Hallo,
Mijn samp server begint al een beetje wat te worden. Daarom zou ik graag me port forwarden zodat hij open staat voor
andere SAMP-ers. Ik heb al geprobeerd te kijken op PortForwarding.com, maar ik snap er weinig van. Wie kan mij dit uitleggen? Ik heb hem volgens de tut op deze site gemaakt dus mijn server draait op port 7777.
Groeten sean5874
Pagina 1 van 1
Port forwarden voor SAMP server
Geplaatst op 6 november 2009 - 13:05
Eigenaar van de International Roleplay Clan-server
Maker van scripts:
SA Navigation
Simple Bank System
Maker van scripts:
SA Navigation
Simple Bank System
Geplaatst op 6 november 2009 - 15:56
Ook heel lang last van gehad. Zoek je INSIDE en je OUTSIDE IP op, en forward die allebij op port 7777, en als je dan nog steeds geen connectie zou ik een ander port proberen of je UPD poort te forwarden, i.p.v. je TCP port.
Een schoolgedichtje:
School is stom,
ik vind het maar dom.
Ik wou dat ik thuis kon blijven,
dan hoefde ik dit gedicht niet te schrijven!
School is stom,
ik vind het maar dom.
Ik wou dat ik thuis kon blijven,
dan hoefde ik dit gedicht niet te schrijven!
Geplaatst op 6 november 2009 - 17:06
nulop zei op 06 November 2009 - 15:56 :
Ook heel lang last van gehad. Zoek je INSIDE en je OUTSIDE IP op, en forward die allebij op port 7777, en als je dan nog steeds geen connectie zou ik een ander port proberen of je UPD poort te forwarden, i.p.v. je TCP port.
Hoe moet ik dit allemaal precies doen?
Eigenaar van de International Roleplay Clan-server
Maker van scripts:
SA Navigation
Simple Bank System
Maker van scripts:
SA Navigation
Simple Bank System
Geplaatst op 7 november 2009 - 14:49
sean5874 zei op 06 november 2009 - 17:06 :
nulop zei op 06 November 2009 - 15:56 :
Hoe moet ik dit allemaal precies doen?
Als je een beetje Engels kan, staat hier een goede tutorial op van hoe je dat doet.
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren