Jump to content

Wat vind jij van cheaters?


T@rget

Wat vind jij van cheaters?  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van cheaters?

    • Als ze mij niet lastig vallen doen ze maar
      31
    • Laats ze lekker single player cheaten
      44
    • Ik cheat zelf als je het 1 keer doet is het vet
      11
    • Elke cheater moet ban
      44


Recommended Posts

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • meetlat

    7

  • .Maze.

    4

  • Caltson

    4

  • -Niels-

    3

wat is er eigenlijk mis met Cheats? ze zijn er toch voor gemaakt?

dat anderen er nadeel van hebben, als je cheat best, maar doe er anderen geen kwaad mee, doe je dat wel: BANN

hoe bedoel je??

Link to comment
Delen op andere websites

wat is er eigenlijk mis met Cheats? ze zijn er toch voor gemaakt?

dat anderen er nadeel van hebben, als je cheat best, maar doe er anderen geen kwaad mee, doe je dat wel: BANN

hoe bedoel je??

als ze bijvoorbeeld cheats doen waarmee ze onsterfelijk zijn en jouw dan neerschieten :N

jowx :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

wat is er eigenlijk mis met Cheats? ze zijn er toch voor gemaakt?

dat anderen er nadeel van hebben, als je cheat best, maar doe er anderen geen kwaad mee, doe je dat wel: BANN

hoe bedoel je??

als ze bijvoorbeeld cheats doen waarmee ze onsterfelijk zijn en jouw dan neerschieten :N

jowx :cya:

als je bv een autootje spawnt in mta,dat ie er mee wegrijd vind ik daarvoor cheaten niet erg maar infinte healt..

Bewerkt: door gtagangster
Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft Cheaters...

Feiten:

Cheaters kunnen dingen doen die andere niet kunnen.

Cheaters maken het voor velen een on aangename game.

Cheaters kunnen vaak niet winnen dus cheaten ze.

Desbetreffende maatregelen die ik zou ondernemen als ik server admin was:

1e keer - Waarschuwing - grote mond er bij = kick.

2e keer - kick - nog een keer grote mond = permanente ban.

3e keer - ban zonder enkele discussie.

Vragen:

Wat is er leuk aan om dingen te kunnen doen die bijna niemand kan ?

Waarom zou je cheaten ?

Waarom bederf je voor velen het spel ?

Mening:

Cheaten - ok.. maar in MP (multiplayer) nee.

Ik vind cheaten in MP dus belachelijk. Voor deze mensen moeten goede maatregelen komen. Ik zelf cheat wel eens in SP (singeplayer) maar that's it.

Ik heb ook wel eens last van cheaters gehad, en ja, zeer vervelend.

Ze kunnen vast natuurlijk niet winnen, dus cheaten ze maar.

Zeker vaak van die gasten rond een jaar of 10 ? (Betreft andere personen rond de 10 - voel je alstjeblieft niet aangespreken) Ik heb er eigenlijk zoals je ziet niet veel woorden voor... ik zou bijna zeggen "In 1 keer bannen die hap"

Slaat nergens op.

Bericht aan cheaters:

(Desbetreffende cheaters weten of zij het zijn of niet, voel je dus alleen aan gespreken als je cheat in MP !) Kom op, Speel eerlijk, laat iedereen plezier hebben van zijn/haar game. Cheat maar lekker in SP, daar kan je genoeg cheaten zonder dat iemand er last van heeft. Zoals je weet hebben mensen internet connectie, ze hebben het spel gekocht en noem maar op, en dan denken ze lekker online te kunnen spelen en dan zijn er van die mensen als jullie (cheaters) die dus cheaten...

Ik kan dus 1 ding zeggen "Kom op, en speel eerlijk zodat iedereen een kans heeft"

Dit was mijn verhaaltje... :):)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ze mogen van mij gerust cheaten, als het maar in single-player is, en niet dat ze het spel bederven voor anderen om het in een multiplayer spel te doen, dan is het gewoon zielig. En zoals Cool hand zei, ze kunnen het vaak niet zelf winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ze mogen van mij gerust cheaten, als het maar in single-player is, en niet dat ze het spel bederven voor anderen om het in een multiplayer spel te doen, dan is het gewoon zielig. En zoals Cool hand zei, ze kunnen het vaak niet zelf winnen.

het is gewoon laf te cheaten op mta games..verder blijf ik neutraal over single cheaters,hoewel ik soms gek wordt van vrienden die willen dat ik cheat op een no-cheat game van mij...

Bewerkt: door gtagangster
Link to comment
Delen op andere websites

Gtagangster, Ik cheat ook hoor (niet met Mta). maar om er verslaaft aan te raken ook niet.

Cheats maakt het spel leuker, Maar om zonder cheats te spelen is het ook leuk.

Maar om online te cheaten daar krijg je een hoop boze mensen mee. Maar gelukkig wordt je gelijk gebant, Als de admins je zien cheaten.

(op de Gtagames server)

Mijn mening is, Laat cheaters cheaten. Maar niet op online games.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening is, Laat cheaters cheaten. Maar niet op online games.

Ja juist!!! vind ik ook.

dat die cheater's maar cheaten maar niet op MTA vroeger was er ooit ook een paar mensen die ook aan het cheaten waren en het hele spel begon raar te doen... :N

dus mijn mening is= laat cheaters cheaten maar niet op MTA

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik heb 1 vraag hoe cheat je ins hemelsnaam in mta ??? nu niet dat ik het ga doen maar ik tipte eens voor te proberen panzer en dat ging niet hoe doen zij dan die cheats ?? zijn dat speciale ofzo ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind cheaters heel vervelend, een tijdje terug, zat ik wel drie kwartier zo'n cheater af te knallen, ik had een Appache, hij een Sperrow, ik gaf het niet op, ik wist dat hij op een moment zou dood gaan, maar toen was hij het niet die dood ging,.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon bannen die arme zieltjes.

Oke, misschien 1 waarschuwing vooraf, maar dat is eigenlijk niet nodig want als er in de regels staat "Cheaten verboden" dan doe je dat gewoon niet lijkt me...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag weer de hele dag MTA gespeeld en DAMN de hele tijd de boel vol cheaters :@ en dan ik kom af ik begin te schieten op alles en iedereen met alles wat ik had :bonk: en niemand ging dood.BAH :kots: en dan beginen ze een groot vuurgevecht ik kom er aan gelope ik schiet op alle manetjes ergebeurt niets en dan komen ze op mij af beginen ze me afte knallen :t ik snel op pause kickt de admin mij op dan ik een "pauser" ben :@

CHEATEN is veeel erger dan pause'ren hoor !!!!! :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...