GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Finish him - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: Missie Hulp forum van GTAGames.nl
Zit je ergens vast, en kom je niet verder? Dan kan je hier terecht om weer verder te komen! Samen met andere forumleden op zoek naar de oplossing. Maak voor je een topic start eerst handig gebruik van de uitgebreide zoekfunctie en WikiGTA. Zoeken op de titel van de missie is daarbij de beste aanrader.
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Finish him - cheats

Geplaatst op 14 oktober 2009 - 18:07     #1 Dit lid is offline   pompbakje 

• Winkel overvaller
  • PipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 02-februari 09
als je de code gebruikt voor extra leven voordat je de archievement finish him behaalt hebt.
Kun je dan nooit meer die archievement halen?

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 14 oktober 2009 - 18:10     #2 Dit lid is offline   paul007 

• Internationaal Top Crimineel
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 05-april 06

Bericht weergevenpompbakje zei op 14 Oct 2009, 19:07:28:

als je de code gebruikt voor extra leven voordat je de archievement finish him behaalt hebt.

Het ligt eraan of je gesaved hebt nadat je de cheat geactiveerd hebt. Zo ja? Dan is dit niet terug te draaien en kun je de Achievement niet halen op die savegame. Je kunt natuurlijk wel altijd de Achievement halen op een andere savegame.

Succes! :tu:

Posted Image

Geplaatst op 14 oktober 2009 - 18:11     #3 Dit lid is offline   pompbakje 

• Winkel overvaller
  • PipPip
ahn, heb jammergenoeg wel gesaved. maar zal hem dan behalen op een ander savegame.
Bedankt :)

Geplaatst op 16 oktober 2009 - 18:06     #4 Dit lid is offline   lexus123 

• DAAAAAAH!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 06-augustus 08

Bericht weergevenpaul007 zei op 14 Oct 2009, 19:10:16:

Bericht weergevenpompbakje zei op 14 Oct 2009, 19:07:28:

Het ligt eraan of je gesaved hebt nadat je de cheat geactiveerd hebt. Zo ja? Dan is dit niet terug te draaien en kun je de Achievement niet halen op die savegame. Je kunt natuurlijk wel altijd de Achievement halen op een andere savegame.

Succes! :tu:

*IINGG!* FOUT! Ik heb zeer veel gecheat op mijn save, maar ik heb 'em alsnog kunnen halen. De game gewoon opstarten met de save die je nu hebt, en niet cheaten voordat je de achievement hebt. Daarna kun je er wer oplos cheaten.

Geplaatst op 16 oktober 2009 - 21:58     #5 Dit lid is offline   pompbakje 

• Winkel overvaller
  • PipPip
die archievement lukt mij dus niet, heeft er iemand goeie combo's ofzo voor iemand snel K.O. te slaan (ik speel GTA IV op de X-box). en moet ik al dan niet een nieuw savegame starten want heb op men huidig savegame al de cheat voor extra leven gebruikt voor dat ik die archievement had.

Geplaatst op 16 oktober 2009 - 22:04     #6 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 13-juni 09
  • Gang:The Underground
Dus Finsh Him: 10 melee's in 4 minuten, wel ik raad je een mes aan en Middle Park,
door te richten en 'Y' te duwen zal je wel op een mooie tijd mensen snel tegen de grond gewerkt krijgen :) .
Edit: niet 1 keer 'Y' :7 , maar meerdere keren en ook afwisselen met 'B' of mogelijk 'X', maar minder effectief.

Dit bericht is aangepast door Hearv94: 16 oktober 2009 - 22:04

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 17 oktober 2009 - 19:43     #7 Dit lid is offline   pompbakje 

• Winkel overvaller
  • PipPip

Bericht weergevenHearv94 zei op 16 Oct 2009, 23:04:18:

Dus Finsh Him: 10 melee's in 4 minuten, wel ik raad je een mes aan en Middle Park,
door te richten en 'Y' te duwen zal je wel op een mooie tijd mensen snel tegen de grond gewerkt krijgen :) .
Edit: niet 1 keer 'Y' :7 , maar meerdere keren en ook afwisselen met 'B' of mogelijk 'X', maar minder effectief.

heb zojuist die archievement gehaald op een nieuw savegame door eerst ontwijken (A) en dan ong. 3 keer B

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden