GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: besturing helicopter gta 4 - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: Missie Hulp forum van GTAGames.nl
Zit je ergens vast, en kom je niet verder? Dan kan je hier terecht om weer verder te komen! Samen met andere forumleden op zoek naar de oplossing. Maak voor je een topic start eerst handig gebruik van de uitgebreide zoekfunctie en WikiGTA. Zoeken op de titel van de missie is daarbij de beste aanrader.
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

besturing helicopter gta 4

Geplaatst op 12 augustus 2009 - 19:21     #1 Dit lid is offline   reka 

• Ruitje intikker
  • Groep: Leden
  • Registratie: 12-augustus 09
hoe kan ik met de heli rondjes draaien en schieten en raketten afvuren die ik niet heb hoe kom ik daaraan en hoe kun je rondjes vliegen rond de auto en schieten tegelijk :cya:

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 12 augustus 2009 - 20:12     #2 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 13-juni 09
  • Gang:The Underground

Bericht weergevenreka zei op 12 Aug 2009, 20:21:50:

hoe kan ik met de heli rondjes draaien en schieten en raketten afvuren die ik niet heb hoe kom ik daaraan en hoe kun je rondjes vliegen rond de auto en schieten tegelijk :cya:

Linkerschouderknop om te 'banken' naar links en omgekeerd
,schieten doe je met X/Vierkantje om te schieten.

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 17 augustus 2009 - 19:32     #3 Dit lid is offline   paul007 

• Internationaal Top Crimineel
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 05-april 06

Hierbij wil ik ook nog toevoegen dat je geen raketten kunt afvuren vanuit een helicopter. Er is maar één gevechtshelicopter en dat is de Annihilator. Deze is uitgerust met twee miniguns, één aan elk kant, dus geen raketten.

Posted Image

Geplaatst op 17 augustus 2009 - 20:24     #4 Dit lid is offline   PinganZ 

• Wapen dealer
  • PipPip
  • Registratie: 28-juli 09

Bericht weergevenpaul007 zei op 17 Aug 2009, 20:32:09:

Hierbij wil ik ook nog toevoegen dat je geen raketten kunt afvuren vanuit een helicopter. Er is maar één gevechtshelicopter en dat is de Annihilator. Deze is uitgerust met twee miniguns, één aan elk kant, dus geen raketten.

sorry maar de Annihilator heeft maar liefst 4 miniguns 2 aan beide kant.
schieten doe je gewoon met de knop waarmee je normaal ook schiet.

In sommige missies zit little jacob bij je in de helikopter en die schiet raketen voor je af.
dit kun je zelf niet

Edit: Onduidelijk

Dit bericht is aangepast door PinganZ: 17 augustus 2009 - 20:26

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 17 augustus 2009 - 21:24     #5 Dit lid is offline   Kenny-Petrovic 

• OWN Redactielid
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 06-maart 07
  • Corporation:The Covesight Community
infopagina op Wikigta.org over de besturing in gtaIV
volgens mij kun je hieruit ook wel halen hoe je met een heli vliegt op elke console
Besturing Gta IV Wikigta pagina

Geplaatst op 18 augustus 2009 - 09:52     #6 Dit lid is offline   paul007 

• PipPipPipPipPip

Bericht weergevenPinganZ zei op 17 Aug 2009, 21:24:17:

Bericht weergevenpaul007 zei op 17 Aug 2009, 20:32:09:

sorry maar de Annihilator heeft maar liefst 4 miniguns 2 aan beide kant.
schieten doe je gewoon met de knop waarmee je normaal ook schiet.

In sommige missies zit little jacob bij je in de helikopter en die schiet raketen voor je af.
dit kun je zelf niet

Edit: Onduidelijk

Afhankelijk van de console. Op de PS3 schiet je normaal met R2. In de Annihilator is dit niet het geval, hierbij is het vierkantje.

Posted Image

Geplaatst op 18 augustus 2009 - 10:44     #7 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 13-juni 09
  • Gang:The Underground

Bericht weergevenpaul007 zei op 18 Aug 2009, 10:52:25:

Afhankelijk van de console. Op de PS3 schiet je normaal met R2. In de Annihilator is dit niet het geval, hierbij is het vierkantje.

Dat had ik toch al gezegt?

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 18 augustus 2009 - 18:07     #8 Dit lid is offline   paul007 

• PipPipPipPipPip

Bericht weergevenHearv94 zei op 18 Aug 2009, 11:44:19:

Bericht weergevenpaul007 zei op 18 Aug 2009, 10:52:25:

Dat had ik toch al gezegt?

Ja, maar ik verbeterde PinganZ.

Posted Image

Geplaatst op 18 augustus 2009 - 18:44     #9 Dit lid is offline   Jacky-2007 

• Rubbin' burners in Liberty City since '08
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Globale Moderators
  • Registratie: 11-april 08
In The Lost and Damned is de Annihilator wél uitgerust met granaten in plaats van kogels. De birdy zelf verandert niet, hij heeft dezelfde miniguns. In onderstaande video van de multiplayer gamemode "Chopper vs Chopper" is te zien wat voor impact dat heeft.

Jaarcijfers 2011 van Death Incorporated zijn gepubliceerd. Bekijk ze op de Death Blog!

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 18 augustus 2009 - 20:08     #10 Dit lid is offline   Kenny-Petrovic 

• OWN Redactielid
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 06-maart 07
  • Corporation:The Covesight Community
kvind die heli wel hard kan je die ook gebruiken in The Lost And Damned Free Mode?

Geplaatst op 3 oktober 2009 - 09:41     #11 Dit lid is offline   Shiseido 

• Vandaal
  • Registratie: 02-oktober 09

Kijk in het hoesje van GTA IV , daar zit een Survival Gids bij , daar staat alle besturingen in , Anders in-game even op ESC dan options .;)

>>> Door Hanneswasco: Je maakt hier een nutteloze bump. Kijk in het vervolg even naar de datum van het laatstgeplaatste bericht voor je een reactie plaatst.<<<

Geplaatst op 3 oktober 2009 - 18:53     #12 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 01-maart 09
ik speel gta 4 met 'classic controls', maar ik kan m'n heli spijtig genoeg nooit draaien (banken, hellen en accelereren gaat wel) en de L2 en R2 zijn eigelijk blanco in de heli :-( ik speel met gamepad op de pc, is er een mogelijkheid om in een config.xml bestandje de besturing aan te passen?

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden