Ook meegedaan hoop dat ik deze keer wel iets win zal leuk zijn.
Open vraag heb ik berekend xD maar zal vast wel fout zijn.
Zes jaar GTAGames.nl actie - Win GTA T-Shirts! - Doe mee en win vele prijzen waaronder een Rockstar t-shirt
Geplaatst op 13 november 2009 - 23:28
Geplaatst op 14 november 2009 - 01:10
Geplaatst op 14 november 2009 - 13:27
Ingezonden, wellicht win ik dit keer wel wat
.
Dit bericht is aangepast door Fiegel5: 14 november 2009 - 13:28
Geplaatst op 14 november 2009 - 15:59
Geplaatst op 20 november 2009 - 17:36
Leuke actie weer! Ik zal hem zo meteen wel opsturen, 1 vraag weet ik niet.
Geplaatst op 22 november 2009 - 14:11
Wat ik me afvraag, zijn de oranje gtagames shirts op
?
Geplaatst op 24 november 2009 - 18:00
Geplaatst op 24 november 2009 - 20:34
Eerste keer dat ik hiermee een poging waag, maar ach.. xD You never know, en het is gratis dus boeiend als ik niets win...
EDIT: Joriz, heb je toevallig een plaatje van die GTA IV nummerplaat? Die ziet er vast echt vet uit xD
EDIT@hieronder: Oew die ziet er best vet uit! Heb die IV stickers al, da's dan wel weer jammer + ik heb geen xbox, maar oh well.. xD Dat rainbow R*/EfLC t-shirt +nummerplaat +Tw@ muismat is toch wel super vet!
EDIT: Joriz, heb je toevallig een plaatje van die GTA IV nummerplaat? Die ziet er vast echt vet uit xD
EDIT@hieronder: Oew die ziet er best vet uit! Heb die IV stickers al, da's dan wel weer jammer + ik heb geen xbox, maar oh well.. xD Dat rainbow R*/EfLC t-shirt +nummerplaat +Tw@ muismat is toch wel super vet!
Dit bericht is aangepast door Mythbuster: 24 november 2009 - 20:45

-Proud Ibiza 6k owner-
"Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you." - Ze Germans
Wlhelmus van Nassaue ben ick van Duytschen bloedt, Het Vaederlandt Ghetrouwe Trap ik dat pedaal in met mijn voet! ~
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren