Jump to content
Joriz

27 nieuwe screenshots van The Ballad of Gay Tony!


Zojuist hebben we maar liefst 27 nieuwe screenshots van Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony toegevoegd in de galerij. Een deel daarvan is ook van de multiplayer modes in The Ballad of Gay Tony.

med_gallery_1_129_44250.jpg

Alle nieuwe screenshots zijn vanaf nu in de galerij te bekijken. Rockstar Games heeft aan GTAGames.nl bevestigd dat er vanavond om 19:00 weer een nieuwe trailer online zal komen met de titel 'Meet Luis Lopez'. Natuurlijk is deze weer op GTAGames.nl te bekijken.

The Ballad Of Gay Tony is vanaf morgen te verkrijgen via Xbox Live voor € 19,90 of 1600 MS points. Maar de game is ook samen met de eerder uitgebrachte ‘The Lost And Damned’ vanaf morgen in de winkel te koop voor €44,99, onder de naam ‘Episodes Of Liberty City’. Je hebt daarvoor geen Xbox Live nodig, geen hard drive, geen internet connection en zelfs geen GTAIV.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooie screens. Nu nog de trailer :eten:

wrm morgen als het vandaag al kan?

Bedoel jij niet een ander persoon met je quote, want ik denk dat je doelt op killastylo :bonk: .

Ontopic: Komt er vanavond trailer? Ok, ik heb de screens beter bekeken en ik vond het er nog beter uit zien dan de eerste keer _O_ !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...