Jump to content

[SA] San Andreas Challenge Contest


Jay;

Recommended Posts

cclx2.png

In navolging van de San Andreas Mini Mission Challenge die Flying Dutchman eind 2006/begin 2007 organiseerde, is het dit jaar aan mij de eer om een nieuwe contest te organiseren genaamd de San Andreas Challenge Contest. Omdat de Race en Challenge Contests elke keer weer een succes bleken te zijn ben ik samen met VWO-er aan de slag gegaan om deze nieuwe Contest te organiseren. Zoals de meesten al weten zijn 'Challenges' een soort van mini-missies die soms ook benodigd zijn om de 100% te kunnen behalen. Maar meestal gaat het om de plezier die je eraan overhoudt en natuurlijk de beste tijden. In deze contest komen dus Challenges aan bod, maar ook soortgelijke mini-missies zijn er om aan mee te kunnen doen.

Informatie

Puntentelling

In deze contest zal in tegenstelling tot sommige andere contests geen gebruik worden gemaakt van een poulesysteem. Het is ieder voor zich, dus besluit de deelnemer geen screen in te leveren, dan wordt er dus ook geen score toegevoegd en krijg je geen punt.

Hieronder volgt de manier waarop wij de punten berekenen van de deelnemer. Als er meer mensen meedoen dan 10 wat als voorbeeld word gebruikt, worden de punten door naar boven geschoven:

  • #1: 10 punten.
  • #2: 9 punten.
  • #3: 8 punten.
  • #4: 7 punten.
  • #5: 6 punten.
  • #6: 5 punten.
  • #7: 4 punten.
  • #8: 3 punten.
  • #9: 2 punten
  • #10: 1 punt.

Als je met het ene onderdeel dus niet goed overweg kunt, kun je toch enigszins wat punten binnenhalen en zorg je dat je met het volgende onderdeel wel punten pakt. Zo blijft het voor iedereen leuk, ook voor de mensen die niet van alle markten thuis zijn. Alle tijden en punten worden overigens bekend gemaakt als de laatste Challenge beëindigt is. We tellen namelijk alle punten bij elkaar op om uiteindelijk iedereen een plekje te geven op de ranglijst, zo blijft het spannend tot de laatste seconde.

Regels

  • Modden, cheaten en photoshoppen is verboden. Merken wij dat er op enige wijze gecheat, gephotoshopt of gemod is? Dan word je onmiddellijk gediskwalificeerd en handelen wij dat verder af bij een crewlid. De waarheid komt altijd boven water.
  • Als je een inzending instuurt doe je dat volgens het lijstje die hieronder is weergegeven. Doe je dat niet op deze manier, dan tellen de punten die behaald zijn helaas niet mee. Ben je onzeker over het insturen, laat dan een reactie achter in het reactie-topic of stuur een Persoonlijk Bericht naar mij of VWO-er.
  • Eventuele records die gehaald worden tijdens deze Contest worden opgenomen in het San Andreas Recordboek, deze zullen pas na de Contest in dat topic (met screen) gepost mogen worden. Dit doen wij (Jay; en VWO-er) dan ook pas na afloop. Worden screens al voor de contest is afgelopen op enige wijze gepost door de leden, dan word het betreffende lid zonder pardon gediskwalificeerd.
  • Bij elke Challenge wordt er gepost in dit topic. Je kunt hier meer informatie vinden over de regels van het desbetreffende onderdeel en ook de maximale inlever-tijd staat daar weergegeven.
  • Als de deelnemer de screen later verstuurd dan dat er in de post staat weergegeven, wordt deze score niet in behandeling genomen en krijg je geen punt toegekend.
  • Tussentijdse uitslagen worden niet gegeven. Ook de deelnemer zelf dient zijn eigen tijden bij zich te houden en aan niemand door te spelen. De uiteindelijke uitslag met alle tijden en punten zal volgen nadat de screens van de laatste Challenge binnen zijn.
  • Als de deelnemer de screen verstuurd kan dat niet opnieuw gedaan worden. Je kan maar één keer je screen versturen en de tweede word dus niet in behandeling genomen. Het is dus verstandig eerst een zorgvuldige score op te bouwen en deze later in te sturen, let echter wel weer op de inlever-tijd.

Lijstje voor je Persoonlijk Bericht

Alle screens verstuur je via Persoonlijk Bericht naar VWO-er die ze in behandeling zal nemen. Zoals in de regels stond aangegeven moet je een bepaald lijstje gebruiken wil je je screen laten gelden. Gebruik dus het onderstaande lijstje die in de code staat.

Onderwerp: SACC
	  [b]Naam van de Challenge:[/b] (Voer hier de naam van de Challenge in)
	  [b]Score/tijd:[/b] (Voer hier de tijd of score in van de Challenge)
	  [b]Screen:[/b] (Voer hier de screen in van het behaalde onderdeel)

Klik hier om een Persoonlijk bericht te sturen naar VWO-er.

Inschrijving

Hoe doe ik dat?

Na al deze informatie heb je vast wel zin om mee te doen aan de San Andreas Challenge Contest. Helemaal geen probleem, het is simpel en eenvoudig. Het enige wat je moet doen is een Persoonlijk Berichtje versturen naar mij (Jay;) met het lijstje dat in de codes staat. Alleen als je je officieel per Persoonlijk Bericht bij mij hebt ingeschreven mag je meedoen aan deze Contest. Ook zal het alleen maar gelden als je de code zorgvuldig overneemt. Kopieer hieronder dus het lijstje dat in de codes staat.

Onderwerp: SACC Inschrijving
	  Bij deze wil ik meedoen aan de San Andreas Challenge Contest!
	  [b]Forum-naam:[/b] (Vul hier je forum-naam in)

Inschrijven kan tot en met zaterdag 30 augustus 2008. Later dan deze datum zal jou inschrijving niet meer in behandeling worden genomen. Op zondag 31 augustus 2008 zal de informatie van de eerste race worden gepost in dit topic.

Klik hier om een Persoonlijk bericht te sturen naar Jay;.

Deelnemers

De volgende deelnemers hebben zich reeds ingeschreven:

  • Hanneswasco
  • -Matthijs-
  • Froodooo
  • Ymosky
  • PatrickW
  • ..::GhostRider::..
  • _KoE_Mzungu
  • Torritor
  • Thundercover
  • Fiegel5
  • Jorair
  • MittaSB
  • Kai-ShockWave
  • Woetsha
  • Donwell
  • Disturbed
  • Kraay
  • Jow Tommy Verceti

Prijzen

Wat kun je winnen?

Net zoals vele andere contest kun je ook hier prijzen winnen. Echter, alleen de nummers 1, 2 en 3 winnen een prijs. De prijzen zijn als volgt:

#1: een signature + vermelding + 10.000 Ocean-credits!

#2: een signature + vermelding + 7.500 Ocean-credits!

#3: een signature + vermelding + 5.000 Ocean-credits!

Vragen?

Reactietopic

Voor vragen of reacties over deze gehele contest kan je terecht in het speciaal ingerichte Reactietopic. Dit kan gedurende de hele contest en staat wagenwijd open. Ik (Jay;), VWO-er en andere leden die je vraag weten te beantwoorden zullen je daar helpen met je vragen. Heb je persoonlijke vragen, is er iets misgegaan of wil je een klacht indienen, doe dit dan via een Persoonlijk Bericht naar Jay; of VWO-er .

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

cclx2.png

Challenge 1: NRG-500 Challenge

Het is eindelijk zo ver, we gaan officieel van start met de San Andreas Challenge Contest. Tevens betekent dit dat je je niet meer in mag schrijven. Om deze snelle start te ondersteunen, starten we met de NRG-500 Challenge. Je start de race vanzelfsprekend op een NRG-500 met niet alleen het doel om jezelf door alle 18 corona's heen te stunten. Nee, het gaat uiteraard ook om een mooie, respectabele tijd.

Locatie: Easter Basin, San Fierro.

Inzendtermijn: Inzendingen moeten uiterlijk 7 september worden ingeleverd.

Informatie en tips: WikiGTA - NRG-500 Challenge (GTA San Andreas).

Screen: Alleen een screen met een helder zichtbare tijd is geldig.

Inleveren: Inleveren gebeurt uitsluitend op de manier die in het hoofdtopic wordt beschreven, via het lijstje en naar VWO-er dus.

Besluit de deelnemer geen of te laat een screen in te leveren, dan wordt er geen score toegevoegd en krijg je geen punt. Voor vragen kan een ieder nog steeds terecht in het speciaal ingerichte reactietopic.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

cclx2.png

Challenge 2: 8 Track

Vandaag is de laatste dag dat je je screen van de vorige challenge nog kan inleveren. Doe je het later dan vandaag, dan kunnen we je screen helaas niet meer accepteren. Ondanks dat je vandaag nog de tijd hebt, gaan we gewoon van start met de tweede challenge van de San Andreas Challenge Contest. Omdat we vandaag de NRG-500 Challenge afronden, laten we de motoren liggen en gaan we verder met 8 Track. Je start de race op een Hotring Racer waarmee je 12 uiterst gevaarlijke ronden moet doorstaan. Uiteraard is het ook hier de bedoeling een mooie, respectabele score op te bouwen.

Locatie: 8 Track Stadium, (East Beach, Los Santos)

Inzendtermijn: Inzendingen moeten uiterlijk 14 september worden ingeleverd.

Informatie en tips: WikiGTA - 8 Track (GTA San Andreas).

Screen: Alleen een screen met een helder zichtbare tijd is geldig.

Inleveren: Inleveren gebeurt uitsluitend op de manier die in het hoofdtopic wordt beschreven, via het lijstje en naar VWO-er dus.

Besluit de deelnemer geen of te laat een screen in te leveren, dan wordt er geen score toegevoegd en krijg je geen punt. Voor vragen kan een ieder nog steeds terecht in het speciaal ingerichte reactietopic.

Link to comment
Delen op andere websites

cclx2.png

Challenge 3: Burglary

Vandaag is de laatste dag dat je je screen van de vorige challenge nog kan inleveren. Doe je het later dan vandaag, dan kunnen we je screen helaas niet meer accepteren. Ondanks dat je vandaag nog de tijd hebt, gaan we gewoon van start met de derde challenge van de San Andreas Challenge Contest. Omdat we vandaag de challenge '8 Track' afronden, laten we deze keer de Hotring Racer liggen en gaan we verder met Burglary. Benodigd is een Black Boxville waarmee je diverse huizen van hun meubels gaat beroven!

Locatie: Los Santos, San Fierro en Las Venturas

Inzendtermijn: Inzendingen moeten uiterlijk 21 september worden ingeleverd.

Informatie en tips: WikiGTA - Burglary Missions (GTA San Andreas).

Screen: Alleen een screen met een helder zichtbare score is geldig. Dus het aantal items en/of geldbedrag.

Inleveren: Inleveren gebeurt uitsluitend op de manier die in het hoofdtopic wordt beschreven, via het lijstje en naar VWO-er dus.

Besluit de deelnemer geen of te laat een screen in te leveren, dan wordt er geen score toegevoegd en krijg je geen punt. Voor vragen kan een ieder nog steeds terecht in het speciaal ingerichte reactietopic.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

cclx2.png

Challenge 4: World War Ace

Bij deze de vierde challenge, wegens een ziekte van Jay was er een klein uitstel. Doe je het later dan vandaag, dan kunnen we je screen helaas niet meer accepteren. Ondanks dat je vandaag nog de tijd hebt, gaan we gewoon van start met de vierde challenge van de San Andreas Challenge Contest. We stoppen met de criminaliteit, want ditmaal is het de opdracht om het luchtruim onveilig te maken met je Rustler.

Locatie: Los Santos

Inzendtermijn: Inzendingen moeten uiterlijk 30 (extra inzendtijd) september worden ingeleverd.

Informatie en tips: WikiGTA - World War Ace (GTA San Andreas).

Screen: Alleen een screen met een helder zichtbare score is geldig. Dus het aantal items en/of geldbedrag.

Inleveren: Inleveren gebeurt uitsluitend op de manier die in het hoofdtopic wordt beschreven, via het lijstje en naar VWO-er dus.

Besluit de deelnemer geen of te laat een screen in te leveren, dan wordt er geen score toegevoegd en krijg je geen punt. Voor vragen kan een ieder nog steeds terecht in het speciaal ingerichte reactietopic.

Link to comment
Delen op andere websites

cclx2.png

Challenge 5: Chiliad Challenge

Vandaag is de laatste dag dat je je screen van de vorige challenge nog kan inleveren. Doe je het later dan vandaag, dan kunnen we je screen helaas niet meer accepteren. Ondanks dat je vandaag nog de tijd hebt, gaan we gewoon van start met de inmiddels vijfde en allerlaatste challenge van de San Andreas Challenge Contest. Omdat we vandaag de challenge 'World War Ace' afronden, laten we deze keer onze Rustler liggen en gaan we verder met de Chiliad Challenge. We doen de Scotch Bonnet Yellow Route, de Birdseye Winder en als laatste de Cobra Run. Zorg ervoor dat je van alle drie de routes screens neemt van de tijd bij de finish. Alleen met drie geldige screens kunnen we je meerekenen in de puntentelling.

Locatie: bovenop Mount Chiliad, Badlands

Inzendtermijn: Inzendingen moeten uiterlijk 9 oktober worden ingeleverd.

Informatie en tips: Chiliad Challenge (GTA San Andreas).

Screen: Alleen screens met heldere zichtbare tijden zijn geldig.

Inleveren: Inleveren gebeurt uitsluitend op de manier die in het hoofdtopic wordt beschreven, via het lijstje en naar VWO-er dus.

Besluit de deelnemer geen of te laat een screen in te leveren, dan wordt er geen score toegevoegd en krijg je geen punt. Voor vragen kan een ieder nog steeds terecht in het speciaal ingerichte reactietopic

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

cclx2.png

Inleiding

Allereerst bedanken we jullie voor het geduld die jullie gedurende deze contest hebben gehad. Wegens ziekte en andere omstandigheden liepen sommige dingen wat uit, maar we hebben ons best gedaan om zowel de uitslag als de posts zo snel mogelijk te verzorgen. Hoe dan ook, de contest is ten einde en de uitslag staat er. Wij hebben ervoor gekozen om leden die niets hebben ingeleverd, wat er toch een aantal waren, niet bij de einduitslag te betrekken. Wij hebben er begrip voor dat leden geen enkele screen van een challenge op sturen maar vinden het ook uitzonderlijk jammer. Vandaar dat wij de leden die wel wat hebben ingestuurd enorm bedanken. Wij zullen jullie niet langer in spanning houden, hieronder de einduitslag:

De uitslag

Positie Deelnemer 1 2 3 4 5 Totaal punten
1 _KoE_Mzungu 1:01 [9] 4:37 [9] $74420,= [8] 1:47 [9] 1:38, 2:58, 1:21 = 5:57 [9] 44
2 Hanneswasco 1:34 [7] 4:43 [7] $79380,= [9] 1:47 [9] 1:40, 3:01, 1:24 = 6:05 [8] 40
3 Donwell 1:38 [5] 4:55 [5] $32000,= [7] 1:52 [6] 23
4 Ymosky 1:56 [4] $23120,= [6] 1:53 [5] 2:03, 3:25, 1:30 = 6:58 [7] 22
5 -Matthijs- 1:30 [8] 4:40 [8] 16
6 Thundercover 2:41 [2] 5:06 [2] 1:49 [7] 11
7 Jow Tommy Verceti 1:34 [7] 5:01 [3] 10
8 Jorair 2:19 [3] 4:48 [6] 9

Winnaars

Allereerst gefeliciteerd _KoE_Mzungu, met jou welverdiende eerste plek. Jij mag je officieel de winnaar noemen van de San Andreas Challenge Contest!

2555cnq.jpg

Hanneswasco, ook jij gefeliciteerd met de tweede plek! Ook zeker iets waar je trots op kan zijn, het scheelde immers weinig!

2nq3pe.jpg

Tot slot, gefeliciteerd Donwell! Ook jij hebt een goede prestatie geleverd en de derde plek is niet iets waar je niet trots op kan zijn, geniet ervan!

10p59q8.jpg

Nawoord

Opvallend is dat er toch best veel deelnemers zijn die helemaal niets hebben ingestuurd of een challenge vergeten zijn. Dit is erg jammer maar het is geen reden om de winnaars niet trots te laten zijn met hun welverdiende eind posities. In ieder geval bedanken wij iedereen die aan deze contest mee heeft gewerkt/gespeeld en dus ook M4X voor het maken van de signatures. De signatures mogen gedragen worden, de screens worden later gepost in het recordboek en ook staat dit topic officieel open voor reacties!

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: Top contest .. het begon wel pittig met een toch redelijke lastige challenge (NRG-500). Maar ook de finale was geen sinecure, ik denk dat de Chiliad Challenge maar bij weinig spelers echt geliefd is, die staat bij mij iig niet bij m'n favorieten. Daarnaast was er weinig vergelijkingsmateriaal om te weten of een bepaalde tijd ook een goede tijd zou zijn. Uiteraard ben ik heel tevreden met een eerste plek. En natuurlijk felicitaties aan Hannes en Donwell :bier:


Dan nog een klein verzoekje aan de organisatie om de links van de screens te plaatsen bij de tijden. Want ook voor deze records geldt dat een screen noodzakelijk is voor een vermelding in het recordboek. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Koetje! Je verdient het echt! Inderdaad spijtig dat er zo weinig meespelende deelnemers waren. Ik en Koe waren de enigste die alles hebben ingeleverd, ik had toch wel wat meer verwacht. Maarja, Koe zou sowieso gewonnen zijn. Gefeliciteerd!

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, wat jammer nou toch, ik had voor de 2e challenge helaas geen tijd. Anders was ik misschien wel 3e geweest. :puh: Maar ik had eerlijk gezegd liever gezien dat ik 20e ofzo was...

De challenge vond ikzelf erg leuk om te doen! Er zaten (voor mij dan) best moeilijke dingen tussen, maar na veel oefenen is het toch gelukt om een paar screens op te sturen. Jay en VWO'er: het was keurig werk! :tu:

Koe, Hanneswasco en Donwell: bij deze gefeliciteerd :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een erg leuke contest, ben toch blij dat Jay; me nog heeft weten over te halen om mee te doen. :) Helaas was ik vergeten om de Chiliad Challenge te doen (en ik vind het eerlijk gezegd ook een rotchallenge), maar goed... Koe en Hannes, gefeliciteerd! :dans:

Jay en VWOer, bedankt voor deze contest, ik heb ervan genoten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Tja Jay, je had me overgehaald om mee te doen. Ik had er niet zo heel veel zin in, ik heb het idee dat ik ook laatste ben geëindigd. Eigenlijk komt het omdat ik racen echt irritant vind. Vandaar, Koe ik had eigenlijk niet anders verwacht. Gefeliciteerd, en alle andere ook gefeliciteerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...