind van een nodes**.dat allemaal nulletjes heeft laten zitten, die worden niet meegecompileerd.

@ Blaster: ik ga nu bezig met een bewerkfunctie, verwacht het vandaag - overmorgen.

Bewerkt: door JGuntherS
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit al bij GTI :D . En ik ben druk bezig het path-formaat te ontcijferen.

Edit: Ik heb alle bestanden opnieuw gecompileerd, en het spel snapt ze nog steeds. Dat betekent dus dat mijn decompile/compile functies goed zijn :'D

Bewerkt: door JGuntherS
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...