Jump to content

[SA] SA School


Froodooo

Recommended Posts

logo1om.png

Welkom bij alweer een nieuw toernooi. Dit keer gaan we 'retro' San Andreas tegemoet, want we gaan namelijk testen hoe jullie skills zijn op de verschillende scholen. Dacht je dat je kon autorijden, varen en vliegen? Bewijs het hier dan maar eens!

Algemene informatie

In dit toernooi zullen we langs de scholen gaan (behalve de motorschool) om jullie vaardigheden daar te testen. In elke ronde zal er een onderdeel getest worden, waarbij je een tijd als uitslag hebt (vandaar geen motorschool). Er zijn drie ronde's, met elk één school erin. Daarna zal de finale worden gestreden tussen de deelnemers die na de drie ronde's nog over zijn.

Er is geen deelnemerslimiet aan dit toernooi. Zodra de uiterste inschrijfdatum geweest is, worden de deelnemers verdeelt over vier verschillende poules (dit kan nog veranderen!). In elke ronde krijg je punten, die natuurlijk het hoogst zijn als je de beste van de poule bent. Als bijvoorbeeld A, B, C en D in één poule zitten, en D heeft de beste tijd, dan krijgt hij bijvoorbeeld 4 punten, daarna de één na beste B die 3 punten krijgt, enzovoorts. Hoeveel punten je precies krijgt, dat krijg je te zien als de eerste ronde begint, omdat het afhangt van de deelnemers.

Na de drie rondes hebben we van elke poule een deelnemer die overall het beste gepresteerd heeft. Al deze mensen zullen in de finale gaan strijden om de titel 'Beste scholier van San Andreas'. Ik wens iedereen alvast ontzettend veel succes!

(De informatie voor de rondes zullen komen, zodra die ronde's starten. Heb je nog vragen, stuur dan gerust een PB naar Froodooo.)

Extra info: Het gaat niet om de medaille die je haalt, maar om je behaalde tijd. Je hoeft dus geen medaille te halen, je moet alleen gaan voor de snelst mogelijke tijd. Hoe je dat gaat doen, moet je natuurlijk zelf weten.

Inschrijven

Lijkt het je wel wat, om de titel 'Beste scholier van San Andreas' te hebben? Twijfel dan niet, en geef je dan snel op bij Froodooo, door gebruik te maken van het volgende lijstje:

PB titel: SAS

[b]Naam:[/b] Je naam op het Forum
Ik wil graag meedoen aan de SAS!

Uiterste inschrijfdatum: 20 augustus 2007!

Deelnemers

Jow Tommy Verceti

-Matthijs-

Hanneswasco

Rivel

Svenie

SummerBase

_KoE_Mzungu

NandroDavids

gta-pilot

Bassiej™

Youp

Pitbull

Dizzee

ikt

Kraay

Galiorix

Bling

..::GhostRider::..

Bigstijn

EXIT

$NeoSyp$

Woetsha

fproductionsng5.png

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froodooo

    14

  • Pitbull

    2

  • ikt

    2

  • Bigstijn

    1

Mededeling

Je hebt nog maar een paar dagen om je in te schrijven voor dit toernooi. Als je je nog wilt inschrijven en kans wilt maken op de titel 'beste scholier van San Andreas', schrijf je dan nu in (kijk voor informatie in de eerste post van dit topic). De uiterste inschrijfdatum is 20 augustus 2007.

Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 1 - Rijschool

Het toernooi heeft een paar dagen vertraging, maar we zullen nu toch eindelijk beginnen. De eerste ronde van het toernooi speelt zich af bij de 'Rijschool' in San Fierro. We gaan hier een onderdeel testen. Dit onderdeel is:

Burn and Lap

Je moet er dus voor zorgen dat je een zo snel mogelijke tijd rijdt. Kijk ook nog even naar de Extra info in de eerste post van dit topic, want dat kan zeer belangrijke informatie zijn!.

Zoals gezegd, zijn er verschillende poules in dit toernooi. Na drie ronde's (dus drie scholen), zal alleen de eerste van elke poule doorgaan naar de finale, dus doe je best. Er zijn in totaal 22 deelnemers aan dit toernooi. Ik heb besloten om 5 poules te maken, met in elke poule 4 deelnemers (behalve in twee poules, waar vijf deelnemers zullen zijn). De poules zijn makkelijk gemaakt, namelijk op volgorde van inschrijving:

Poule 1

Jow Tommy Verceti - Ingeleverd!

-Matthijs- - Ingeleverd!

Hanneswasco - Nog niet ingeleverd!

Rivel - Ingeleverd!

Poule 2

Svenie - Nog niet ingeleverd!

SummerBase - Nog niet ingeleverd!

_KoE_Mzungu - Ingeleverd!

NandroDavids - Nog niet ingeleverd!

Poule 3

gta-pilot - Ingeleverd!

Bassiej™ - Ingeleverd!

Youp - Ingeleverd!

Pitbull - Ingeleverd!

Poule 4

Dizzee - Nog niet ingeleverd!

ikt - Ingeleverd!

Kraay - Ingeleverd!

Galiorix - Nog niet ingeleverd!

Bling - Nog niet ingeleverd!

Poule 5

..::GhostRider::.. - Ingeleverd!

Bigstijn - Ingeleverd!

EXIT - Ingeleverd!

$NeoSyp$ - Ingeleverd!

Woetsha - Nog niet ingeleverd!

Nu de poules bekend zijn, kunnen we starten met het toernooi. De tijd die je inlevert, doe je door middel van een screenshot. Zorg ervoor dat je een screenshot inlevert van het resultaat wat je krijgt als je een onderdeel net hebt volbracht. Dus niet een screen van de beste tijd die op het televisieschermpje in de school staat. Let daar goed op, want als ik een screen krijg met zo'n tv schermpje, dan zul je toch overnieuw een screen moeten maken.

Het inleveren van je screen en dus je resultaat kun je doen via het volgende lijstje:

PB Titel: SAS Ronde 1

[b]Screen:[/b] Hier de screen met de tijd.
[b]Tijd:[/b] Hier typ je je gehaalde tijd in.
[b]Poule:[/b] Noteer hier het nummer van jouw poule

[Let op] Je mag maar één keer inzenden. Dus zorg ervoor dat je ingezonden tijd het beste is wat je kan!

Dan wens ik iedereen veel succes met deze ronde. De uiterste inleverdatum ligt op dinsdag 28 augustus, dus stuur op tijd in!

Voor vragen kun je een PB sturen.

[Edit] Omdat SummerBase zich heeft afgemeld, zal de puntentelling in die poule anders gaan. De beste krijgt daar drie punten, en de slechste één punt. Dit maakt verder geen verschil, omdat de punten toch weer op nu worden gezet als we naar de finale gaan...

[Edit2] Hetzelfde geldt nu voor Hanneswasco en zijn poule.

[Edit 3] Dizzee en Galiorix hebben zichzelf ook afgemeldt...

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Mededeling

De uiterste inleverdatum is al verstreken. Voor de mensen die hun resultaten voor deze eerste ronde nog niet hebben ingeleverd, kunnen dat nog doen tot en met 31 augustus. Daarna zullen de uitslagen van de eerste ronde worden gepost, dus zal je niet meer kunnen inzenden. Doe het alsjeblieft nog even als je het nog niet gedaan hebt, en het wel kan doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 1 - Uitslag

De eerste ronde is gestreden, en helaas heeft nog niet iedereen zijn of haar uitslagen ingeleverd. Ik heb nu al de uiterste inleverdatum verlengt, en als dan nog niet alles binnen is, is dat gewoon jammer maar helaas, want we zullen toch doormoeten. Ook zijn er vier uitvallers die wegens persoonlijke redenen niet verder konden gaan met dit toernooi. Degene die niets hebben opgestuurd krijgen gewoon geen punten. De uitslagen van de eerste ronde staan hieronder:

Poule 1

Jow Tommy Verceti - Tijd: 34.14

-Matthijs- - Tijd: 34.05

Hanneswasco - Tijd: niks ingeleverd!

Rivel - Tijd: 39.68

Poule 2

Svenie - Tijd: niks ingeleverd!

SummerBase - Afgemeld!

_KoE_Mzungu - Tijd: 35.45

NandroDavids - Tijd: niks ingeleverd!

Poule 3

gta-pilot - Tijd: 38.50

Bassiej™ - Tijd: 38.09

Youp - Tijd: 38.18

Pitbull - Tijd: 36.31

Poule 4

Dizzee - Afgemeld!

ikt - Tijd: 35.89

Kraay - Tijd: 36.43

Galiorix - Afgemeld!

Bling - Tijd: niks ingeleverd

Poule 5

..::GhostRider::.. - Tijd: 36.79

Bigstijn - Tijd: 35.65

EXIT - Tijd: 34.13

$NeoSyp$ - Tijd: 34.59

Woetsha - Tijd: niks ingeleverd!

Dit betekend voor _KoE_Mzungu dat hij de enige is in de poule met een resultaat, en hij dus de 4 punten krijgt. Ik vind het een beetje flauw om nu namelijk alle poules te gaan verwisselen, terwijl je als deelnemer dacht dat je in de poule zit waarin je nu zit, vandaar dat ik het zo laat. Voor de rest van het toernooi zullen de poules ook niet meer veranderen... Dan nu de punten per deelnemer (de afgemelde deelnemers zijn er tussenuit gehaald):

Poule 1

Jow Tommy Verceti - 3 punten

-Matthijs- - 4 punten

Hanneswasco - 0 punten

Rivel - 2 punten

Poule 2

Svenie - 0 punten

_KoE_Mzungu - 4 punten

NandroDavids - 0 punten

Poule 3

gta-pilot - 1 punt

Bassiej™ - 3 punten

Youp - 2 punten

Pitbull - 4 punten

Poule 4

ikt - 4 punten

Kraay - 3 punten

Bling - 0 punten

Poule 5

..::GhostRider::.. - 2 punten

Bigstijn - 3 punten

EXIT - 5 punten

$NeoSyp$ - 4 punten

Woetsha - Tijd: 0 punten

De beste in poule 5 krijgt 5 punten, omdat er in deze poule nog wel vijf deelnemers aanwezig zijn (al is er één iemand die niets heeft ingeleverd.

De tussenstanden na de eerste ronde zijn nu dus bekend. Vragen en opmerkingen kun je nog steeds naar Froodooo sturen (in een PB dus). Binnenkort komt de informatie over ronde twee, waar we de volgende school zullen gaan bezoeken. Voor die ronde wens ik jullie alvast ontzettend veel succes!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 2 - Vaarschool

De eerste ronde is afgelopen, de uitslagen zijn bekend, dus is het nu tijd voor de tweede ronde, waarin we naar de vaarschool zullen gaan. Het onderdeel dat we daar zullen gaan doen is:

Flying Fish

Dat betekend dat je een afstand (in meters) als uitslag krijgt, namelijk de afstand die je met je boot hebt 'gesprongen'. De poules zijn wat veranderd, dat is omdat zich wat mensen afgemeld hebben. Die mensen vallen er simpelweg tussenuit, ik zal verder geen poules gaan veranderen. Hier komen de vijf poules:

Poule 1

Jow Tommy Verceti - Ingeleverd!

-Matthijs- - Ingeleverd!

Rivel - Ingeleverd!

Poule 2

Svenie - Ingeleverd!

_KoE_Mzungu - Ingeleverd!

NandroDavids - Nog niet ingeleverd!

Poule 3

gta-pilot - Ingeleverd!

Bassiej™ - Nog niet ingeleverd!

Youp - Ingeleverd!

Pitbull - Ingeleverd!

Poule 4

ikt - Ingeleverd!

Kraay - Ingeleverd!

Bling - Ingeleverd!

Poule 5

..::GhostRider::.. - Ingeleverd!

Bigstijn - Ingeleverd!

EXIT - Ingeleverd!

$NeoSyp$ - Ingeleverd!

Woetsha - Nog niet ingeleverd!

Sommige poules bestaan nu dus uit drie mensen, sommige uit vier en dan nog een poule van vijf mensen. Nu alles over de poules en de opdracht duidelijk is, rest mij alleen nog het lijstje dat je kunt gebruiken om je resultaten voor ronde 2 in te leveren. Dat is de volgende:

PB Titel: SAS Ronde 2

[b]Screen:[/b] Hier de screen met de afstand.
[b]Afstand:[/b] Hier typ je je behaalde afstand in.
[b]Poule:[/b] Noteer hier het nummer van jouw poule

Dat was de info voor ronde 2. Voor vragen/opmerkingen kun je natuurlijk nog altijd een PB naar Froodooo sturen. Veel succes tijdens deze tweede ronde! De uiterste inleverdatum voor je resultaten is 8 september, 23:59 uur. Ik wil aan iedereen vragen om deze ronde gewoon op tijd in te leveren, dat is wel zo handig voor een goed verloop van dit toernooi.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ronde 2 - Uitslag

De tweede ronde is gestreden, en helaas heeft nog niet iedereen zijn of haar uitslagen ingeleverd. Ik heb nu al de uiterste inleverdatum verlengt, en als dan nog niet alles binnen is, is dat gewoon jammer maar helaas, want we zullen toch doormoeten. Degene die niets hebben opgestuurd krijgen gewoon geen punten. De uitslagen van de tweede ronde staan hieronder:

Poule 1

Jow Tommy Verceti - Afstand: 77.15

-Matthijs- - Afstand: 77.60

Hanneswasco - Afstand: niks ingeleverd!

Rivel - Afstand: 64.99

Poule 2

Svenie - Afstand: 74.14

_KoE_Mzungu - Afstand: 77.46

NandroDavids - Afstand: niks ingeleverd!

Poule 3

gta-pilot - Afstand: 69.10

Bassiej™ - Afstand: niks ingeleverd!

Youp - Afstand: 72.61

Pitbull - Afstand: 54.10

Poule 4

ikt - Afstand: 75.95

Kraay - Afstand: 77.56

Bling - Afstand: 75.32

Poule 5

..::GhostRider::.. - Afstand: 73.92

Bigstijn - Afstand: 73.55

EXIT - Afstand: 72.41

$NeoSyp$ - Afstand: 76.58

Woetsha - Afstand: niks ingeleverd!

Dit betekend dat de punten er nu zo uitzien (de punten die je ziet is het totaal van twee rondes).

Poule 1

Jow Tommy Verceti - 6 punten

-Matthijs- - 8 punten

Hanneswasco - 0 punten

Rivel - 4 punten

Poule 2

Svenie - 3 punten

_KoE_Mzungu - 8 punten

NandroDavids - 0 punten

Poule 3

gta-pilot - 4 punt

Bassiej™ - 3 punten

Youp - 6 punten

Pitbull - 7 punten

Poule 4

ikt - 7 punten

Kraay - 7 punten

Bling - 2 punten

Poule 5

..::GhostRider::.. - 6 punten

Bigstijn - 6 punten

EXIT - 7 punten

$NeoSyp$ - 9 punten

Woetsha - 0 punten

De tussenstanden na de tweede ronde zijn nu dus bekend. Vragen en opmerkingen kun je nog steeds naar Froodooo sturen (in een PB dus). Binnenkort komt de informatie over ronde drie, waar we de volgende school (de vliegschool) zullen gaan bezoeken. Voor die ronde wens ik jullie alvast ontzettend veel succes!

[Ps] Mocht er iets niet kloppen, stuur dan ook even een PB (naar Froodooo)! ;)

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 3 - Vliegschool

De tweede ronde is afgelopen, de uitslagen zijn bekend, dus is het nu tijd voor de tweede ronde, waarin we naar de vliegschool zullen gaan. Het onderdeel dat we daar zullen gaan doen is:

Circle Airstrip

Dat betekend dat je een tijd (in seconden) als uitslag krijgt, namelijk de seconden die je met je vliegtuig hebt gevlogen.

Poule 1

Jow Tommy Verceti - Ingeleverd!

-Matthijs- - Ingeleverd!

Rivel - Nog niet ingeleverd!

Poule 2

Svenie - Nog niet ingeleverd!

_KoE_Mzungu - Ingeleverd!

NandroDavids - Nog niet ingeleverd!

Poule 3

gta-pilot - Nog niet ingeleverd!

Bassiej™ - Nog niet ingeleverd!

Youp - Nog niet ingeleverd!

Pitbull - Ingeleverd!

Poule 4

ikt - Ingeleverd!

Kraay - Nog niet ingeleverd!

Bling - Ingeleverd!

Poule 5

..::GhostRider::.. - Ingeleverd!

Bigstijn - Ingeleverd!

EXIT - Nog niet ingeleverd!

$NeoSyp$ - Ingeleverd!

Woetsha - Nog niet ingeleverd!

Het lijstje dat je kunt gebruiken om je resultaten voor ronde3 in te leveren, is de volgende:

PB Titel: SAS Ronde 3

[b]Screen:[/b] Hier de screen met de tijd.
[b]Tijd:[/b] Hier typ je je behaalde tijd in.
[b]Poule:[/b] Noteer hier het nummer van jouw poule

Dat was de info voor ronde 3. Voor vragen/opmerkingen kun je natuurlijk nog altijd een PB naar Froodooo sturen. Veel succes tijdens deze tweede ronde! De uiterste inleverdatum voor je resultaten is 17 september, 23:59 uur. Ik wil aan iedereen vragen om deze ronde gewoon op tijd in te leveren, dat is wel zo handig voor een goed verloop van dit toernooi. Zeker omdat in deze ronde de uiterste inleverdatum niet zal worden verlengt als niet iedereen heeft ingestuurd op 17 september. Dit omdat GTA: Treasurehunt ons een beetje op de hielen zit. Ik vraag dus aan iedereen om op tijd in te sturen, voor een goed verloop van de derde ronde.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 3 - Uitslag

De derde ronde is gestreden. De uitslagen van de derde ronde staan hieronder:

Poule 1

Jow Tommy Verceti - Tijd: 57

-Matthijs- - Tijd: 57

Hanneswasco - Tijd: niks ingeleverd!

Rivel - Tijd: niks ingeleverd!

Poule 2

Svenie - Tijd: niks ingeleverd!

_KoE_Mzungu - Tijd: 58

NandroDavids - Tijd: niks ingeleverd!

Poule 3

gta-pilot - Tijd: niks ingeleverd!

Bassiej? - Tijd: niks ingeleverd!

Youp - Tijd: 61

Pitbull - Tijd: 63

Poule 4

ikt - Tijd: 57

Kraay - Tijd: niks ingeleverd!

Bling - Tijd: 56

Poule 5

..::GhostRider::.. - Tijd: 58

Bigstijn - Tijd: 57

EXIT - Tijd: niks ingeleverd!

$NeoSyp$ - Tijd: 52

Woetsha - Tijd: niks ingeleverd!

De stand na 3 ronde's is dan de volgende:

Poule 1

-Matthijs- - 12 punten

Jow Tommy Verceti - 10 punten

Rivel - 4 punten

Hanneswasco - 0 punten

Poule 2

_KoE_Mzungu - 12 punten

Svenie - 3 punten

NandroDavids - 0 punten

Poule 3

Pitbull - 10 punten

Youp - 10 punten

gta-pilot - 4 punt

Bassiej™ - 3 punten

Poule 4

ikt - 7 punten

Kraay - 7 punten

Bling - 6 punten

Poule 5

$NeoSyp$ - 14 punten

Bigstijn - 10 punten

..::GhostRider::.. - 9 punten

EXIT - 7 punten

Woetsha - Tijd: 0 punten

Dit betekend dus dat we in totaal zeven mensen hebben die doorgaan naar de finale. Dit zijn -Matthijs-, -KoE-Mzungu, Pitbull, Youp , ikt, Kraay en $NeoSyp$.

Zij gaan dus door naar de finale, waarover binnenkort informatie zal komen. In deze finale wordt dan uiteraard bekend wie de beste scholier van SA wordt! Ik wens jullie alvast heel veel succes voor de finale.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Finale

Zo, er zijn drie ronde's gespeeld, waardoor het nu tijd is voor de finale, waarin -Matthijs-, -KoE-Mzungu, Pitbull, Youp, ikt, Kraay en $NeoSyp$ gaan strijden om de titel Beste scholier van San Andreas. De laatste test is er eentje van de rijschool, namelijk de beroemde

City Slicking

Dat betekend dat je een tijd (in seconden) als uitslag krijgt, namelijk de seconden die je met je auto hebt gereden.

In de finale gelden natuurlijk dezelfde regels als normaal in de vorige ronde's ook het geval was.

Het lijstje dat je kunt gebruiken om je resultaten voor de finale in te leveren, is de volgende:

PB Titel: SAS Finale

[b]Screen:[/b] Hier de screen met de tijd.
[b]Tijd:[/b] Hier typ je je behaalde tijd in.

-Matthijs- - Ingeleverd!

_KoE_Mzungu - Ingeleverd!

Pitbull - Ingeleverd!

Youp - Ingeleverd!

ikt - Ingeleverd!

Kraay - Nog niet ingeleverd!

$NeoSyp$ - Ingeleverd!

Dat was de info voor de laatste ronde, de finale. Wil iedereen zo vriendelijk zijn om de uiterste inleverdatum van 22 september aan te houden (het liefst eigenlijk 21 september, omdat dan de Treasure Hunt ook weer begint). Ik wens de zes deelnemers aan de finale veel succes! :dans:

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Finale - Uitslag

Het is zover, alle ronde's zijn gespeeld, de tijden van de finale zijn binnen, rest mij nu niets anders dan de uitslag van de finale bekend te maken. Helaas heeft Kraay niets ingezonden in deze finale, waardoor er van hem dus ook geen resultaat bekent is. Jammer maar helaas, het is niet anders. Hier zijn de resultaten:

Op de zesde plaats, met 95.95 seconden, Youp!

Op de vijfde plaats, met 94.81 seconden, Pitbull!

Op de vierde plaats, met 89.53 seconden, ikt!

Op de derde plaats, met 78.74 seconden, -Matthijs-!

Op de tweede plaats, met 77.02 seconden, $NeoSyp!

Op de eerste plaats, met 76.91 seconden, _KoE_Mzungu!

Dat betekend dus goud voor _KoE_Mzungu, die zich met trots de Beste Scholier van San Andreas mag noemen. Gefeliciteerd! Ook wil ik alle andere deelnemers bedanken, zonder jullie geen toernooi! :klap:

Het topic is open voor commentaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte koe, je was goed bezig en nu heb je de 1ste plaats met goud getrotseert, gefeliciteerd met je nieuwe titel, je draagt hem vast ook met trots :). Verder wil ik de andere finalisten feliciteren dat ze het zo ver hebben gebracht in hun poule, daarom word ook voor hun de champagne fles opengetrokken. Ik wil ook Froodooo hartelijk bedanken voor zijn openhartigheid voor SA: School, omdat je er zo veel tijd hebt ingestoken, het was voor mij ook een genoegen om mee te doen.

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Koe gefelciteerd :dans:

Je bent denk ik de enige van de finale deelnemers die niet meer naar school gaat, en je bent nu toch de beste scholier ^_^ .

De poulfase was het moeilijkst te overleven voor je denk ik, maar na een harde strijd heb je dat gehaald, en voor de finale had je goed geoefend (het sparren was leuk :D ).

Nogmaals gefelicteerd :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst en vooral een dikke proficiat naar Foodooo om dit geweldige toernooi te organiseren, en helemaal alleen :tu: .

En dan natuurlijk ook: gefeliciteerd _KoE_Mzungu! En natuurlijk ook de andere finalisten...En ik dacht dat 94.81 seconden al heel snel was :D . Maar ik ben wel blij met een vijfde plaats...

Nogmaals aan iedereen gefeliciteerd die aan de SAS meegedaan heeft én Froodooo!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...