Jump to content

[TAT] Timske's Auto Typer!


Timske

Recommended Posts

[TAT] Timske's Auto Typer!

Mijn eerste zelfgemaakt, zonder hulp nodig te hebben gemaakt programma :tu:

Misschien ga ik hem nog uitgebreider maken maar ik weet het nog niet.

Screen:

autotalker.png

Werkt voor:

-Habbo

-Runescape

-MSN

Download:

>Download<

Groeten Timske ;)

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet maar zijn zulke programma's niet illegaal? ik gebruik ze niet maar dan nog

volges mij is het niet toegstaan want op rs kan je geband worden omdat je een micro inplug gebruikt ofzo

en die worden gedecteerd door hun beveilgings systeem

habbo beveilging is heel zwak dus dan heb je bijna geen kans voor ban maarja

gebruiken op eigen risco XD

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet maar zijn zulke programma's niet illegaal? ik gebruik ze niet maar dan nog

volges mij is het niet toegstaan want op rs kan je geband worden omdat je een micro inplug gebruikt ofzo

en die worden gedecteerd door hun beveilgings systeem

habbo beveilging is heel zwak dus dan heb je bijna geen kans voor ban maarja

gebruiken op eigen risco XD

Je wordt sneller verbannen op habbo dan op runescape hoor. Want op habbo wordt het echt gecontroleerd door moderators, bij runescape vooral van die systemen dus de meeste bans daar zijn onterecht.

Maar het is inderdaad verboden. In habbo krijg je er een typverbod door van 30 seconden tot 10 minuten, maar op runescape kan je er een perm. ban voor krijgen. En op MSN stoor je er alleen maar je vriend(in) mee denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Handig, maar lagt dat niet enorm? Misschien een idee om er een filmpje van te maken want er zijn best wel veel van dit soort dingen. Als je aantoont dat die van jou goed werkt en op sommige punten beter is dan dat van anderen dan heb je vast en zeker binnen de kortste keren best veel downloads.

Link to comment
Delen op andere websites

het begint een beetje te laggen als je het te snel doet, soms gaat je muis dan wat sloom en als je 1 intypt ofzo bij die van mij dan weet je zeker dat je pc gaat crashen :puh::Y

@KillerZero86

ik heb dit in visual basics 2006 geschreven, vind ik simpelweg gewwoon de makkelijkste programeer taal

maar zo'n spammertje is niks xD

probeer maar is een msn buzzer te maken dat je 20 buzzer f meer naar je contact persoon stuurt xD

Bewerkt: door bramboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...