GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: TLAD foutje - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: General forum van GTAGames.nl
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

TLAD foutje

Geplaatst op 14 september 2009 - 18:10     #1 Dit lid is offline   Randomcharacter 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 19-juli 09
Hallo forummers ^_^
Ik heb een foutje ondekt in de Intro van TLAD
in de intro zie je niko iemand weg duwen in Algonquin. maar dat kan helemaal niet want. die gebieden zijn afgelsoten en in de intro zie je ook nog Jason. die vermoord word door niko in de missie love lost en een paar missies na deze missies kan je pas naar Algonquin
dus hoe kan dat? :7

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 14 september 2009 - 18:21 Berichticoon  #2 Dit lid is offline   TheJesusOfSuburbia 

• Triads baas
  • PipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 22-mei 09
je hebt gelijk
maar ik weet niet hoe dat nou komt.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 14 september 2009 - 18:30     #3 Dit lid is offline   Randomcharacter 

• Opgepakt!
Ik ook niet. maar ik heb TLAD net gedownload en zag het ^_^

Geplaatst op 14 september 2009 - 18:50     #4 Dit lid is offline   Jacky-2007 

• Rubbin' burners in Liberty City since '08
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Globale Moderators
  • Registratie: 11-april 08
Ik denk niet dat de intro is bedoeld om een chronologische volgorde weer te geven, maar dit zou inderdaad wel een vreemd foutje zijn, ja. Gemiste kans voor R*. :D

Jaarcijfers 2011 van Death Incorporated zijn gepubliceerd. Bekijk ze op de Death Blog!

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 14 september 2009 - 19:15     #5 Dit lid is offline   ditmar154 

• People killer
  • PipPipPip
  • Registratie: 05-september 08

Bericht weergevenRandomcharacter zei op 14 Sep 2009, 19:10:57:

Hallo forummers ^_^
Ik heb een foutje ondekt in de Intro van TLAD
in de intro zie je niko iemand weg duwen in Algonquin. maar dat kan helemaal niet want. die gebieden zijn afgelsoten en in de intro zie je ook nog Jason. die vermoord word door niko in de missie love lost en een paar missies na deze missies kan je pas naar Algonquin
dus hoe kan dat? :7

agjah grappig om te weten
als de game maar goed is he ;)

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 14 september 2009 - 19:17     #6 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-april 08
  • Gang:The Underground
Allereerst is het niet Algonquin maar Alderney waar ze rijden in die Trailer. Daarnaast heeft R* hiermee niet de bedoeling om het gevoel op te wekken: "Heey, hoe kan dat nu?''. Maar eerder, hee kijk, dat is Niko! Lol!

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 14 september 2009 - 20:43     #7 Dit lid is offline   Uitroepteken 

• Diablos baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 21-oktober 06
En de intro speelt zich af voor No Love Lost. [background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']Dus Jason zit gewoon bij de gang, en wordt ook later vermoord.[/font] En dat Niko erin zit, is gewoon voor de LuLz.

I've had it with these monkey fighting snakes on this monday to friday plane! Everybody strap in, i'm about to open some freaking windows.
Signature verwijderd door Jowx, je signature mag maximaal 500x150 pixels en 100kb groot zijn!

Geplaatst op 15 september 2009 - 13:24     #8 Dit lid is offline   -Stan- 

• Tony Montana Gang baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 05-september 08
Goed gevonden, had ik niet zo 1...2...3... gevonden. Maar mij maakt het verder ook niet zo uit. Het spel wordt er niet stommer op :7 .

Loading...

Geplaatst op 15 september 2009 - 15:44     #9 Dit lid is offline   Randomcharacter 

• Opgepakt!

Bericht weergevenCuban Gangster zei op 14 Sep 2009, 20:17:09:

Allereerst is het niet Algonquin maar Alderney waar ze rijden in die Trailer. Daarnaast heeft R* hiermee niet de bedoeling om het gevoel op te wekken: "Heey, hoe kan dat nu?''. Maar eerder, hee kijk, dat is Niko! Lol!

Ze gingen toch net over de brug van Alderney naar Algonquin.

Geplaatst op 7 maart 2010 - 12:45     #10 Dit lid is offline   Vice-King 

• Kloon
  • Registratie: 24-december 09
Goed gevonden foutje jammer dat ie gebanned is

Geplaatst op 7 maart 2010 - 12:48     #11 Dit lid is offline   Dutchy3010 

• Female SCM coder!
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 19-januari 06
En jammer dat jij een topic van een half jaar bumpt... Niet meer doen, svp. Nergens voor nodig.

Geplaatste afbeelding
Inschrijven t/m 14 januari!

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden