Jump to content

18 wheels of steel haulin


~Mario~

Recommended Posts

Beste forum leden,

Ik had een vraagje over de game 18 wheels of steel Haulin, ik weet niet als iemand hem hier speelt maar voor degene die het wel weten heb ik er toch even een klein vraagje over en deze is vrij simpel. Kan ik ook wat vrijspelen in deze game landen of wegen of trucks of andere moeilijksheisgraden noem maar op, wat kan ik allemaal vrijspelen, want nu rij ik alleen nog maar een beetje rondjes.

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    10

  • ~Mario~

    10

  • gammie_

    9

  • johnny haulin

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een andere 18 wheels of steel gehad. ik weet niet meer hoe die hete maar bij mij was in het begin al de hele VS geunlocked. Je kon dacht ik wel onderdelen en paintjobs voor je truck unlocken

EDIT: Ik had 18WFS Across america

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

Nee er valt niks vrij te spelen in Haulin'. Ik heb zelf de game ook, het is wel mogelijk om te modden. Helaas zijn er nog maar een paar mods uit voor Haulin', nog geen maps helaas. Bij PTTM was dit wel anders, hier had ik de Polisch Pack geinstalleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb pedal to the metal ook wel, en die speel ik ook nog wel regelmatig, alleen

waar kan ik al die mods dan vinden? en wat kan ik ermee? Want ik wist eigenlijk

niet eens dat die allemaaal bestonden.

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb misschien nog even een dom vraagje, Maar hoe kan ik achteruit rijden?

Want als ik op de pijl toets achteruit indruk doet hij helemaal niets.

Dat komt omdat je moet schakellen ;) Dus pijltje achteruit is dan remmen als je de schakeling op R zet als ik het goed heb doe je dat door op de toets Z te drukken (weet het niet helemaal zeker kijk maar even :clown: ) dus schakeld hij op achteruit dan kun je met het pijltje wat normaal gas geven is achteruit rijden. Dit kun je zien door bij de klokjes die geven hoe hard je rijd. Hopelijk begrijp je het zo een beetje ;)

Groetjes gammie :cya:

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik snap het al ik deed zelf wat verkeerd, de instellingen stonden namelijk niet goed.

Maar zijn er al werkende patch uit voor Haulin? En wat kan ik nou eigenlijk allemaal doen?

ik rijd netjes me truck naar de plaats waar ik hem moet afleveren, daar krijg ik dan geld voor,

maar krijg ik verder niets meer? Want wat kan ik allemaal nog doen?

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik snap het al ik deed zelf wat verkeerd, de instellingen stonden namelijk niet goed.

Maar zijn er al werkende patch uit voor Haulin? En wat kan ik nou eigenlijk allemaal doen?

ik rijd netjes me truck naar de plaats waar ik hem moet afleveren, daar krijg ik dan geld voor,

maar krijg ik verder niets meer? Want wat kan ik allemaal nog doen?

De vraag of er al patch(es) uit zijn, kan ik beantwoorden kijk is op deze site: gamespot.com.patch

De andere vraag kan ik niet zo beantwoorden, want ik heb 18 wheels of steel Accros America daar kun je alleen geld verdienen en verder niet s extra's. Maar dat kan bij jou anders zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja oke, ik vindt de game wel leuk verder, maar alleen geld verdienen en een truck besturen wordt natuurlijk super saai, ik weet wel dat je iets van een bedrijf kan beginnen maar hoe weet ik ook niet? en je kan ook garages kopen. En wat kan je allemaal kan doen als je zo,n garage hebt gekocht?

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Ja oke, ik vindt de game wel leuk verder, maar alleen geld verdienen en een truck besturen wordt natuurlijk super saai, ik weet wel dat je iets van een bedrijf kan beginnen maar hoe weet ik ook niet? en je kan ook garages kopen. En wat kan je allemaal kan doen als je zo,n garage hebt gekocht?

Bij mijn versie hadden ze het ook over een soort bedrijf beginnen, bij mijn versie gaat het zo: Je kunt in een lijst mensen aan nemen die ook voor jou rijden hun moet je natuurlijk salaris betalen maar je verdient er ook weer meer geld mee als je het goed doet krijg je volgens mij aantal sterren. En je hebt ook meerdere mogelijkheden in het begin van het menu ik maak er even een screen van:

naamloosscreenaccrosamerica1qq0.jpg

Mischien kun je wat vergelijking mee zien bij jou versie ;)

Over garage's kan ik je vraag helaas niet beantwoorden want dat heb ik in mijn versie niet.

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien op jou screen is bij Camping: Dat je echt volgens de spelregels speelt dus soort van missie's en bij single player: soort vrij spelen. Dus kun je met camping een bedrijf enz. Maar goed dat wist je waarschijnlijk al ;)

Maar wat zou ik meer krijgen

bij Hard dan Easy dit is toch hetzelfde dan alleen wat moeilijker?

Nou je kunt het verschil zien als jij hard aan klikt of Easy. Op je screen te zien heb je hem op medium daar boven staat wat dat in houd(als ik het goed heb :clown: )

Dan staat er -No initial loan= Geen vaste loon

-$20,000 starting cash=20,000 start bedrag

-Delivered trailers must be properly oriented for unloading= Trailers moeten schoon zijn voor volgende lading.

Link to comment
Delen op andere websites

He bedankt voor de site, erg leuk dat je hem geeft er zijn best leuke trucks te vinden.

Ik heb nog 1 groot probleem. En dat is als volgt: Als ik met me trailer op de aangegeven plek

ben aangekomen dan moet ik hem in een soort rood iets achteruit in parkeren, maar hoe kan ik

dat ooit goed doen? en dan vooral met 2 trailers achter je truck.

naamloospz4.png

Heb er hierboven maar een een screen van gemaakt. Heeft iemand misschien

tips hoe ik hem acteruit in die rode cirkel mooi kan parkeren, want het lukt me

letterlijk waar voor geen meter.

Bewerkt: door ~Mario~
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...