Zojuist hebben we van Rockstar Games de eerste screenshots van multiplayer in The Ballad of Gay Tony ontvangen. De uitbreiding van GTA4 heeft de volgende multiplayer modes: Deathmatch, Team Deathmatch, Freemode, Race en GTA Race. De 10 nieuwe afbeeldingen van de multiplayer modes zijn te bekijken in onze galerij.
The Ballad Of Gay Tony is te verkrijgen via Xbox Live voor € 19,90 of 1600 MS points. Maar de game is ook samen met de eerder uitgebrachte ‘The Lost And Damned’ in de winkel te koop voor €44,99, onder de naam ‘Episodes Of Liberty City’. Je hebt daarvoor geen Xbox Live nodig, geen hard drive, geen internet connection en zelfs geen GTAIV. Beide zijn verkrijgbaar vanaf 29 oktober.
Eerste multiplayer Ballad of Gay Tony Screenshots online!
Geplaatst op 14 oktober 2009 - 23:27
Geplaatst op 15 oktober 2009 - 09:15
Ah, lijkt me zo'n mooi moment dit:
Dit bericht is aangepast door Kai-ShockWave: 15 oktober 2009 - 09:42
Geplaatst op 15 oktober 2009 - 10:00
Geplaatst op 15 oktober 2009 - 13:23
Denk dat dit ook gelijk bijna bewijs levert dat er behalve NOS/nitro ook andere cartuning aanwezig is: Die gele en rode auto die je steeds ziet, zijn toch wel erg dik verlaagd, véél dikker dan de manier zoals de gang cars uit IV getuned zijn... En die gele lijkt qua ophanging ook niet echt normaal: de achterwielen liggen helemaal in de wielkas en de banden zijn opgerekt.. Vet voor Xbox bezitters 
Overigens vind ik die gele niet echt mooi gemaakt.. Die lijn die je op de deur zit lijkt ineens te stoppen bij het spatbord, op de eerste screen.. Als je die tweede screen bekijkt, loopt die lijn ineens vanaf de deur super schuin naar beneden, loopt niet mooi door vind ik...
BTW: Had die zwarte sportwagen van de eerste screen niet bij de eerdere screens een iets andere voorbumper? Met iets in die grille ofzo?
Overigens vind ik die gele niet echt mooi gemaakt.. Die lijn die je op de deur zit lijkt ineens te stoppen bij het spatbord, op de eerste screen.. Als je die tweede screen bekijkt, loopt die lijn ineens vanaf de deur super schuin naar beneden, loopt niet mooi door vind ik...
BTW: Had die zwarte sportwagen van de eerste screen niet bij de eerdere screens een iets andere voorbumper? Met iets in die grille ofzo?

-Proud Ibiza 6k owner-
"Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you." - Ze Germans
Wlhelmus van Nassaue ben ick van Duytschen bloedt, Het Vaederlandt Ghetrouwe Trap ik dat pedaal in met mijn voet! ~
Geplaatst op 15 oktober 2009 - 15:23
Ik vind die gele juist mooi! Lijkt de body van de nieuwe Mercedes E-klasse met de koplampen van een Mercedes CL-klasse erop geplakt! Die zwarte heeft weer wat weg van een Maserati Quattroporte, zie alleen niet of die twee of vier deuren heeft.. Heb hem nog niet eerder gezien, maar moet ook toegeven dat ik ook niet het hele screen arcief van BOGT heb doorgespit 
Lijkt me verder een prachtig spel! Hoop ook datie naar PC komt, maar geef het eerlijk gezegt een kleine kans
Zo veel meer actie, en zo'n breed scala aan nieuwe auto's! Zelf Rolls Royces
Lijkt me verder een prachtig spel! Hoop ook datie naar PC komt, maar geef het eerlijk gezegt een kleine kans
PC: AMD Phenom2 QuadCore X4 940 @ 3.0 GHz | Palit nVidia GeForce GTX260+ | OCZ Reaper DDR2 4GB 1066MHz CL5 | Asus M3N-HT Deluxe HDMI | Samsung HD753LJ 750GB | Creative Sound Blaster X-Fi Titanium | Samsung SH-S223B | Xilence SPS-XP600 | Antec 300 | Coolermaster 120mm 4x LED Blauw (2x) | Windows 7 Ultimate 32 bits
Randapparatuur: Samsung 2333SW (23’’ 1920x1080) | Logitech Z2300 | Logitech MX5500 met Logitech MX Revolution
Racegear: Pioneer PDP-43MXE1 (43'' 1024x768) | Logitech Z4 | Logitech G25
Randapparatuur: Samsung 2333SW (23’’ 1920x1080) | Logitech Z2300 | Logitech MX5500 met Logitech MX Revolution
Racegear: Pioneer PDP-43MXE1 (43'' 1024x768) | Logitech Z4 | Logitech G25
Geplaatst op 15 oktober 2009 - 16:11
ziet er leuk uit hehe.
>>> Door Thundercover: Signature verwijderd. Maximale afmetingen: 500x150px en 100 kB.<<<
http://img685.images...ootoshimono.png
http://img685.images...ootoshimono.png
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren