GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Autoschade - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: General forum van GTAGames.nl
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
  • (9 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 7
  • 8
  • 9
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Autoschade

Geplaatst op 30 november 2010 - 16:21     #121 Dit lid is offline   Hanneswasco 

• Awesome Kiwi
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 05-januari 07

Bericht weergevenForgotten zei op 30 november 2010 - 16:02 :

Wat doen ze dan ? of start door een willekeurig telefoontje je motor weer ? en een tweede vraag van mij is of je ook weer net zoals in SA de benzinetank kan raken en zo ja waar zit die dan ?

Een willekeurig telefoontje (hoeft zelf geen bestaand nummer te zijn) zal je motor terug doen starten ja. :)
En voor zover ik weet is er niet zoiets als een benzinetank in GTA IV.

Dit bericht is aangepast door Hanneswasco: 30 november 2010 - 16:21

Geplaatste afbeelding
Het stemmen voor de voorlaatste ronde kan beginnen!

Geplaatst op 30 november 2010 - 18:48     #122 Dit lid is offline   GTAKevin023 

• Tony Montana Gang baas
  • PipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 17-mei 09

Bericht weergevenHanneswasco zei op 30 november 2010 - 16:21 :

Bericht weergevenForgotten zei op 30 november 2010 - 16:02 :

Wat doen ze dan ? of start door een willekeurig telefoontje je motor weer ? en een tweede vraag van mij is of je ook weer net zoals in SA de benzinetank kan raken en zo ja waar zit die dan ?

Een willekeurig telefoontje (hoeft zelf geen bestaand nummer te zijn) zal je motor terug doen starten ja. Geplaatste afbeelding
En voor zover ik weet is er niet zoiets als een benzinetank in GTA IV.

Je moet een paar keer schieten en dan ontploffen ze. Ik denk net als in real.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 30 november 2010 - 18:50     #123 Dit lid is offline   Mythbuster 

• <3 Mk2 Seat Ibeezah
  • PipPipPipPipPipPip
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 30-juni 06
Bij veel Amerikaanse auto's is het zo dat je de achterste nummerplaat kan open klappen en dat de benzine tank daarachter zit... Bij sommige auto's is het dan ook zo dat als je op de nummerplaat aan de achterkant schiet, dat de auto dan ontploft, meen ik... (Heb het wel eens gelezen hier op het forum, en heb het wel eens gehad met een Emperor of zo dacht ik, maar kan natuurlijk toeval zijn dat hij door iets anders ontplofte...)

Gek genoeg is de Infernus vrijwel de enige auto die een echt zichtbare benzinedop heeft, en als je daar op schiet gebeurd er niets :7...

Geplaatste afbeelding
-Proud Ibiza 6k owner-
"Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you." - Ze Germans
Wlhelmus van Nassaue ben ick van Duytschen bloedt, Het Vaederlandt Ghetrouwe Trap ik dat pedaal in met mijn voet! ~

Geplaatst op 1 december 2010 - 12:55     #124 Dit lid is offline   Cheers. 

• Skyrim Verslaafd
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 15-september 10
Met een sniper uit TBOGT kun je nog flinke schade maken :7

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 1 december 2010 - 15:18     #125 Dit lid is offline   Faex 

• Maffia hulpje
  • PipPipPip
  • Registratie: 26-juli 09

Bericht weergevenMythbuster zei op 30 november 2010 - 18:50 :

Bij veel Amerikaanse auto's is het zo dat je de achterste nummerplaat kan open klappen en dat de benzine tank daarachter zit... Bij sommige auto's is het dan ook zo dat als je op de nummerplaat aan de achterkant schiet, dat de auto dan ontploft, meen ik... (Heb het wel eens gelezen hier op het forum, en heb het wel eens gehad met een Emperor of zo dacht ik, maar kan natuurlijk toeval zijn dat hij door iets anders ontplofte...)

Gek genoeg is de Infernus vrijwel de enige auto die een echt zichtbare benzinedop heeft, en als je daar op schiet gebeurd er niets :7...

Nou ja, kijk. Als je gewoon met een rocket launcher erop schiet, ontploft hij sowieso. Maakt niet uit waarde bezinetank zit :P

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 2 december 2010 - 13:45     #126 Dit lid is offline   Mr.Niko-Bellic 

• Maffia hulpje
  • PipPipPip
  • Registratie: 22-oktober 10

Bericht weergevenFaex zei op 1 december 2010 - 15:18 :

Nou ja, kijk. Als je gewoon met een rocket launcher erop schiet, ontploft hij sowieso. Maakt niet uit waarde bezinetank zit :P

Ook nog een NRG hoor. Die bevind zich ook op de moter 0_0

(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny.
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Geplaatst op 2 december 2010 - 19:20     #127 Dit lid is offline   Tommy-Vercetti 

• De Red Dead Redemption en GTA IV-era expert.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 17-augustus 08
  • Gang:The Underground

Gek genoeg is de Infernus vrijwel de enige auto die een echt zichtbare benzinedop heeft, en als je daar op schiet gebeurd er niets Geplaatste afbeelding...

Maar als je op de achterwielkasten schiet met een Stubby Shotgun of wat dan ook. Dan vliegt de achterkant ook in brand zonder dat de motor brand vat. Hetzelfde effect gebeurt wel eens als je een auto van achteren ramt.

Geplaatste afbeelding
When a man with a sing-song voice tells me to fuck off, it always concerns me boyo. - John Marston

GTAGames.nl advertentie
  • (9 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 7
  • 8
  • 9
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden