Jump to content

site spelletjes


Talietje

Recommended Posts

Games op spelletjes sites bestaan meestal uit flash (bestanden met extentie *.swf) deze bestanden kan je via HTML inladen in een webpagina.

<OBJECT CLASSID="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" WIDTH="128" HEIGHT="96" TYPE="application/x-shockwave-flash" CODEBASE="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/
cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0">

<PARAM NAME="movie" VALUE="test.swf">
<PARAM NAME="play" VALUE="true">
<PARAM NAME="loop" VALUE="true">
<PARAM NAME="quality" VALUE="high">
<EMBED SRC="test.swf" WIDTH="128" HEIGHT="96"
TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" PLAY="true" LOOP="true" QUALITY="high">

</EMBED>
</OBJECT>

Je kan test.swf veranderen door de naam van het bestand dat je wil inladen (2keer wijzigen) de rest van de parrameters spreken voor zichzelf hè.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, om te beginnen kan je eens kijken op enkele sites voor beginnende webmasters:

Deesweb

Leejoo

Eens je games kan toevoegen, kan je kijken op pakweg Miniclip om spelletjes op je site te zetten (al dan niet met een FTP progje).

Hopelijk heb je hier wat aan, anders reply je maar...

Bewerkt: door Blu3ice
Link to comment
Delen op andere websites

edit:

ik weet nu hoe ik aan html code's geraak, ik heb toweb als programma voor site's te maken.

deze site klik hier even, wel daar kun je polls op maken , je hebt daar twee mogelijkheden ofwel een link ofwel een code maken. ik kies code maken, ik heb nu mijn poll gemaakt en krijg een code. ik plak die op een lege pagina in toweb ik update mijn site even en ik zie niets, alleen maar de code.

help me asjeblieft! wat doe ik dan misschien verkeerd??

anders maak je ook eens een poll met code als test, misschien dat jullie me dan beter kunnen helpen

Bewerkt: door tallex
Link to comment
Delen op andere websites

edit:

ik weet nu hoe ik aan html code's geraak, ik heb toweb als programma voor site's te maken.

deze site klik hier even, wel daar kun je polls op maken , je hebt daar twee mogelijkheden ofwel een link ofwel een code maken. ik kies code maken, ik heb nu mijn poll gemaakt en krijg een code. ik plak die op een lege pagina in toweb ik update mijn site even en ik zie niets, alleen maar de code.

help me asjeblieft! wat doe ik dan misschien verkeerd??

anders maak je ook eens een poll met code als test, misschien dat jullie me dan beter kunnen helpen

Ook een heel handige site:

novelgames

Link to comment
Delen op andere websites

edit:

ik weet nu hoe ik aan html code's geraak, ik heb toweb als programma voor site's te maken.

deze site klik hier even, wel daar kun je polls op maken , je hebt daar twee mogelijkheden ofwel een link ofwel een code maken. ik kies code maken, ik heb nu mijn poll gemaakt en krijg een code. ik plak die op een lege pagina in toweb ik update mijn site even en ik zie niets, alleen maar de code.

help me asjeblieft! wat doe ik dan misschien verkeerd??

anders maak je ook eens een poll met code als test, misschien dat jullie me dan beter kunnen helpen

dat was men vraag niet! dit hier boven!!

Link to comment
Delen op andere websites

Games op spelletjes sites bestaan meestal uit flash (bestanden met extentie *.swf) deze bestanden kan je via HTML inladen in een webpagina.

<OBJECT CLASSID="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" WIDTH="128" HEIGHT="96" TYPE="application/x-shockwave-flash" CODEBASE="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/
cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0">

<PARAM NAME="movie" VALUE="test.swf">
<PARAM NAME="play" VALUE="true">
<PARAM NAME="loop" VALUE="true">
<PARAM NAME="quality" VALUE="high">
<EMBED SRC="test.swf" WIDTH="128" HEIGHT="96"
TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" PLAY="true" LOOP="true" QUALITY="high">

</EMBED>
</OBJECT>

Je kan test.swf veranderen door de naam van het bestand dat je wil inladen (2keer wijzigen) de rest van de parrameters spreken voor zichzelf hè.

maar hoe kan ik ze erin laden op mijn webpagina??

dat is mijn probleem

Link to comment
Delen op andere websites

<html>

<head>
<title>Titel van de pagina</title>
</head>

<body>
<OBJECT CLASSID="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" WIDTH="128" HEIGHT="96" TYPE="application/x-shockwave-flash" CODEBASE="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/
cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0">

<PARAM NAME="movie" VALUE="test.swf">
<PARAM NAME="play" VALUE="true">
<PARAM NAME="loop" VALUE="true">
<PARAM NAME="quality" VALUE="high">
<EMBED SRC="test.swf" WIDTH="128" HEIGHT="96"
TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" PLAY="true" LOOP="true" QUALITY="high">

</EMBED>
</OBJECT>
</body>

</html>

Als test.swf veranderd door de naam van het bestand dat je wil inladen (2keer wijzigen) dan zou het moeten werken ;)

Deze code moet je gewoon in een lege .html pagina zetten. ;)

Good luck

Bewerkt: door Argon
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen html pagina want ik heb toweb, denk ik toch :$

kijk,

ik heb dus toweb, ik maak bv. een gastenboek op een site en dan krijg ik een code, maar ze zeggen dat ik die moet uploaden?! waar uploaden, of moest ik ze nou opslaan? en bij die code staat niet html vooraan en html achteraan, dus ik moet er nog iets met doen.. MAAR WAT?

Bewerkt: door tallex
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen html pagina want ik heb toweb, denk ik toch :$

kijk,

ik heb dus toweb, ik maak bv. een gastenboek op een site en dan krijg ik een code, maar ze zeggen dat ik die moet uploaden?! waar uploaden, of moest ik ze nou opslaan? en bij die code staat niet html vooraan en html achteraan, dus ik moet er nog iets met doen.. MAAR WAT?

Ik denk dat je beter contact opneemt met toweb dan, want ik zij bijgod niet weten wat je juist bedoeld. Dus je kan oftwel die code hier posten (kans is klein dat iemand je hier kan helpen tenzij die ervaring met toweb heeft) of je kan contact opnemen met toweb zelf ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...