Jump to content

NBA, andere wedstrijden


Youp

Baketbal  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Basketbal jij?

    • Nee, nog nooit gedaan
      1
    • Ooit een paar keer gedaan, meer niet.
      3
    • Een aantal keren in een jaar.
      4
    • Een aantal keren in een maand
      1
    • Één keer in de week.
      4
    • Meerdere keren in de week.
      3


Recommended Posts

Hoi,

Weet iemand misschien een site waar NBA of andere basketbalwedstrijden op staan? Liever dat ik er niet hoef voor te betalen ^^. En daarmee wil ik meteen een poll aansluiten. Namelijk; "Basketbal jij?

Edit/// liever ook recent

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Weet iemand misschien een site waar NBA of andere basketbalwedstrijden op staan? Liever dat ik er niet hoef voor te betalen ^^. En daarmee wil ik meteen een poll aansluiten. Namelijk; "Basketbal jij?

Edit/// liever ook recent

Hey Youp! :sigaar:

Ik heb even voor je rondgekeken op het internet, en heb wel wat sites gevonden met filmpjes van de NBA. Maar dat waren dan vooral highlights. Je kunt deze highlights onder andere vinden op de officiële NBA site, namelijk: www.nba.com. Hier is een link naar het filmpjes gedeelte: www.nba.com/video/index.html. Je kunt daar onder andere kieze uit de volgende categorieën:

'What's New', 'Game Highlights', 'The Top 10s', 'Nightly Notables', 'Top Plays', 'All-Star 2007'.

Hier heb je ook nog een stel leuke basketball filmpjes: www.metacafe.com/tags/nba/

En tja, als je dan toch echt volledige NBA wedstrijden wilt kijken, kun je het altijd nog proberen met Video.google of YouTube. Als je dan bijvoorbeeld een wedstrijd wilt zien tussen de LA Lakers en de Denver Nuggets (ik noem maar een voorbeeld, hè :puh:), geef je als zoekopdracht: Lakers vs Nuggets. Dan heb je ook wel kans dat je wat vindt. :)

Laatste oplossing: Vraag aan je ouders of ze digitale TV willen kopen, dan heb je als het goed is een zender met alleen maar basketball. :puh:

Misschien dat iemand anders nog weet waar je volledige NBA wedstrijden kan bekijken?

En dan over de poll: Ik heb gestemd op: 'Een aantal keren in een jaar'. De laatste tijd doe ik het namelijk bijna nooit meer. Waar was dat basketbal veldje ook alweer waar jij altijd ging basketballen, Youp? Als het niet te ver is, wil ik wel een keertje gaan basketballen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de info ik `zal de sites zeker voortaan bekijken.

Ik basketbal meestal bij de Hall of Fame. Die ken je vast wel :)..

Btw.nl op de post hierboven, staat het vast dat je elke week basketballt of is dat elke keer weer verschillend? Als het vast staat, zit je toch in een vaste basketbalklas?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

B-ball 4 life!!



Ik basketball nu al 7 jaar, en ik ben al goed opweg, ik speel nu al 2 seizoenen bij een andere club Red Giants Meppel, eerst was het Steenwijk waar ik woon maar dat was helemaal niets (Eigenlijk TE Slecht) Daarom ben ik naar Meppel gegaan, daar wordt er veel van je verwacht. Ik heb daar ook nog een goede trainer die ook zelf een aardig balletje kan gooien.

Ik train ook 2x in de week dat is minimaal 3 uur in de week, en dan komt me vrije tijd er nog bij, want daar basketball ik ook veel.

@ Youp,

Zoals BaasB al had gezegt kijk www.nba.com. Dat lijkt me toch de best logische site waar je filmpjes etc. kunt vinden. Maar je kunt ook nog altijd op YOUTUBE/GOOGLE VIDEO daar kan je ook intypen en dan kan je ook de hele wedstrijd zien.

Als je Streetball wilt zien typ je gewoon AND 1 Streeball in, dan zie je iets waar je versteld van staat. Maar het is niet handig om dat in de wedstrijd te gebruiken die tricks. Mijn trainer vindt mij ook een beetje een streetballer.

Voor meer informatie kijk op www.google.nl of vraag hier weer in dit topic of Pb mij of anderen.

MvG. King Room

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...