Jump to content

Wazige achtergronden bij GTA IV


wtc

Recommended Posts

Het valt me al een tijdje op dat je op de screenshots alles heel mooi ziet, maar als je even naar de achtergrond kijkt, zie je toch dat deze niet zo scherp is. Persoonlijk vind ik dat nie zo mooi...

Kijk zelf maar eens op volgende screens.

Bekijk ze wel op ware groote!

Wat vind jij ervan?

3364_gtaiv_broker_bridge_hill.jpg

3352_gtaiv_broker_bridge_train.jpg

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    6

  • wtc

    4

  • Certified Gangsta

    3

  • IV trailer

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo wazig zijn ze niet hoor.. Sterker nog ik vind ze prachtig gelukt.. In het echt kun jij van de gebouwen van zo'n afstand toch ook geen raampjes tellen? Niks mis mee hoor :)

Edit: Heb even een plaatje opgezocht, en kijk eens naar de achterste gebouwen, die ongeveer net zo ver weg zijn als de gebouwen op de screens die je poste, is namelijk ongeveer hetzelfde:

post-65129-1180344520.jpg

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch juist realistisch!

Als je in het echt heel ver van een gebouw staat, dan is het gebouw toch ook niet zo scherp. ;)

Het is maar wa ik ervan denk!

mvg

Ja volgens mij is het speciala gedaan, in het echt is da ook hoor. Als je heel ver van iets staat word het waziger en waziger. Verder vind ik het hele mooi effect

Link to comment
Delen op andere websites

Deze maakt het echt duidelijk!

3347_gtaiv_alderney_algonquin_skyline.jpg

Ik vind het eigen lijk wel mooi :D.Het kan ook aan de kwaliteit liggen of aan het feit dat het spel pas 66% af is :)

66% was 3 weken geleden nu zal het wel rond de 70% zijn maar toch ik vind het niet wazig ofzo :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn pas iets van 66% klaar met de game dus misschien wordt het nog verbeterd.

Verder vind ik niet dat het wazig wordt van ver af maar dat het meer schets achtig getekend is.

Dit heb ik liever dan dat je net als vorige GTA's bijna niets zo ver weg zag.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze maakt het echt duidelijk!

3347_gtaiv_alderney_algonquin_skyline.jpg

Ik vind het eigen lijk wel mooi :D.Het kan ook aan de kwaliteit liggen of aan het feit dat het spel pas 66% af is :)

66% was 3 weken geleden nu zal het wel rond de 70% zijn maar toch ik vind het niet wazig ofzo :*D

waarschijnlijk was dat 66 procent nog een paar maanden geleden want er zit ook tijd voor het blad uit komt en het schrijven van het artikel en het daadwerkelijke interview.

En dat wazige heeft niks met de drawdistance te maken, als die echt slecht was zou je die gebouwen helemaal niet kunnen zien. Het is gewoon een soort filter om het beeld juist realistischer te maken. Bij gta sa had je zon filter voor als het warm weer was enzo dat het ook wat waziger was en de effecten van de warmte kon zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet gaan mierenneuken[/font] over die procenten, dat kun je toch niet precies uitrekenen. De screens vind ik eigenlijk allemaal best wel mooi. Ik sluit me erbij aan dat je in het echt van een hele grote afstand ook niet alles scherp ziet. Mooie verglijkingsscreen van DonLeone :bier:

Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat de LOD's nog worden opgepoetst, maar ik vind er zo niet veel verkeerds aan. Maar goed, aangezien Rockstar allemaal mensen in New York heeft zitten zullen die mensen ook naar gebouwen kijken op een afstand. De LOD's zullen dus ook wel helemaal realistisch worden, als ze dat nou nog niet zouden zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet zo dat het hier niet gaat om screenhots gaat maar wel om scans?

Bij scans kan je verwachten dat de visuele kwaliteit ervan lager ligt dan in-game of bij screenshots.

Indien ik fout ben, srry :?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet zo dat het hier niet gaat om screenhots gaat maar wel om scans?

Bij scans kan je verwachten dat de visuele kwaliteit ervan lager ligt dan in-game of bij screenshots.

Indien ik fout ben, srry :?

Dit zijn wel degelijk screens! ;) Moesten het scans zijn, zou dat echt wel opvallen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dit is een nieuwe techniek van de draw distance weergeven. Het was ook al te zien bij Scarface: The World is Yours. Hierbij worden de gebouwen in de verte als een soort van plaatje weergegeven ipv het gebouw zelf, en als je dichterbij komt veranderd het zodat je er echt kunt rijden. Je merkt er niets van, en dit bespaart toch veel ruimte op de disc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...