Jump to content

cyclische redundantie controlle fout


lennyboy

Recommended Posts

ik krijg een cyclische redundantie controlle fout of zo wat moet ik doen ik heb een gta al een jaar maar ik wou hem weer op nieuw instaleren maar hij doet het niet het is een echte cd maar hij heeft het wel gedaan weet iemadn wat ik nu moet doen

Link to comment
Delen op andere websites

als ik gta aan het instaleren ben krijg ik een melding van iets van data cab wtf is dat me cd is best wel beschadigd dus wat moet ik nou doen licht het aan die cd of licht het aan de pc kan iemadn mij helpen

>>> Door Dutchy3010: Ik heb je topics samengevoegd met je huidige topic. Je kunt al je vragen gewoon in dit topic kwijt :).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

als ik gta aan het instaleren ben krijg ik een melding van iets van data cab wtf is dat me cd is best wel beschadigd dus wat moet ik nou doen licht het aan die cd of licht het aan de pc kan iemadn mij helpen

Het ligt waarschijnlijk aan je CD, ik denk dat het bestand 'data2.cab' beschadigd is. Een oplossing voor dit probleem is er voor zover ik weet nog niet, dus je zult een nieuwe moeten kopen. Enige wat je kan proberen is je CD schoonmaken met een zacht doekje, en een drupje water, Zo wordt in ieder geval het vuil van de CD gehaald. Ik denk dat schoonmaken ook niet zal helpen, probeer het toch even.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...