Wat heb jij vandaag ontdekt in Gta IV? - Max. 1 posts per dag!
Geplaatst op 15 maart 2010 - 22:07
Ik heb ontdekt dat je een koprol kunt maken met de "schuilknop". (L2 op de PS3)
Dit bericht is aangepast door Basssss: 15 maart 2010 - 22:08
Geplaatst op 16 maart 2010 - 17:25
Ik ging dat vechtpartijgeintje van Jacky-2007 proberen (zie post 232) Het ging goed tot punt 4; er kwamen geen omstanders bij. Toen ben ik maar tegen een heleboel andere auto's en taxi's gaan slaan. Overal gingen ze één-tegen-één vechten. En de politie reed langs en deed helemaal niks
Geplaatst op 21 maart 2010 - 12:52
Ik kwam er laatst achter dat als Little Jacob gaat smoken in de auto op den duurt de hele auto vol met rook zit en het zelfs uit de ramen komt.
Geplaatst op 21 maart 2010 - 14:03
Is dit ooit al ontdekt?

Het multiplayer menu in Playboy's mansion, terwijl ik in free mode zat.
Later keerde ik naar dit safehouse terug en alle andere, (in MP uiteraard) en de tv's hadden allemaal de skin dat ze kapotgeschoten waren, terwijl ik nog niks deed. Daarna schoot ik ze kapot en dat merkte ik want bij die grote plasma kwamen er dan pas vonken uit.

Het multiplayer menu in Playboy's mansion, terwijl ik in free mode zat.
Later keerde ik naar dit safehouse terug en alle andere, (in MP uiteraard) en de tv's hadden allemaal de skin dat ze kapotgeschoten waren, terwijl ik nog niks deed. Daarna schoot ik ze kapot en dat merkte ik want bij die grote plasma kwamen er dan pas vonken uit.
Geplaatst op 23 maart 2010 - 18:24
Twister24 zei op 23 March 2010 - 17:25 :
@hierboven: Niet dat ik weet. Goed gevonden!
Ontopic: Samen met JVJ een limo laten ontploffen, maar toch ook weer niet. Ik wist niet dat dat kon, dus heb ik het "Ontdekt"
Ontopic: Samen met JVJ een limo laten ontploffen, maar toch ook weer niet. Ik wist niet dat dat kon, dus heb ik het "Ontdekt"
Ja, hij zette op de wagen godmode, ik monteerde carbomb en liet ze ontploffen, terwijl ik reed. De motorkap, alle deuren en kofferbak vlogen er alleen af, en de auto was nog clean ongedeukt! Man, wat hebben we samen gelachen!
Dit bericht is aangepast door jvj: 23 maart 2010 - 18:24
Geplaatst op 23 maart 2010 - 23:05
Ik heb vandaag ontdekt
- dat je ook een andere broek onder je suite aan kan doen
- dat je de achterkant van een Feltzer kan omvormen tot die van de Mercedes CLS
(met was botswerk en hulp van de politie)
- dat het derde eiland best wel saai is
- dat je ook een andere broek onder je suite aan kan doen
- dat je de achterkant van een Feltzer kan omvormen tot die van de Mercedes CLS
- dat het derde eiland best wel saai is
ASUS M4A785TD-V EVO | AMD Phenom II X4 955 BE @ 3,2Ghz | 4GB DDR3 Kingston HyperX 1800Mhz | HIS Radeon HD 5770 | Samsung SpinPoint F1 750GB | Windows 7 Home Premium X64
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren