GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Geniet toch van The Ballad of Gay Tony - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: General forum van GTAGames.nl
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
  • (6 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Geniet toch van The Ballad of Gay Tony - Doe jij dat al?

Peiling: Geniet toch van The Ballad of Gay Tony (205 leden hebben gestemd)

Wat vind je van TBoGT?

1. Geweldig! (71 stemmen [35.32%] - Bekijk)

Percentage stemmen: 35.32%

2. Wel aardig (10 stemmen [4.98%] - Bekijk)

Percentage stemmen: 4.98%

3. Matig (2 stemmen [1.00%] - Bekijk)

Percentage stemmen: 1.00%

4. Slecht (0 stemmen [0.00%])

Percentage stemmen: 0.00%

5. Harstikke slecht! (2 stemmen [1.00%] - Bekijk)

Percentage stemmen: 1.00%

6. Ik heb hem niet (116 stemmen [57.71%] - Bekijk)

Percentage stemmen: 57.71%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

Geplaatst op 1 november 2009 - 15:02     #46 Dit lid is offline   Guardian1980 

• Lekker bezig...
  • PipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 19-mei 09
  • Corporation:Beat Down
Ik heb nog geen mening over TBoGT. Maar dat is omdat ik dus van de week EoLC heb gekocht en eerst TLaD aan het spelen ben. Ik heb echter niet zoveel tijd, dus dat kan nog wel effe duren. Maar ik kijk er naar uit om met TBoGT te beginnen, en dan zal ik mijn mening ook zeker geven ^_^

Geplaatst op 1 november 2009 - 21:44     #47 Dit lid is offline   jeannot 

• Vandaal
  • Groep: Leden
  • Registratie: 05-november 05
Ik denk dat hij niet op de Playstation komt. Mischien andere, maar zowieso niet deze. Want Microsoft heeft daar heel veel voor betaalt. En als dat voor de PS3 kwam zoude ze dat nu ook al wel weten en niet op het hoesje van LCS zetten ''Alleen op Xbox''

''Love your enemies and hate your friends, your enemies remain the same, friends always change''

Geplaatst op 2 november 2009 - 12:04     #48 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-april 08
  • Gang:The Underground

Bericht weergevenjeannot zei op 01 November 2009 - 21:44 :

Ik denk dat hij niet op de Playstation komt. Mischien andere, maar zowieso niet deze. Want Microsoft heeft daar heel veel voor betaalt. En als dat voor de PS3 kwam zoude ze dat nu ook al wel weten en niet op het hoesje van LCS zetten ''Alleen op Xbox''

LCS is een apparte GTA :cab: . Er komen geen DLC meer na TBoGT, give up all hope ;).

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 6 november 2009 - 20:54     #49 Dit lid is offline   gtagamer27 

• Autoradio jatter
  • Registratie: 06-november 09
Ik vind GTA altijd leuk

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 6 november 2009 - 21:51     #50 Dit lid is offline   DingKing 

• Bank Overvaller
  • PipPipPip
  • Registratie: 28-oktober 08

Bericht weergevengtagamer27 zei op 06 november 2009 - 20:54 :

Ik vind GTA altijd leuk

Dat is fijn :P Heb je al TBoGT?

Ik zie dat veel mensen stemmen, maar niet reageren in het topic. Laat je gaan :klap: !

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 7 november 2009 - 13:48     #51 Dit lid is offline   Guardian1980 

• Lekker bezig...
  • PipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 19-mei 09
  • Corporation:Beat Down
Ben gisteren met TBoGT begonnen en heb inmiddels een paar missies gedaan. Echt helemaal hi-ha-hilarisch :schater: De mafketels die je ontmoet en hun missies, en tussendoor een robbertje vechten, potje golfen of lastige klanten uit je nachtclub smijten. Helemaal over de top!

Geplaatst op 7 november 2009 - 14:13     #52 Dit lid is online   GrandTheftTwano 

• Bada Bing!
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 20-januari 07
  • Corporation:The Covesight Community
Ik heb spel nu ook vanaf de release dag en hem inmiddels al uitgespeeld zowel TLAD als TBOGT. Allebei top games maar toch vind ik TBOGT iets leuker aangezien ik bij die game weer een beetje het San Andreas gevoel kreeg met clubs, machinegeweren, parachutes en vette sportwagens. Deze is game gaat inderdaad helemaal over de top! TLAD is ook een leuke Episode maar wel wat minder als de 2e. Je hebt een leuk verhaal en het sfeertje is fantastisch maar qua mogelijkheden heb je niet zoveel. Dan krijg je het zelfde verhaal weer als bij GTA: IV, waar je je al snek ging vervelen als je de game had uitgespeeld. Bij TBOGT heb je dat niet aangezien je veel meer gameplay mogelijkheden hebt. Kortom, TLAD en TBOGT zijn top games voor een zacht prijsje. :D

Geplaatst op 7 november 2009 - 23:36     #53 Dit lid is offline   Fiegel5 

• Al 4 jaar Dé ForumFiegelaar!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Registratie: 13-februari 07
Ik vind tBoGT de beste van de 2 uitbreidingen, sowieso vond ik TLAD al niet heel leuk. Er zat geen vrolijke sfeer in, en dat gebeuren met dat motorrijden stond me ook niet echt aan. En de ballad, geeft mij die sfeer die ik altijd al wou hebben. Het nachtleven en gewoon de geniale sfeer. Zeg zelf, je hebt een missie waar je moet golfen en iemand in zijn ballen moet slaan met dat balletje. En daarna heb je een missie waar je iemand uit een chopper laat hangen om hem af te persen. Heeft dat GTA IV, of TLAD? The ballad heeft die afwisseling die GTA IV zelf niet heeft. Alles kan, van dansen in een club tot de echte die hard actie. The Ballad heeft het, ook gewoon de humor die je in sommige filmpjes tegenkomt is gewoon geweldig. Ik speel liever de ballad als GTA IV zelf. Het enige wat ik mis is dat je geen kleren kan kopen. Maar verder, is The Ballad of Gay Tony gewoon de schit!

Geplaatst op 14 november 2009 - 12:01     #54 Dit lid is offline   Haris1994 

• Buurt crimineel
  • Pip
  • Registratie: 08-februari 09

Bericht weergevenredbullpower zei op 30 oktober 2009 - 12:32 :

ik vind t ook een heel mooi en leuk spel vooral de wapen vind ik vet, missies vind ik ok wel leuk

k heb alleen een probleem want ik kan m alleen maar spelen als de originele gta4 cd er inzit, en nu kan ik de gewone gta4 niet meer spelen:S weet iemand hoe je dit kan veranderen (ik weet wel dat ik m kan spelen als ik tbogt verwijder maar om dan steeds weer te downloaden vind ik ook zo stom:S

gr.

gwn een ander savegame loaden van tlad bijvoorbeeld

The Ballad Of Gay Tony ftw

Geplaatst op 24 december 2009 - 14:24     #55 Dit lid is offline   RDRLOVER 

• Buurt crimineel
  • Pip
  • Registratie: 24-december 09
ik heb um op mn 360 en het valt niet tegen :bier: maar de gewone gta 4 is toch leuker :*D

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 24 december 2009 - 18:58     #56 Dit lid is offline   DingKing 

• Bank Overvaller
  • PipPipPip
  • Registratie: 28-oktober 08

Bericht weergevenGTA4LOVER zei op 24 december 2009 - 14:24 :

ik heb um op mn 360 en het valt niet tegen :bier: maar de gewone gta 4 is toch leuker :*D

Wat vind je dan leuker aan de gewone Gta? Ik vind zelf Tbogt leuker. Ik had hem ook zo uitgespeeld :P!

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 24 december 2009 - 19:22     #57 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-juni 09

Bericht weergevenDingKing zei op 24 december 2009 - 18:58 :

Bericht weergevenGTA4LOVER zei op 24 december 2009 - 14:24 :

Wat vind je dan leuker aan de gewone Gta? Ik vind zelf Tbogt leuker. Ik had hem ook zo uitgespeeld :P!

Ik blijf mij ook houden aan IV hoor, het is gewoon beter dan de 2 DLC's, waarom? Gewoon het verhaal en de personages, dat is uniek en daar kunnen noch TLaD noch TBoGT tegenop :) .

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 25 december 2009 - 15:44     #58 Dit lid is offline   Vice-King 

• Kloon
  • Groep: Banned
  • Registratie: 24-december 09
ik vond hem wel goed in het begin. maarja........ als je hem heb uitgespeeld vind ik hem geen bal meer aan dan ga ik meestal in de club hangen. maarjaa. ik vind hem gemiddeld. ik vind hem persoonlijk te kort maarja het is een uitbreiding.

Geplaatst op 25 december 2009 - 18:17     #59 Dit lid is offline   vice infernusX 

• TU
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 18-juni 08

Bericht weergevenVice-King zei op 25 december 2009 - 15:44 :

ik vond hem wel goed in het begin. maarja........ als je hem heb uitgespeeld vind ik hem geen bal meer aan dan ga ik meestal in de club hangen. maarjaa. ik vind hem gemiddeld. ik vind hem persoonlijk te kort maarja het is een uitbreiding.

daar ben ik het mee eens nadat ik beide TLaD en TBoGT heb uitgespeeld
hang ik gewoon rond in de club, doe de drug wars of ga cheaten.ik ben opnieuw met de storyline van GTA IV
begonnen om alle info die er over Tony prince en Luis zijn op te zoeken

bijv. 1. de missie Out of the closet waarin vertelt de gast die je moest vermoorden ook nog iets over Gay Tony
2. in die missie waarin je met Luca de diamanten ophaalt uit de vuilniszakken
vertelt hij ook iets over Tony

Posted Image

Geplaatst op 25 december 2009 - 18:19     #60 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-juni 09

Bericht weergevenvice infernusX zei op 25 december 2009 - 18:17 :

bijv. 1. de missie Out of the closet waarin vertelt de gast die je moest vermoorden ook nog iets over Gay Tony
2. in die missie waarin je met Luca de diamanten ophaalt uit de vuilniszakken
vertelt hij ook iets over Tony

Dat van Gay Toni had ik ook gehoord in Out of the Closet, ik had ook helemaal gewacht tot hij gedaan had met zeiken zodat i kalles wist, interessant altijd om mensen te laten zeiken, ontdek je meer van de verhaallijnen :) .

Peace
Love
Unity
Respect

GTAGames.nl advertentie
  • (6 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5