Vet, maar ik ga hem toch nie kopen...
GTA Chinatown Wars PSP trailer online! - Playstation Portable Chinatown Wars trailer
Geplaatst op 9 oktober 2009 - 09:30
You're born this way ~ Lady Gaga

Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ

Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ
Geplaatst op 9 oktober 2009 - 12:32
Leuk hoor
Het zal denk ik de eerste gta worden die een flop word
tot gta
Het zal denk ik de eerste gta worden die een flop word
Geplaatst op 9 oktober 2009 - 14:16
Leontjuuh-gta zei op 9 Oct 2009, 08:49:51:
Wow... Ziet er goed uit..
Een vraagje komt hij ook nog op de oude psp uit, of alleen op de PSP GO. (omdat je dat in die trailer ziet)
Een vraagje komt hij ook nog op de oude psp uit, of alleen op de PSP GO. (omdat je dat in die trailer ziet)
PSP go is de nieuwste psp. En ja die gebruiken ze altijd in trailers.
En 2 voor de 100e keer. GTA: CHinatown wars op de PSP zal via Playstation Network (Dus ook gewoon voor de oudere modellen) en via UMD in de winkel te koop komen.
WaRioRZ zei op 9 Oct 2009, 09:15:14:
Leontjuuh-gta zei op 9 Oct 2009, 08:49:51:
Wow... Ziet er goed uit..
Maakt in principe niks uit, je kan games voor de GO only ook wel op je gewone PSP krijgen
GO only bestaat niet. Ze komen uit op Playstation network en ja die is ook gewoon op de oudere modellen.
[background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']En 2. Dat is zo illegaal[/font]
Geplaatst op 9 oktober 2009 - 14:21
Nice! Kun je ook in helicopters vliegen?
Geplaatst op 9 oktober 2009 - 14:44
Bierbuikje zei op 8 Oct 2009, 19:14:10:
Rinaldootje zei op 8 Oct 2009, 19:05:56:
WAAAAAAH IK MOET HEM HEBBEN
Maarja ik ga hem ook op de release datum halen.
En dat pixelachtige kan komen omdat het schermpje van de psp kleiner is dan de screens hier. Op PSP zijn ze zeker minder pixelachtig.

WAAAAAH HELICOPTER
Zouden we dit keer heli kunnen vliegen. En die bovenste lijkt wel op die nieuwe uit TBOGT
En ziet er vet uit hoe ze het splitscreen probleem hebben opgelost.
Maarja ik ga hem ook op de release datum halen.
En dat pixelachtige kan komen omdat het schermpje van de psp kleiner is dan de screens hier. Op PSP zijn ze zeker minder pixelachtig.

WAAAAAH HELICOPTER
Zouden we dit keer heli kunnen vliegen. En die bovenste lijkt wel op die nieuwe uit TBOGT
En ziet er vet uit hoe ze het splitscreen probleem hebben opgelost.
Ik denk niet dat je kunt helicopter vliegen, dat is waarschijnlijk de missie 'Slaying With Fire' van Chan Jaoming. Dan zit je er als passagier bij en moet je molotovs gooien.
Geplaatst op 9 oktober 2009 - 15:40
Ah, mooie trailer! Ik denk dat dit ook veel beter gaat spelen dan de DS-versie. Weet nog niet of ik hem haal.
Geplaatst op 9 oktober 2009 - 15:55
.Senne zei op 8 Oct 2009, 21:31:58:
In één woord: Geweldig.
Ik kan niet wachten tot ik dit op m'n Touch heb, en ik ben er zeker van dat de graphics op de iPod niet onderdoen voor die van de PSP (en beter zijn dan die van de DS).
Ik kijk er echt naar uit.
Ik kijk er echt naar uit.
Sowieso doen de graphics van de iPod Touch onder voor die van de PSP, de PSP is veel krachtiger en is immers een gameconsole, wat de iTouch niet is.
Geplaatst op 9 oktober 2009 - 15:58
een woord
HEBBEN
http://www.plaatjesu...3563239-460.gifklikhttp://www.plaatjesu...3563239-460.gif
Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan:Yoda, shut up and eat your toast allready...
Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan:Yoda, shut up and eat your toast allready...
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren