Jump to content
Joriz

Episodes from Liberty City: Fizz trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games een nieuwe trailer ontvangen waarin het televisieprogramma Fizz is te zien. Hierin zitten beelden van het binnenkort exclusief voor XBox360 uit te komen Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City.

The Ballad Of Gay Tony is te verkrijgen via Xbox Live voor € 19,90 of 1600 MS points. Maar de game is ook samen met de eerder uitgebrachte ‘The Lost And Damned’ in de winkel te koop voor €44,99, onder de naam ‘Episodes Of Liberty City’. Je hebt daarvoor geen Xbox Live nodig, geen hard drive, geen internet connection en zelfs geen GTAIV. Beide zijn verkrijgbaar vanaf 29 oktober.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Roman ziet er wel cooler uit in dat pak

beter dan dat kloffie dat ie altijd draagt. :schater:

ik wist niet at Roman ook in de nightclub scene zat

heeft vast te maken met zn wilde uitjes met Brucie

waar hij het soms over heeft. :roll:

ik dacht eerst aan zn houding dat hij een pistool vasthield

Bewerkt: door vice infernusX

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

de kleding die roman draagt, draagt hij ook op zijn bruiloft misschien heeft hij zit in een ruig avondje naar zijn huwlijk :puh:

dat betekend dus dat het verhaal van lopez rond die tijd moet zijn ! :D

Bewerkt: door NICKY!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

w8 eens ff bij 1:08... das een nieuwe auto!

Jaja maar kijk ook eens bij 0:49 ongeveer das een Rolls - Royce Phantom en eerder zag ik ook al een Rolls - Royce Phantom Drophead Coupé in TBOGT Yusuf Amir trailer dus er komen zeker ook 2 rolls royces in.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die is voor mij :)

Heb hem al gepreorderd bij Game Mania.

Daarnaast heb ik ook nog het geld om mijn Xbox live die volgende week woensdag afloopt de verlengen tot 3 maanden. Waardoor ik de Multiplayer kan spelen :D

Ik ben zo blij!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:N wanneer komt er een nieuw filmpje?

deze is egt gaan vervelen :N net als de rest please tell me!! :Y

laats :cya:

Ik weet niet of er een nieuwe trailer komt, want het spel komt al binnen 9 dagen uit :7 .

Dat klopt maar er komt binnenkort zeker nog een Multiplayer trailer aangezien er op de site van Rockstar Games 'Official Multiplayer Video Coming Soon' staat. Die kunnen we dus binnen enkele dagen verwachten. Zelf denk ik dat we geen 'hoofd' trailers meer krijgen aangezien The Lost and Damned er ook 2 had. Maar goed, we zullen vast nog wel een hele boel screenshots voor ons neus krijgen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:N wanneer komt er een nieuw filmpje?

deze is egt gaan vervelen :N net als de rest please tell me!! :Y

laats :cya:

Ik weet niet of er een nieuwe trailer komt, want het spel komt al binnen 9 dagen uit :7 .

Dat klopt maar er komt binnenkort zeker nog een Multiplayer trailer aangezien er op de site van Rockstar Games 'Official Multiplayer Video Coming Soon' staat. Die kunnen we dus binnen enkele dagen verwachten. Zelf denk ik dat we geen 'hoofd' trailers meer krijgen aangezien The Lost and Damned er ook 2 had. Maar goed, we zullen vast nog wel een hele boel screenshots voor ons neus krijgen. :)

oke tnx ik krijg het spel trouwens donderdag al aanstaande ik krijg een goeie kopie die helemaal klopt laats :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...