De releasedatum lag ergens in deze helft, en in een ander nieuwsbericht las ik dat het gelijk met de PSP-versie komt. Maar is dit bevestigd/weet iemand de officiële release datum in eender welke App Store?
Chinatown Wars komt naar iPhone en iPod!
Geplaatst op 15 oktober 2009 - 21:39
Een bumpje van jewelste, maar ik heb een vraag gericht naar Joriz, of een ander persoon die meer weet.
De releasedatum lag ergens in deze helft, en in een ander nieuwsbericht las ik dat het gelijk met de PSP-versie komt. Maar is dit bevestigd/weet iemand de officiële release datum in eender welke App Store?

"If Joy Really Comes In The Morningtime, Then Imma Sit Back And Wait 'Till The Next Sunrise"
Geplaatst op 16 oktober 2009 - 14:15
.Senne zei op 15 Oct 2009, 22:39:40:
Een bumpje van jewelste, maar ik heb een vraag gericht naar Joriz, of een ander persoon die meer weet.
Voor de iphone is nog geen release-datum bekend.
Geplaatst op 20 oktober 2009 - 15:25
Er is een releasedate bekend.
Release: Dec 31, 2009
Release: Dec 31, 2009
Geplaatst op 22 november 2009 - 20:07
Geplaatst op 23 november 2009 - 10:11
jellemuis zei op 22 november 2009 - 20:07 :
hij bedoeld dat hij wilt weten of hij een betrouwbare bron heeft,hij zegt niet meteen dat het fout is.
Ben jij ook zo tegen het kapitalisme en vooral de vrijheid?
Zoek dan ook een communistische leider op die graag de tiran uithing en verheerlijk zijn daden, er zijn er toch genoeg!
Omdat vrijheid voor niemand leuk is!
Zoek dan ook een communistische leider op die graag de tiran uithing en verheerlijk zijn daden, er zijn er toch genoeg!
Omdat vrijheid voor niemand leuk is!
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren