ik vind dat ze elkaat moeten afknallen..
CJ gaat tommy ontmoeten - mij lijkt het cool
Geplaatst op 10 juni 2005 - 13:27
Het lijkt me helemaal niet dat Tommy, CJ gaat ontmoeten of omgekeerd...
Ik denk dat er in de nieuwe GTA een heel nieuw verhaal zit, en dat die van CJ en Tommy niet echt zullen kruisen...
Ik denk dat er in de nieuwe GTA een heel nieuw verhaal zit, en dat die van CJ en Tommy niet echt zullen kruisen...
Geplaatst op 10 juni 2005 - 15:26
ICE COLD KILLA zei op Jun 10 2005, 02:55 PM:
Tommy Vercetti is bejaard als hij CJ zou ontmoeten, volgens mij heeft hij dan niet zoveel energie
Tommy Vercetti: ongeveer 35 jaar in ongeveer 1975
Carl Johnson: ongeveer 25 jaar in ongeveer 1995
Als ze elkaar ontmoeten, zal TV dus ongeveer 30 jaar ouder zijn dan CJ. Als ze elkaar dan ontmoeten in 2005 (deze tijd) zijn ze 65 en 35. Dus ja, als ze elkaar in de toekomst / het heden ontmoeten, dan zal TV bejaard zijn.
Maar Salvatore Leone was toch ook bejaard, en die had toch echt energie zat...
Geplaatst op 11 juni 2005 - 21:03
Lijkt me lekker als je kunt kiezeb tussen Tommy en CJ,
dat je voor allebei een verhaallijn appart hebt, alleen ze wel allebei moet uitspelen om aan een gelukkig End te komen
en bijv. dat je de 1e missie met Tommy moet doen en dan de 2e en 3e weer met CJ enzo....
Grtz: Da Daddy
dat je voor allebei een verhaallijn appart hebt, alleen ze wel allebei moet uitspelen om aan een gelukkig End te komen
en bijv. dat je de 1e missie met Tommy moet doen en dan de 2e en 3e weer met CJ enzo....
Grtz: Da Daddy
Geplaatst op 22 juni 2005 - 20:34
ja, zal mss wel cool zijn. Maar ik wil wel een volledig nieuwe personage die jij speelt. Hoogstens CJ, die zou ik mss nog willen spelen.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren