GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Vlammenwerper & RPG - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Vlammenwerper & RPG - Vindplaatsen

Geplaatst op 2 oktober 2009 - 10:07     #1 Dit lid is offline   fronk 

• Zakkenroller
  • Groep: Leden
  • Registratie: 31-augustus 09
Op deze kaart staan de wapens die je kan vinden. In de Industrial (rechtsboven) staat bij het warehouse een RPG. Maar ik kan deze helemaal niet vinden??

En de vlammenwerper staat helemaal onderaan de kaart, op een bouwterrein. Ik zie die vlammenwerper ook wel maar het staat op een dak, en ik weet niet hoe ik op dat dak kom, er is wel een berg zand en een paar schansen, maar daarmee kom ik niet op het dak.

Citaat

Er zijn 2 regels:
1. Ik heb ALTIJD geleik.
2. Ook al heb ik het niet treed regel 1 automatisch in werking

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 3 oktober 2009 - 18:06     #2 Dit lid is offline   Dieterke007 

• Autoradio jatter
  • Registratie: 01-oktober 09

Bericht weergevenfronk zei op 2 Oct 2009, 11:07:53:

Op deze kaart staan de wapens die je kan vinden. In de Industrial (rechtsboven) staat bij het warehouse een RPG. Maar ik kan deze helemaal niet vinden??

En de vlammenwerper staat helemaal onderaan de kaart, op een bouwterrein. Ik zie die vlammenwerper ook wel maar het staat op een dak, en ik weet niet hoe ik op dat dak kom, er is wel een berg zand en een paar schansen, maar daarmee kom ik niet op het dak.

Ja ik heb dat probleem ook maar ik gebruik action replay codes van vliegen

Geplaatst op 4 oktober 2009 - 16:30     #3 Dit lid is offline   Jesperkaj 

• Bulderlachend
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 01-november 06
De plaats van de RPG klopt niet, want ik heb op die locatie ook niks gevonden. :N

Geplaatst op 29 augustus 2010 - 17:26     #4 Dit lid is offline   borboy 

• Ruitje intikker
  • Registratie: 29-augustus 10
om de vlammenwerper te kunnen bereiken moet je een auto tegen een van de containers dicht bij het dak zetten, dan moet je via de auto op de container kruipen. vervolgens moet je een molotov/granaat (best molotov granaat kan te sterk zijn en je vermoorden) vlak achter je gooien en door de kracht van de ontploffing wordt je normaalgezien op het dak geblazen (soms meermaal proberen) je kunt best ook bestand zijn tegen vuur.

Geplaatst op 30 augustus 2010 - 17:08     #5 Dit lid is offline   supergtagamer 

• Postless Person
  • Groep: Banned
  • Registratie: 04-maart 10

Bericht weergevenborboy zei op 29 augustus 2010 - 18:26 :

om de vlammenwerper te kunnen bereiken moet je een auto tegen een van de containers dicht bij het dak zetten, dan moet je via de auto op de container kruipen. vervolgens moet je een molotov/granaat (best molotov granaat kan te sterk zijn en je vermoorden) vlak achter je gooien en door de kracht van de ontploffing wordt je normaalgezien op het dak geblazen (soms meermaal proberen) je kunt best ook bestand zijn tegen vuur.

Kijk, dat is nou slim :Y.
Wat he ook kan doen is een andere vindplaats gebruiken.

Geplaatst op 27 januari 2011 - 16:50     #6 Dit lid is offline   warwood 

• Autoradio jatter
  • Registratie: 27-januari 11

Bericht weergevenfronk zei op 2 oktober 2009 - 10:07 :

Ja, ik weet hoe, neem de aller snelste wagen die er bij gtacw is en vervolgends bij een rood gebouw ding ten westen van het (met een donut bord) over die trap, door het bord en vervolgends op het dak, alhoewel ik kan bij de auto's die ik gebruik niet ver genoeg komen -_- maar zo moet het wel kunnen.

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden