Jump to content

WoW Help (over Free 10-Day guest pass!)


gammie_

Recommended Posts

Beste leden,

Vanavond Sinterklaas gevierd ik heb van mijn ouders het spel World of Warcraft gekregen, net geïnstalleerd, ik dacht ha Maandag haal ik wel een gamecard voor 2 maanden, dit weekend gebruik ik dan alvast de gratis 10 dagen pass! :) Maar dan komt het probleem ik wil mij registreren verloopt allemaal vlekkenloos totdat hij komt

met: de gamecard hoe ik wil betalen om te spelen ik klik die kaart aan (geen andere mogelijke optie voor een kaart was er) Dus ik voer de code in, het merkwaardige was al dat hij niet helemaal paste maar goed ik drukte op 'ok' toen ik klaar was met de cijfertjes. En nee hij deed het niet.. Ik weet niet precies wat ik nu moet doen. Mij vraag is daarom kan ik die Free 10 Day Guest pass gebruiken? Of is hij alleen maar voor een andere persoon? Als hij wel te gebruiken is voor mij zelf wil ik graag weten hoe ik dat moet doen.

Alvast bedankt ;) Groet gammie.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, die kaart is bedoeld om aan iemand weg te geven om hem WoW uit te proberen.

Overigens zou en moet er 1 maand gratis bij jouw WoW moeten zitten.

En dan kan hij aan jouw serial code zien dat jij recht hebt op 1 maand gratis.

Je kunt bijv. ook een automatisch incaso doen van €13 per maand.

Over die 10 day kaart, als je daarmee een account maakt moet je alsnog een betalingsmethode kiezen al zal er dan niks van je rekening afgehaald worden. Na die 10 dagen moet je je trail account omzetten naar een retail account dat kan simpelweg in het Account Management van de WoW europe site en moet je je serial code invoeren.

Oja, je hebt trouwens 2 serils, een retail seriel die je bij je WoW krijgt waar in princiepe 1 maad gratis bij zou moeten zitten en een serial op dat 10 day kaartje waarmee je 10 dagen gratis kan spelen.

Maar ik ben er toch zeker van dat jij er 1 maand gratis bij hebt, dat had ik ook en dat heeft na mijn weten iedereen.

Oja, als je WoW eenmaal werkend hebt, ga dan op de Aszune realm, daar zit ik en kan ik je ook helpen. Je word automatisch ingedeeld in een server\realm maar je kunt gewoon rechtsbovenaan kiezen Dhange realm'.

Als er verder nog iets ondeuidelijk is, stuur pb of add me op msn.

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Ik post toch nog maar even mischien kunnen meerdere leden mij helpen. In iedergeval even trug komen op het onderwerp: Ik begrijp het niet helemaal, waar moet je dan kunnen zien of je één maand gratis krijgt? Ik heb het doosje al uitgespurt inclusief bijgeleverde boekjes.. Verder begrijp ik het niet helemaal met die kaart ik ga in iedergeval niet een betalings methode via mastercard enz. kiezen dat lijkt mij wat te risicovol en anders wel te ingewikkeld.. :clown: Kijk ik registreer me in het begin bij account ik moet dan mijn naam enz enz. intypen als ik dat gedaan heb krijg ik de keuze uit betaal methode's Mastercard visa enz. En GameCard daar klik ik dan op maar dat lukt met geen één code die ik in het WoW pakket kan vinden..

ps: Maar houd het dan in dat ik eigenlijk die 10 day pass alleen aan een vriend kan geven?..

Groet gammie.

Link to comment
Delen op andere websites

Die een maand gratis krijg je gewoon als je een account aanmaakt. Je moet dan wel je retail serial gebruiken (die serial op dat dikke bokje) en niet die op dat 10 day kaart.

Je moet en zal dan wel een van de 5 betalingsmethode moeten kiezen, maar er zal dan echt geen geld vanaf worden gehaald. Of je moet een code van een GameCard invullen die je voor €26 in een winkel kan kopen.

Er zit geen andere keuze op dan een van die 2.

Als je me nou is aan je msn toevoegt kan ik je daar alles precies uitleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik bump dan wel een oud topic. Maar om toch even nog antwoord te geven.

Je krijgt een maand gratis spelen mits je een gamecard koopt. Dus je moet je gamecard activeren op je account en dan heb je nog een extra gratis maand. Dit heeft Blizzard gedaan, omdat mensen dan een maand spelen, en dan het spel terug brengen naar de winkel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bump dan wel een oud topic. Maar om toch even nog antwoord te geven.

Je krijgt een maand gratis spelen mits je een gamecard koopt. Dus je moet je gamecard activeren op je account en dan heb je nog een extra gratis maand. Dit heeft Blizzard gedaan, omdat mensen dan een maand spelen, en dan het spel terug brengen naar de winkel ;)

Ik was vergeten ruim een maand geleden even te editen maar het is al gelukt. Heb inderdaad zo'n gamecard gekocht en nu een extra gratis maand :)

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...