Jump to content

Youtube + Advertenties = Stotterende Filmpjes


Revolution-Designer

Recommended Posts

Goedemorgen iedereen, lekker geslapen? :D

Al sinds 2 weken kan ik niet meer fatsoenlijk een youtube filmpje bekijken doordat een advertentie van Telfort mijn youtube filmpjes laat stotteren. Het gaat om deze kut advertentie:

adverkut.jpg

Zo zijn er nog wel een paar Telfort advertentie die de filmpjes niet normaal laten draaien. In deze advertenties zie je vooral telefonen die worden geshowed, een draaiend en andere crap...

Is hier misschien iets tegen te doen want die is op z'n zachtst gezegt hoogst irritant.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het Flash? Zo ja, download dan Flashblock. :)

Alles wat Flash is word dan automatisch geblokkeert, dus ook andere advertenties en ook YT filmpjes. Door op de pijl te klikken die er ipv het Flash iets komt te staan kan je het alsnog afspelen.

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Is het Flash? Zo ja, download dan Flashblock. :)

Alles wat Flash is word dan automatisch geblokkeert, dus ook andere advertenties en ook YT filmpjes. Door op de pijl te klikken die er ipv het Flash iets komt te staan kan je het alsnog afspelen.

Ik vind Adblock beter, daarmee hoef je zelf niet in te stellen wat hij moet blokkeren :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er helaas niet veel aan doen. Ook al moet ik zeggen dat ik er weinig last van heb. Soms komt er inderdaad wel eens een advertentie langs, maar gelukkig zijn die vaak rustig. Kan me voorstellen dat het zwaar irritant is als er een in een advertentie een rad e.d. draait. YouTube kan er verder denk ik ook niet veel aan doen. Telfort wil graag adverteren en doet dat met die reclame. Misschien zijn er manieren om dat te blocken, maar ik ben bang van niet omdat het Flash-advertenties zijn.

Misschien een paar keer de pagina refreshen, maar om dat bij ieder filmpje te doen is ook niet echt handig.

Er is al een oplossing, zie hierboven. :tu:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Stel wel in dat je advertentieblokker niet op GTAforum zijn functies mag uitvoeren, zie ook de voorwaarden.

Dat zijn toch de adds van google?

Maar de inkomsten van deze reclame bij GTAForum binnen (ook al is het niet echt veel) en GTAForum heeft er zelf voor gekozen om deze reclame op de site de zetten en dan is het dus niet de bedoeling om deze met een of ander script weer onzichtbaar te maken..

Link to comment
Delen op andere websites

NoScript. helpt ook tegen irritante zelf-ladende virussen.

Trouwens, je PC wordt oud denk ik :D

Zelf ladende virussen wat houd dat in?

Virussen die starten als je op een bepaalde pagina had.

Ooit een keer mn site geïnfecteerd gehad door een virus, dat zo'n zelfladend virus "installeerde": Op elke .html pagina een onzichtbaar iframe die linkt naar een geïnfecteerde site. Nou lekker!

Trouwens dat 'verboden advertenties te blokkeren' vind ik echt onzin: Ik bepaal zelf wel wat ik zie, en als ik iets wil veranderen aan de code die mij door de server wordt toegestuurd dan doe ik dat! Maargoed, het staat in de voorwaarden..

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...