Hey , ik intalleer nu LOTRO op mijn pc (heb trial al gespeeld) en ik vraag mij af of er nog mensen zijn die dit spelen .
Voor zij die het niet kennen : Er zijn verschillende quests om te doen , je kan vechten , smithen , vissen , ... Een beetje zoals runescape dus , maar dan veel beter . Er zijn ook verschillende mounts. Voor meer informatie = LOTRO-Europe
Het Lord Of The Rings Online topic
Geplaatst op 21 december 2009 - 19:46
>>> Door Visser23: Topics samengevoegd, laatste post verwijderd en topic verplaatst.<<<
Dit bericht is aangepast door musii42: 29 april 2010 - 20:22
Geplaatst op 23 december 2009 - 16:38
Dakendak zei op 16 augustus 2009 - 09:08 :
Hey , ik intalleer nu LOTRO op mijn pc (heb trial al gespeeld) en ik vraag mij af of er nog mensen zijn die dit spelen .
Voor zij die het niet kennen : Er zijn verschillende quests om te doen , je kan vechten , smithen , vissen , ... Een beetje zoals runescape dus , maar dan veel beter . Er zijn ook verschillende mounts. Voor meer informatie = LOTRO-Europe
Eerder zoals WoW maar dan in een andere setting zul je bedoelen.

| Een trotse eigenaar van een Fiat Punto 1.2 |
Geplaatst op 23 december 2009 - 17:16
Geplaatst op 23 december 2009 - 17:40
Ghosty zei op 23 december 2009 - 17:32 :
WoW staat er enkel bekend om. Best wel ernstig als je kijkt hoeveel mensen daar verslaafd aan zijn, maar dan ook alle leeftijden (van 10 t/m 80).
Mwa WoW staat vooral bekend omdat het de grootste MMORPG is op de moment.

| Een trotse eigenaar van een Fiat Punto 1.2 |
Geplaatst op 23 december 2009 - 18:11
Geplaatst op 23 december 2009 - 18:35
Geplaatst op 4 januari 2010 - 19:06
Hallo ik heb lord of the rings online shadows of agmar,mines of moria gekocht,maar ik als ik voor beeld alles geupdated en die game intallatie voltooid is schakelt over naar de siege of mirkwood die ik geen eens wil hebbe helppppp please
>>> Door Visser23: En alweer topic samengevoegd, zoveelste keer...<<<
>>> Door Visser23: En alweer topic samengevoegd, zoveelste keer...<<<
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren