Jump to content

GTA Miami-Liberty


Apple-Mac

Recommended Posts

Hallo mensen, ik ben verplan om een mod te maken (GTA Miami-Liberty) waarbij de eilanden van GTA3 IN Vice City te zetten (niet vervangen maar erbij) Natuurlijk wil ik wel wat dingen aan de eilanden veranderen, maar ik wil dat de eilanden grotendeels hetzelfde blijven. Een deel van Leaflinks wordt verwijderd, namelijk de bovenkant. Ik stuur later een screen waar en hoe. Ik zeg wel even iets:

Portland komt aan de linker kant van Zuid-Downtown (bijna over de grens)

Staunton Island komt aan de rechterkant van Vice Point.

Shorside Vale (niet volledig, vliegveld wordt verwijderd) komt op de plek waar de bovenkant van Leaf Links was (de bovenkant is waar de weg van boven Leaf Links scheidt.)

De eilanden mogen wel wat uitgebreider zijn, maar mijn vraag is. Wie wil meedoen!

(Later maak ik een uitgebreide info. dit was even omdat ik ergens heen moet)

Ik zoek leden!

LEDEN:

2

NEGATIEVE OPMERKINGEN:

6

POSTIEVE OPMERKINGEN:

3

Bewerkt: door SSX-Breaker
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    24

  • gangster28

    12

  • Blastov

    9

  • Samurai

    4

Ik kan me niet herinneren dat jij kan modden.

Bovendien is er al zo'n mod en is er dus geen behoefte aan een tweede. Leuk dat je die mod dan niet leuk vond maar dan heeft het geen zin om een hele nieuwe te maken omdat je in die gedachte geen aanhang hebt.

Deze mod word dus gegarandeerd niks. Het klinkt hard maar het is beter dat het nu gezegd word dan dat je met valse hoop begint en het uitloopt tot een ramp...

Link to comment
Delen op andere websites

OFFTOPIC: @ Jorge F. Ik vroeg om leden, niet om comentaar! Als die mod bestaat, wat is de naam van de mod dan? En als ik niet kan modden (ha, kan ik wel maarja) dan mag ik toch wel om leden vragen? Bedoel je GTA LC? Dat is NIET dezelfde mod als ik van plan ben om te maken! Lees dan eens! Heb je me wel eens zien modden? NEE!!! Alleen vraag ik dingen om meer te weten te komen, zodat ik dat kan gebruiken om verder te komen met modden! Dat heeft niet te maken of je WEL kan modden of NIET! Hoe weet jij dat het tot een RAMP uitloopt, ben je god ofzo. Of Robbert v/d Broeken? Zoals ik al zei: Ik vroeg geen HARDE negatieve comentaar. Comentaar mag wel gegeven worden zowel negatief als positief, maar ik vindt het een beetje afzeiken van mijn nieuwe project als je doet alsof je in andermans computer kan kijken!

Ontopic: Ik vraag nog steeds leden!

Bewerkt: door SSX-Breaker
Link to comment
Delen op andere websites

Toch even commentaar, je wilt dus gta3 naast vc hebben. sorry jongen, die limieten haal je nooit, tenzij je gta3 n 17 dff's krijgt :)

Als je dit wil moet je Mafia Stories joinen, wij gaan dit ook doen maar dan nog een aantal eilanden erbij, wij kunnen het tevens ook want heben ene boundaries hack :)

Bewerkt: door Blaster27
Link to comment
Delen op andere websites

Toch even commentaar, je wilt dus gta3 naast vc hebben. sorry jongen, die limieten haal je nooit, tenzij je gta3 n 17 dff's krijgt :)

Kan je dat dik gedrukte ff uitleggen, want ik snap je niet helemaal.

Edit: Stom, laat maar, ik snap het zelf al :bonk::bonk::bonk:

Sorry voor dit nutteloos bericht.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT

Portland wordt alleen in SA gezet. Vergeet derest! De naam van de mod heet nu: [GEEN NAAM POST MAAR]

Wie weet een mooie naam voor de mod?

Wie wil meedoen!

Bewerkt: door SSX-Breaker
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT

Portland wordt alleen in SA gezet. Vergeet derest! De naam van de mod heet nu: GTA Port-Andreas!

Wie wil meedoen!

Kijk dit is nou wat Jorge bedoeld en ik denk dat het een beetje leip is want dan krijg je gaten als je alleen portland neemt maarja succes.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT

Portland wordt alleen in SA gezet. Vergeet derest! De naam van de mod heet nu: GTA Port-Andreas!

Wie wil meedoen!

Kijk dit is nou wat Jorge bedoeld en ik denk dat het een beetje leip is want dan krijg je gaten als je alleen portland neemt maarja succes.

Ik zei ook in het begin, de eilanden worden een beetje aangepast!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...