Vandaag zat ik te luisteren naar Chatterbox op Integrity.
Lazlow zei : "I don't like woman in plastic or rubber shoes!"
Een verwijzing naar Crocs?
Pagina 1 van 1
Crocs - Niks gevonden met zoekknop
Geplaatst op 5 november 2009 - 17:51
ik denk het eigenlijk niet,beetje vergezocht?maar als het wel zo was zou ik lazlow groot gelijk geven!wat een lelijke dingen zeg
Ben jij ook zo tegen het kapitalisme en vooral de vrijheid?
Zoek dan ook een communistische leider op die graag de tiran uithing en verheerlijk zijn daden, er zijn er toch genoeg!
Omdat vrijheid voor niemand leuk is!
Zoek dan ook een communistische leider op die graag de tiran uithing en verheerlijk zijn daden, er zijn er toch genoeg!
Geplaatst op 5 november 2009 - 20:59
Geplaatst op 12 november 2009 - 18:01
Ben jij ook zo tegen het kapitalisme en vooral de vrijheid?
Geplaatst op 28 december 2009 - 22:50
Eigenlijk is de grap erachter wat miniem
. Want je kan over alles wat op de radio komt in LC wel iets zeggen dat grappig is maar dat is niet noodzakelijk, hoe zeg je dat? Topicwaardig
.
Geplaatst op 6 januari 2010 - 21:13
Geplaatst op 25 januari 2010 - 20:57
Ik heb alle radiogesprekken wel opgenomen, kun je misschien even zeggen in welke show / zender LazLow het heeft over die rubber shoes ? Dan kan ik het ff voor je opzoeken / uploaden hier
.
EDIT: Heb de opname gevonden, moet wel eerst ff de hele episode luisteren (duurt 28 minuten) xD.
EDIT: Heb de opname gevonden, moet wel eerst ff de hele episode luisteren (duurt 28 minuten) xD.
Dit bericht is aangepast door meneer15: 25 januari 2010 - 20:59
- Meneer15.

All posts are © copyrighted 2008-2010 by Meneer15.

All posts are © copyrighted 2008-2010 by Meneer15.
Geplaatst op 26 januari 2010 - 08:04
Geplaatst op 27 januari 2010 - 15:37
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren