Ik heb van elke GTA game genoten, maar ik kan CTW echt niet waarderen. Ik heb de PSP versie gespeeld, en ik vind de top-down view niks. Ik speel ontzettend veel retro games, dus het is niet dat ik veel om graphics geef. In de eerste 2 GTA delen werkte het goed, maar CTW probeert té veel te bereiken met het beperkte top-down view dat ze gekozen hebben.
Ik snap ook niet goed waarom ze hebben gekozen voor de PSP port. Ik was blij met het nieuws, zoals veel mensen, maar eigenlijk is het een nutteloze zet. De game was gemaakt voor de DS, en het maakte optimaal gebruik van de DS z'n mogelijkheden. De PSP versie heeft niets extras (...Behalve 1 missie), en het lijkt mij gewoon een cash-in van Rockstar.
De verhaallijn in het spel vond ik, voor zover ik het heb gevolgd, niet interessant. De hoofdpersonage heeft niet veel character development, het verhaal is nogal ''rushed'' en het kon mij niet pakken.
Kortom: De gameplay vind ik niets, hoewel ik het voor de DS-versie allemaal prima kan waarderen, de verhaallijn is erg opgeschoten en het is de eerste keer dat ik zo teleur ben gesteld door een GTA game. Misschien dat als ik hem op de DS had gespeeld hem meer had kunnen waarderen, maar ik heb geen DS
Laat me weten waar je het niet en wel mee eens bent
>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met "Verschillen PSP-versie"<<<