Jump to content

Fifa09


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    40

  • AXIO

    40

  • End Of The Riot

    32

  • Zaahed

    26

Het is net 2008, begint er een te praten over Fifa 2009 :puh:

je weet toch dat fifa 2009 altijd in 2008 uitkomt, rond eind september, dat is altijd al zo geweest :duh:

Tuurlijk weet ik dat, alleen vind ik het nu een beetje vroeg om over Fifa 2009 te praten.

Ik vind eigenlijk wel dat de 1e divisie er moet :D

Bewerkt: door philip14
Link to comment
Delen op andere websites

Fifa 2009 zou die ook uitkomen op ps2

Volgensmij is het al bevestigd dat EA nog een aantal jaar doorgaat met het ontwikkelen van Fifa's op de Playstation 2. Ik kan me dus bijna niet voorstellen dat hij niet voor de PS2 komt, want dan lopen ze immers ook erg veel geld mis, want 2008 verkocht erg goed op de Playstation 2 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Fifa 2009 zou die ook uitkomen op ps2

Volgensmij is het al bevestigd dat EA nog een aantal jaar doorgaat met het ontwikkelen van Fifa's op de Playstation 2. Ik kan me dus bijna niet voorstellen dat hij niet voor de PS2 komt, want dan lopen ze immers ook erg veel geld mis, want 2008 verkocht erg goed op de Playstation 2 :)

thnx, ik hoop het dat het nog enkele jaren kan uitkomen op de ps2

Link to comment
Delen op andere websites

FIFA4Fans dacht ik heeft bekend gemaakt dat FIFA09 voor de PC iig next-gen gaat worden, hopen dat dat ook echt zo is, dan gaat Fifa PES voorbij! :tu:

Eigenlijk moet Fifa met wat nieuws komen om PES echt in te halen, want dit jaar was PES2008 toch echt de betere. Fifa had een aantal hele leuke toevoegingen, maar het speelde gewoon niet lekker in tegenstelling tot PES. PES scoorde dan gemiddeld ook wat hoger dan Fifa. Toch denk ik dat Fifa wel weer wat leuks te bieden heeft, en misschien wel beter wordt dan pro. Fifa 2003, 2005 en 2007 waren erg goed, in tegenstelling tot 2004, 2006, en nu is 2008 dus ook wat minder. Daarom denk ik dat 2009 juist wel weer een goede game wordt, en als het ook gewoon weer lekker speelt dan kan hij zeker beter worden dan Pro.

Link to comment
Delen op andere websites

FIFA4Fans dacht ik heeft bekend gemaakt dat FIFA09 voor de PC iig next-gen gaat worden, hopen dat dat ook echt zo is, dan gaat Fifa PES voorbij! :tu:

Eigenlijk moet Fifa met wat nieuws komen om PES echt in te halen, want dit jaar was PES2008 toch echt de betere. Fifa had een aantal hele leuke toevoegingen, maar het speelde gewoon niet lekker in tegenstelling tot PES. PES scoorde dan gemiddeld ook wat hoger dan Fifa. Toch denk ik dat Fifa wel weer wat leuks te bieden heeft, en misschien wel beter wordt dan pro. Fifa 2003, 2005 en 2007 waren erg goed, in tegenstelling tot 2004, 2006, en nu is 2008 dus ook wat minder. Daarom denk ik dat 2009 juist wel weer een goede game wordt, en als het ook gewoon weer lekker speelt dan kan hij zeker beter worden dan Pro.

speelstijl is eigenlijks altijd hetzelfde, dus ik denk dat ze dit jaar echt werk van moeten maken, en ze moeten kappen met ronaldinho en rooney op hoes te doen :Y:Y
Link to comment
Delen op andere websites

FIFA4Fans dacht ik heeft bekend gemaakt dat FIFA09 voor de PC iig next-gen gaat worden, hopen dat dat ook echt zo is, dan gaat Fifa PES voorbij! :tu:

Eigenlijk moet Fifa met wat nieuws komen om PES echt in te halen, want dit jaar was PES2008 toch echt de betere. Fifa had een aantal hele leuke toevoegingen, maar het speelde gewoon niet lekker in tegenstelling tot PES. PES scoorde dan gemiddeld ook wat hoger dan Fifa. Toch denk ik dat Fifa wel weer wat leuks te bieden heeft, en misschien wel beter wordt dan pro. Fifa 2003, 2005 en 2007 waren erg goed, in tegenstelling tot 2004, 2006, en nu is 2008 dus ook wat minder. Daarom denk ik dat 2009 juist wel weer een goede game wordt, en als het ook gewoon weer lekker speelt dan kan hij zeker beter worden dan Pro.

speelstijl is eigenlijks altijd hetzelfde, dus ik denk dat ze dit jaar echt werk van moeten maken, en ze moeten kappen met ronaldinho en rooney op hoes te doen :Y:Y
Link to comment
Delen op andere websites

Fifa 2009 zou die ook uitkomen op ps2

Volgensmij is het al bevestigd dat EA nog een aantal jaar doorgaat met het ontwikkelen van Fifa's op de Playstation 2. Ik kan me dus bijna niet voorstellen dat hij niet voor de PS2 komt, want dan lopen ze immers ook erg veel geld mis, want 2008 verkocht erg goed op de Playstation 2 :)

thnx, ik hoop het dat het nog enkele jaren kan uitkomen op de ps2

je moet er niet op rekenen dat ze nog 2 jaar doorgaan ofso ik denk dat ze dan gewoon op ps3 overgaan, fifa09 moet zich ook ontwikelen en ps2 kan niet zoveel aan
Link to comment
Delen op andere websites

je moet er niet op rekenen dat ze nog 2 jaar doorgaan ofso ik denk dat ze dan gewoon op ps3 overgaan, fifa09 moet zich ook ontwikelen en ps2 kan niet zoveel aan

Klopt, maar de PS2 kan zeker nog wel wat hebben. Op grafisch gebied zal het uiteraard allemaal wat minder zijn, maar als je bijvoorbeeld God of War 2 ook nog op de PS2 kan doen dan weet ik zeker dat er nog (minstens) 2 gloednieuwe Fifa's zullen komen. EA heeft dat volgensmij ook bevestigt, maar daar heb ik helaas geen bron van. Maar wat dus zeker is is dat je de PS2 niet moet onderschatten, en dat hij zeker nog een paar jaar mee kan draaien in de schaduw van de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...