Jump to content

[GAME] De Grote GTAForum Game Quiz


Ikkes

Recommended Posts

post-3948-1188043081.jpg

De Grote GTAForum Game Quiz

Vragentopic

Welkom bij de Grote GTAForum Game Quiz, de quiz over alle games en consoles.

post-3948-1188115779.png

Het werkt allemaal heel simpel. Je schrijf je in via PB(meer hierover vind je hieronder), vervolgens krijg je toegang tot de speciale site die voor deze quiz is ingericht. Je moet hier de vragen beantwoorden zoals standaard. Vervolgens maak je een print screen van de score en stuur je deze via PB op naar de organisatie.

In totaal zal er gestreden worden in 3 rondes, waarvan de laatste vanzelfsprekend de finale ronde is.

post-3948-1188115798.png

Het inschrijven is heel simpel. Je stuurt een PB met de volgende gegevens naar Ikkes.

[b]Naam:[/b]
Ik wil graag meedoen met de Grote GTAForum Game Quiz



Inschrijven voor De Grote GTAForum Game Quiz is mogelijk tot en met: Zaterdag 8 september 2007

post-3948-1188115817.png

Ook aan deze quiz zitten een paar regels verbonden en dat zijn:

  • Je mag de quiz maar één keer doen.
  • Er mag geen fraude worden gepleegd (photoshoppen van resultaat screen).

Als je je niet aan deze regels houdt word je per direct uit de competitie gehaald, zonder pardon.

post-3948-1188115752.png

Hieronder is een overzicht te vinden van alle deelnmers:

  • Rullez
  • Youp
  • Dastard
  • SamShine
  • Dark_GTA_Mike
  • Velaro
  • HerrieM
  • ICE BANANA
  • Svenie
  • M4X
  • Suburban
  • Mania-92
  • Koen729
  • Tunix
  • David22
  • The GamerII
  • Blizzard
  • Donald F. Duck
  • Thundercover

Veel plezier!

Het is verboden hier te posten, voor vragen: klik. Met toestemming van Jowx.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
post-3948-1188043081.jpg

Ronde 1

De inschrijving is afgelopen en dan is het eindelijk tijd voor de eerste ronde. In deze ronde moet je 25 vragen binnen 4 minuten veranderen, dus je kan niet even snel tussendoor opzoeken, want je zit aan die tijd gebonden. In de quiz staat er uitgelegd hoe het werkt maar ik zal het hier ook nog even doen.

Je start de quiz op en leest de uitleg, vervolgens klik je op "Continue" en dan begint de quiz. Er zijn 3 soorten vragen: Meerkeuze, goed of fout en invul vragen. Als je een vraag beantwoord heb klik je op "Next" en vervolgens verschijnt de nieuwe vraag, wanneer je alle vragen beantwoord heb klik je op: "Submit All" en vervolgens op "Yes". Je krijgt dan je een pagina te zien met daarop de score die jij hebt behaalt, maak hier een printscreen van en stuur deze via PB op naar mij. (zorg er ook voor dat de resterende tijd zichtbaar is, mocht je gelijk staan met iemand anders wint de snelste!)

Ook zal ik nog een keer herhalen dat het slecht één keer is toegestaan om de quiz te doen, als de organisatie erachter komt dat je het meerdere keren hebt gedaan volgt er een onmiddelijke verwijdering uit de competitie.

In deze ronde zullen er in totaal 7 deelnemers afvallen, wat inhoud dat er aan de volgende ronde nog 12 deelnemers zijn voor De Grote GTAForum Game Quiz.

De quiz kan je Hier vinden.

Insturen van de screen kan tot en met Zondag 16 september 2007.

Veel Succes,

De Organisatie.

Het is verboden hier te posten!

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

post-3948-1188043081.jpg

Uitslag ronde 1!

Na een halve dag gewacht te moeten hebben is de uitslag nu dan eindelijk bekend. Zoals vooraf aangegeven zouden zeven van de in totaal negentien deelnemers afvallen, aangezien vijf leden niets ingeleverd hebben zullen en er in de onderkant van de competitie veel gelijke scores zijn behaald kruipen 3 leden door het oog van de naald en zullen er in totaal "slechts" zes leden afvallen, wel met gevolg dat er in de komende ronde 8 deelnemers afvallen. De score kan je hieronder vinden.

  1. 1. Dark_GTA_Mike, 84% met 0.02 over.
    2. Mania-92, 72% met 0.00 over.
    3. Samshine, 60% met 1.21 over.
    4. ICE BANANA, 60% met 0.00 over.
    4. HerrieM, 60% met 0.00 over.
    6. Thundercover, 48% met 0.00 over.
    7. M4X, 40% met 0.16 over.
    8. Tunix, 40% met 0.00 over.
    9. Rullez, 36% met 0.00 over.
    9. Blizzard, 36% met 0.00 over.
    11. David22, 32% met 0.00 over.
    11. Youp, 32% met 0.00 over.
    11. Suburban, 32% met 0.00 over.
    14. Donald F. Duck, 24% met 0.00 over.
    15. Dastard, niets ingeleverd.
    15. Velaro, niets ingeleverd.
    15. Svenie, niets ingeleverd.
    15. Koen729, niets ingeleverd.
    15. The GamerII, niets ingeleverd.

Ik wil Donald F. Duck erg bedanken voor het deelnemen aan deze contest, voor de overige vijf afvallers vind ik het jammer dat het zo moet eindigen, maar niets aan te doen. Toch bedankt. De 13 personen die door zijn gegaan naar de tweede ronde wil ik van harte feliciteren.

De volgende ronde zal zo spoedig mogelijk van start gaan, er zijn wat probleempjes met de nieuwe quiz, maar deze hoop ik in de loop van de week opgelost te hebben. Mocht je willen reageren op de uitslag, dan kan dat in het Blog.

Het is verboden hier te posten!

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

post-3948-1188043081.jpg

Ronde 2

Na lang wachten is het dan zover, ronde 2 van De Grote GTAForum Game Quiz gaat van start! Het principe van de quiz is hetzelfde gebleven, er zijn echter wel een paar (kleine) veranderingen die het vermelden waard zijn:
  • De tijd om de 25 vragen te maken is met een halve minuut verlengt, naar 4 minuten en 30 seconden. De reden voor deze verlenging is dat jullie in de vorige ronde blijkbaar moeite hadden met de gestelde tijd.
  • Er is een nieuw soort vraag toegevoegd. Bij deze vraag word er bij een willekeurige game gevraagd op welke consoles/handhelds. deze uit gaat komen. De juiste consoles/handhelds moet je dan aanvinken, er zijn dus meerdere antwoorden mogelijk!

Ook zal ik nog een keer herhalen dat het slecht één keer is toegestaan om de quiz te doen, als de organisatie erachter komt dat je het meerdere keren hebt gedaan volgt er een onmiddellijke verwijdering uit de competitie. Daarnaast is het ook nog steeds niet toegestaan de printscreen te bewerken met een bewerkings programma(vb. PhotoShop/Paint).

In deze ronde vallen er 8 deelnemers af, de overgebleven vijf deelnemers gaan door naar de Finale van de Grote Game Quiz.

De Quiz kan je Hier vinden.

Insturen van de screen kan tot en met zaterdag 29 september 2007.

Veel succes,

De Organisatie.

Het is verboden hier te posten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
post-3948-1188043081.jpg

Uitslag ronde 2

Na een week van inleveren is het nu dan weer tijd voor de uitslag. Helaas zijn er ook deze week weer 3 deelneemers vergeten hun screen in te sturen, met gevolg dat ze uit de competitie liggen. Gulukkig waren de overige tien deelnemers wel attent genoeg om in te sturen en daarvan vind je dan ook de score hier onder. De deelnemers in het groen zijn vanzelfsprekend door en de rode vallen helaas af.

  1. 1. Dark_GTA_Mike, 84% met 0.00 over.
    2. Mania-92, 60% met 0.00 over.
    3. Samshine, 52% met 1.24 over.
    4. M4X, 48% met 0.00 over.
    5. HerrieM, 44% met 0.00 over.
    6. ICE BANANA, 40% met 0.00 over.
    6. Suburban, 40% met 0.00 over.
    8. Thundercover, 28% met 0.16 over.
    9. Rullez, 24% met 0.00 over.
    10. Youp, 20% met 0.00 over
    11. Tunix - niets ingeleverd.
    11. Blizzard - niets ingeleverd.
    11. David22 - niets ingeleverd.

Ten eerste wil ik de finalisten van harte feliciteren, de afvallers wil ik bedanken voor het deelnemen en ik vind het jammer dat jullie er uit liggen. De finale gaat zo spoedig mogelijk beginnen(wanneer ik klaar ben met de quiz). Voor reacties kan je terrecht bij het Blog.

Het is verboden hier te posten!

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

post-3948-1188043081.jpg

Start Finale Ronde!

Het is dan zover, de finale van 'De Grote GTAForum Game Quiz' staat op het punt te beginnen, met de laatste 5 overgebleven deelnemers.

In de opbouw wat de quiz zelf betreft is er deze ronde niets veranderd. Zo zal je de 4 bekende soorten vragen tegenkomen(multipe choise, Invullen, Goed of Fout, Welke consoles/handhelds). Ook staat de klok weer ingesteld op 4 minuten en 30 seconden voor de 25 vragen.

Ook zal ik nog een keer herhalen dat het slecht één keer is toegestaan om de quiz te doen, als de organisatie erachter komt dat je het meerdere keren hebt gedaan volgt er een onmiddellijke verwijdering uit de competitie. Daarnaast is het ook nog steeds niet toegestaan de printscreen te bewerken met een bewerkings programma(vb. PhotoShop/Paint).

De persoon die in deze ronde de meeste vragen goed heeft, dus het hoogste percentage heeft zal zich de winnaar mogen noemen.

De Quiz is Hier te vinden.

Insturen van de screen kan tot en met Zondag 14 oktober 2007.

Veel succes,

De Organisatie.

Het is verboden hier te posten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
post-3948-1188043081.jpg

Uitslag Finale Ronde!

Nog net gelijktijdig met het 4 jarig jubileum van het Gtagames.nl netwerk heb ik de eer om de uitslag van De Grote GTAForum Game Quiz te posten.

In de finale, waar 5 deelnemers steden om de titel, waren de resultaten in 3 groepen op te delen, ten eerste twee deelnemers die elkaar niet veel ontliepen voor de overwinning, dan twee deelnemers die een duidelijk minder resultaat hadden, maar elkaar ook niet veel ontliepen, en één persoon was vergeten om zijn screen in te sturen.

De winnaar van de quiz krijgt naast de eer ook een groot prijzenpakket meegestuud en wel:

- Een prachtige signature, gemaakt door Froodooo.

- Een aantal eervolle vermeldingen in o.a. Forum(OWN), The Game Reviewer én Project's en Co.

- Een interview met niemand minder dan Mirrr(en evt een compagnon :puh: ).

De Uitslag:

Op de laatste plaats in deze ronde, dus de 5e plek in de compentitie, is zonder inzending geëindigt:

Dark_GTA_Mike[/font]

De verliezer in de strijd om nummer 4, met 40% en 0.23 over op de klok is geworden:

___HerrieM___[/font]

De mooie derde plek in deze quiz is vergeven aan de persoon met 44% en 0.00 over op de klok:

_____M4X_____[/font]

Op de pijnlijkste plek in een finale met 72% en maarliefst 1.34 op de klik is geworden:

___SamShine___[/font]

En de absolute winnaar van de competie met maarliefst 88%, met 0.00 over is geworden, niemand minder dan:

___Mania-92___[/font]

Signature

Ik wil in de eerste plaats de deelnemers bedanken voor het meedoen, want zonder jullie was deze quiz nooit een succes geworden. Daarnaast wil ik Froodoo bedanken voor de hulp achter de schermen en het maken van de signature en natuurlijk ook Mirrr voor het aanbieden van een paar mooie prijzen.

Reageren kan in het Blog, het is verboden hier te posten!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...