Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

post-61247-1235315063.jpg

Wij, _KoE_Mzungu en Hanneswasco, richten een nieuwe clan op, die zich richt op Grand Theft Auto IV Multiplayer voor de Personal Computer, genaamd: "Killing Winners United". Een clan waarin wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Er zullen regelmatig clanbijeenkomsten worden georganiseerd om als clan online te spelen. Daarnaast kunnen we elkaar helpen om beter te worden of elkaar te helpen met het behalen van een bepaalde achievement.

Code of Conduct

Er wordt van je verwacht dat je bepaalde gedragsregels in acht dient te nemen. Zo wordt van alle leden verwacht dat we elkaar helpen, daar waar mogelijk. Spam wordt niet geapprecieerd, laat dit dus achterwege. Van elk nieuw lid wordt verwacht dat diegene alle andere leden toevoegt aan zijn of haar Games for Windows LIVE vriendenlijst en deze ook een positieve reputatie geeft. Een positieve reputatie verhoogt de kans dat je bij elkaar terecht komt in een 'Ranked Match'. Ook wordt er van je verwacht dat je regelmatig (online) aanwezig bent tijdens clanbijeenkomsten, als je niet of nauwelijks komt loop je de kans om uit de clan gezet te worden. We zijn immers op zoek naar actieve spelers met een toegevoegde waarde voor de clan. Uiteraard wordt vals spelen niet getollereerd, tenzij dit vooraf expliciet wordt afgesproken m.b.t. modificaties en tools. En dan ook alleen in een zogenaamde 'Player Match' en alleen met mensen die op de hoogte zijn van deze afspraak. Ga dit dus niet toepassen met onbekende spelers, dit kan jou en de clan een slechte naam geven.

Inschrijven

DEZE CLAN IS OPGEHEVEN, INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELJK

Als je lid wilt worden van Killing Winners United (KiWi United) kan je één van de leaders een PB sturen met als onderwerp: KiWi United Recruitment. Vul daarin onderstaande lijst volledig in en je zal zo snel mogelijk antwoord terug krijgen; waarin we je vertellen of je toegelaten bent tot onze clan, of niet.

[b]Naam:[/b] (Je naam op dit forum)
[b]Gamertag:[/b] (Je Games for Windows LIVE-ID)
[b]Headset:[/b] (Ja / nee)
[b]Motivatie:[/b] (Vertel in minimaal 50 woorden waarom jij lid zou moeten worden van KiWi United)

Stuur een PB naar Hanneswasco

Stuur een PB naar _KoE_Mzungu

Leden

Onze clan telt 19 leden.

[table=header]post-61247-1236520325.png|post-61247-1236517470.png|post-61247-1236516754.png|post-61247-1240136982.png Rang

post-61247-1236518687.png Hanneswasco|Hanneswasco|Ja|Royal KiWi

post-61247-1236518687.png _KoE_Mzungu|KoE Mzungu|Nee|KiWi Royale

Woetsha|Woetsha Online|Ja|Groentje

Mania-92|Mania92|Ja|Gerijpte KiWi

Thundercover|Thundercover|Nee|Golden KiWi

Sprunk|Tommatje|Nee|Groentje

Svenie|Svenie92|Nee|Groentje

.Senne|Senneken|Ja|Gerijpte KiWi

Mythbuster|Mythbuster92|Ja|Gerijpte KiWi

Ymosky|Ymosky|Nee|Groentje

GTA_MasterNL|GTAmasterNL|Ja|Groentje

F1Master007|f1timmy|Ja|Groentje

Gtaboy107|Gtaboy107|Nee|KiWi lid

Jarno91|jarnogta|Nee|KiWi lid

jenske94|gta4 <3|Ja|KiWi lid

thegodfather91|theNLgodfather9|Ja|Groentje

Dizzee|Lunar87|Ja|KiWi lid

Deluxo|DeluxoNL|Nee|Groentje

dennis313|aerocool343|Ja|KiWi lid[/table]

Rangen

Zoals je kan zien zijn er ook verschillende rangen te verdienen, hieronder een overzicht van welke rangen er te verdienen zijn:

[table=simple]Validerend|Dit is een rang voor leden die al een tijdje inactief zijn en voor leden die een laatste kans krijgen

KiWi lid|Dit is een rang voor nieuwe leden die nog niet actief zijn.

Groentje|Dit is een rang voor leden die nog niet zo lang in de clan zijn gekomen en al een teken van activiteit hebben getoond.

Gerijpte KiWi|Dit is een rang voor leden die al een tijdje actief zijn in de clan, en dus ook een meerwaarde geven aan de clan.

Golden KiWi|Dit is een rang voor leden die al een lange tijd actief zijn in de clan en een grote meerwaarde geven aan de clan.

KiWi Royale|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met Royal KiWi de clan leid.

Royal KiWi|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met KiWi Royale de clan leid.[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

post-61247-1235315063.jpg

Mededelingen



Deze post is gereserveerd voor huishoudelijke mededelingen. Hier zal o.a. informatie komen over clan-bijeenkomsten.

Clan-meetings

In principe houden we elke vrijdagavond om zeven uur (19:00 uur) een clan-meeting, uitzonderingen daar gelaten. Mocht dit worden verplaatst naar een andere dag dan wordt dit vaak van te voren gemeld. Over het algemeen zal de zaterdagavond of zondagavond als alternatief worden genomen.

Foto Gallerij

Hanneswasco heeft voor de clan een eigen foto-gallerij aangemaakt op het forum. Deze is >>hier<< te bezichtigen. Ieder lid is vrij om tijdens een meeting (actie)foto's te maken en deze te sturen naar Hanneswasco. Het is daarna aan hem of hij ze al dan niet in deze gallerij plaatst. Hopelijk groeit het uit tot een flink fotoalbum waar we over geruime tijd herinneringen kunnen ophalen. :D

Signature

Elk lid van de clan is natuurlijk vrij in zijn / haar keuze wat betreft de invulling van zijn / haar handtekening. Speciaal voor leden van de clan zijn onderstaande signatures beschikbaar, gemaakt door Hanneswasco. Eventueel kan je een link in je handtekening zetten van dit topic, zowel voor eventuele toekomstige leden. Maar ook natuurlijk handig voor jezelf om even snel dit topic te bekijken.

kiwiunitedsig.jpg

newjpg.jpg

statueofhappiness.jpg

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de clan graag willen joinen, maar het spel zegt dat mijn pc te traag loopt, dus ik wordt dan gekickt uit de multiplayer. Veel succes met de clan.
Heb je dat altijd of alleen als er bepaald aantal spelers zijn? Een hoog aantal spelers, zoals een race met 10 spelers. Ik heb namelijk ook regelmatig last van lagg en wordt bij teveel spelers er ook uitgeschopt omdat m'n PC te traag is.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tot nu toe alleen bij Deathmatch en één of andere multiplayergame waar ik de naam van kwijt ben. Meestal is dan biji mij het spelersaantal tot ongeveer 17 spelers. En hij is ook zo traag bij gewoon singelplayer, maar mijn computer kan hem gewoon aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tot nu toe alleen bij Deathmatch en één of andere multiplayergame waar ik de naam van kwijt ben. Meestal is dan biji mij het spelersaantal tot ongeveer 17 spelers. En hij is ook zo traag bij gewoon singelplayer, maar mijn computer kan hem gewoon aan.

Als er 10 of meer andere spelers online zijn, en dan nog eens dicht bij jou staan, heeft bijna iedereen lagg, omdat het spel zoveel spelers moet laden en elke beweging moet weergeven. Je kan deze melding voorkomen door je grafische instellingen wat lager te zetten, en alle andere programma's (zoals MSN, Internet, ...) uit te zetten. Je kan gewoon onze clan joinen, want voorlopig zullen we nog niet zo snel aan 10 of meer spelers komen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...