Jump to content

SAM-Installaties


Pemp

Recommended Posts

Er zijn twee plaatsen waar SAM-sites te vinden zijn;

Ten eerste het schip (uit de missie Vertical Bird) dat aangemeerd ligt in Easter Basin. Ik weet niet of ze hier kapot te schieten zijn. Ik heb gekeken, en het gaat dus wel degelijk.

Ten tweede, de SAM-sites in Area 69, hier kun je ze met een Rocket Launcher, granaten of Remote Satchel Explosives vernietigen. :cya:

Edit:

SAM staat voor Surface-to-Air-Missile (luchtdoelraket),

NOE staat voor Nap-Of-the-Earth.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens een filmpje gezien, volgens mij :engel: was 't op youtube maar bind me er niet aan vast :schater: , hierop liet iemand zien hoe je de Hunter kan stelen die op area 69 spawnt. Hij/zij schakelde de SAM uit m.b.v. een minigun, dus daarmee moet 't ook lukken :D . succes 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

jah je kan ze kapot schieten maar met redelijk zware wapens (anders duurt het een eeuw) en die op de boot kan je ook kapot schieten (ik ging tijdens die missie nie eens naar waar je ze kon uitschakelen ik schoot ze met een rocket launcher kapot)

Link to comment
Delen op andere websites

Maarre, als je de sam sites in area 69 uitschakeld, ik neem aan dat als je saved, en je spel weer load, die sam sites weer actief zijn?

Zodra je je spel geladen hebt zijn de SAM-Sites weer intact en functioneel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...