Jump to content

Obama nieuwe Amerikaanse president


Jowx

Recommended Posts

obama_MH.jpg
Obama nieuwe Amerikaanse president

Barack Obama is de nieuwe president van de Verenigde Staten. Hij sleepte cruciale zeges in de wacht in Ohio, Pennsylvania, Virginia en Florida. Door de al verwachte winst in Californië en drie kleinere staten kwam hij om 5.00 uur boven de vereiste 270 kiesmannen.

McCain en president Bush belden Obama kort na 5.00 uur om hem te feliciteren. Obama vroeg McCain om steun bij het leiden van het Amerikaanse volk.

De 47-jarige Obama is de 44e president van de VS en de eerste zwarte in het Witte Huis. Hij is de zoon van een vader uit Kenia en een blanke moeder uit Kansas.

Bron: NOS.nl
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Zaahed

    10

  • Dieko

    6

  • Sa_bulldog

    5

  • Jesperkaj

    4

En jawel ik stond vroeg op omdat ik die uitslag wilde weten... voor nearly heel GTAForum hier goed nieuws: Barack Obama is de nieuwe president van de USA! :dans:

Discussieer hier wat jullie allemaal gaan verwachten de komende vier jaar van de eerste zwarte president, en andere algemene dingen over The Black Kennedy.

:cya:

>>> Door Jowx: En u heeft een dubbel topic, eerst eventjes kijken en de zoekfunctie gebruiken voordat je een topic opent. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

En jawel ik stond vroeg op omdat ik die uitslag wilde weten... voor nearly heel GTAForum hier goed nieuws: Barack Obama is de nieuwe president van de USA! :dans:

Discussieer hier wat jullie allemaal gaan verwachten de komende vier jaar van de eerste zwarte president, en andere algemene dingen over The Black Kennedy.

:cya:

Ik was de hele nacht op gebleven voor de verkiezingen ik denk dat we het nog een paar keer bij The dailyshow gaan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin deed Bush het allemaal perfect, alleen later werd het een rommelpotje..

Ik hoop dat Obama dit niet doet, eerst alles perfect, en later ook een rommelpotje er van maakt, hij moet gewoon de komende 4 jaar alles perfect doen :)

Anyway, proficiat Obama :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat Obama heeft gewonnen, ook al is McCain ook niet echt de beste president.

Ik verwacht dat Obama door zn gebrek aan ervaring het gewoon niet lang uithoudt, en het gewoon een beetje teveel voor hem wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat Obama heeft gewonnen, ook al is McCain ook niet echt de beste president.

Ik verwacht dat Obama door zn gebrek aan ervaring het gewoon niet lang uithoudt, en het gewoon een beetje teveel voor hem wordt.

Hij heeft wel mensen om zich heen met ervaring, dus ik denk dat dat wel mee valt.

Zijn ideeën zijn wel goed vind ik. Na acht jaar Bush is het tijd voor 'change'.

Link to comment
Delen op andere websites

Obama is president.

Rewrite the history books because we have a black president!!!

Everybody thought it wasn't possible after all the years of slavery.

But now everybody in the whole world can see that America is the land of opputunities.

Different faces, different opinions

One nation!

Ik dacht maak er meteen ff een mooi stukje tekst in het engels van :puh:

Obama: veel succes met de komende vier jaar! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

hahahahaha the black people zijn aan de macht wel zieleg voor obama moet ie vergaderen met alle belangrijke mensen zoals de directeuren van de fbi en cia en de baas van de landmacht blijkt hij de enige zwarte in de vergaderkamer zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat Obama heeft gewonnen, ook al is McCain ook niet echt de beste president.

Ik verwacht dat Obama door zn gebrek aan ervaring het gewoon niet lang uithoudt, en het gewoon een beetje teveel voor hem wordt.

Hij heeft wel mensen om zich heen met ervaring, dus ik denk dat dat wel mee valt.

Zijn ideeën zijn wel goed vind ik. Na acht jaar Bush is het tijd voor 'change'.

^idd..

En wat mensen nogal eens vergeten is dat Obama niet in zijn eentje alle beslissingen maakt. Die man heeft nogsteeds zijn partij achter 'm staan, kinders ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...