Jump to content

ANDROM GEVONDEN


Tuned-perenial

Recommended Posts

Tuned-Peranial (= Vayne) is niet de ontdekker van deze glitch, maar heeft het achteraf toch gewoon gekopieerd. Meer info in de laatste post van dit topic.

De androm is gevonden! het is geen ufo, geen hangglider, nee,... het is een megaplane!

Hoe heb ik hem gevonden:

ik ben al sinds ik het spel heb hard aan het zoeken naar easter eggs. toen ik van de androm. hoorde leek het me het voor de handst liggende dat hij bij een vliegbasis te vinden zou zijn. ik keek dus in mijn Gta strategy guide voor missies die bij vliegvelden ect worden gedaan... ik vond de missie: "Stow-away"

ik ben hier dus mee gaan prutsten en heb de androm uiteindelijk toch gevonden met toeval...

Dit deed ik:

ik deed de "stow-away" missie ongeveer 5 á 6 keer. ik viel met me parachute naar beneden belande op de grote mega garage die je krijgt bij het kopen van de vliegschool. sprong er vanaf en zag ineens op de landings baan een enorm vliegtuig staan.

en jahoor...

nou,.. de mysterieuse androm is solved

34tc5yk.jpg

EDIT:

Kheb er gauw nog wat gemaakt:

24uv6zz.jpg

19cw7gz.jpg

was al een easter egg zoeker, en nu heb ik ff wat skills verdiend :D

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tuned-perenial

    15

  • BrokenTable

    13

  • barry

    12

  • De Gta Master

    9

zo heel mooi nu zal chironu wel heel blij zijn denk ik

eindelijk is het bekent wat de androm nou was, en het is dus geen ufo maar een hele grote vliegtuig

ken je er ook in vliegen en komt ie nu steeds bij jou te staan?

edit: die vragen hoeven nie meer ik had nie goed gelezen :lol:

Bewerkt: door killerbee
Link to comment
Delen op andere websites

zo heel mooi nu zal chironu wel heel blij zijn denk ik

eindelijk is het bekent wat de androm nou was, en het is dus geen ufo maar een hele grote vliegtuig

ken je er ook in vliegen en komt ie nu steeds bij jou te staan?

edit: die vragen hoeven nie meer ik had nie goed gelezen :lol:

:lol: kan er wel mee vliegen maar moet wel de heeeele landingsbaan gebruiken dus ff naar achter karre voordat je begint :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem voor de missie (stowaway) opgeslagen, ik zal het ook nu gaan uitzoeken.

Maar Tuned-Perenial, ging je gewoon met de auto naar de Air Strip en opeens stond dat vlieguig er?

Bewerkt: door barry
Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk bewijs en al die rare nep verhalen en geruchten weg!

Maar alleen nu nog uitvinden hoe iedereen er aan kan komen.

Ook kan je er denk niet echt in vliegen.

jawel dat zegt ie toch alleen je moet dan wel de hele baan nemen om van de grond af te komen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die missie 3 keer overnieuw gedaan, met me parachute naar de Air Strip ''gevlogen'' maar ik zie geen Andromada :( :huh:

het gebeurde ineens, ik kon me in me paraschute niet bewegen,... ik denk dat ik toch iets gedaan heb,... nu nog uit te zoeken wat het is.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens ergens gelezen dat als je vanaf de ene kant aan komt lopen een ander voertuig kan spawnen dan als je vanaf de andere kant komt. Stel dat dat klopt, dan kan het natuurlijk ook weer anders zijn als je vanaf recht boven aankomt, zoals Tuned-perenial heeft gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...