Niko gespleten persoonlijkheid?
Geplaatst op 23 november 2009 - 19:43
Niko draagt de oorlog altijd mee, want zoiets hakt erin. En werd voor de gek gehouden door Roman met zijn rijkpraat.
Niets is minder waar, waardoor Niko contacten krijgt met de criminele wereld. En daar wordt niet gemaald over een dooie meer of minder.
Niko vind ik een harde en geslepen persoon die ook een goede kant heeft, maar die maar weinig toont. He's a criminal!
Geplaatst op 25 november 2009 - 17:14
Grove4L zei op 22 November 2009 - 12:02 :
weet ik
ik ga ook zo in het verhaal maar als je zegt dat niko een gespleten persoonlijkheid gaat dat gaat mij te ver
wand wij zijn niko als wij willen dat niko die oma te vermoorden doen wij dat
dus als je zegt dat niko een gespleten persoonlijkheid heeft heb je dat ook
Dit bericht is aangepast door benhelsloot: 25 november 2009 - 17:16
why so serious ?
Geplaatst op 26 november 2009 - 10:56
S.Knoop zei op 23 November 2009 - 19:43 :
Niko draagt de oorlog altijd mee, want zoiets hakt erin. En werd voor de gek gehouden door Roman met zijn rijkpraat.
Niets is minder waar, waardoor Niko contacten krijgt met de criminele wereld. En daar wordt niet gemaald over een dooie meer of minder.
Niko vind ik een harde en geslepen persoon die ook een goede kant heeft, maar die maar weinig toont. He's a criminal!
Iedereen heeft zo z'n goede en slechte kanten. Hetzelfde ook bij Niko. Inderdaad worden zijn goede kanten in GTA IV niet echt goed weergegeven.
Toch zou je op de één of andere manier kunnen opmaken uit het spel zelf dat hij zeker geen slecht persoon is.
Geplaatst op 26 november 2009 - 11:53
Mr-Triple-X zei op 26 November 2009 - 10:56 :
Iedereen heeft zo z'n goede en slechte kanten. Hetzelfde ook bij Niko. Inderdaad worden zijn goede kanten in GTA IV niet echt goed weergegeven.
Toch zou je op de één of andere manier kunnen opmaken uit het spel zelf dat hij zeker geen slecht persoon is.
Geplaatst op 26 november 2009 - 14:27
Mr-Triple-X zei op 26 November 2009 - 10:56 :
meer dan 1000 mensen vermoord en de helft daar van is onschuldig nou hij is duidelijk een slecht persoon
why so serious ?
Geplaatst op 26 november 2009 - 16:05
benhelsloot zei op 26 november 2009 - 14:27 :
Onschuldig? Hij vermoord allemaal andere gangsters, die zijn toch ook slecht? Dus er zijn maar weinig onschuldigen, maar buiten dat... blijft hij dit doen omdat hij het geld nodig heeft, wat kan geld toch het slijk van de aarde zin...
Geplaatst op 26 november 2009 - 16:54
Hearv94 zei op 26 November 2009 - 16:05 :
Onschuldig? Hij vermoord allemaal andere gangsters, die zijn toch ook slecht? Dus er zijn maar weinig onschuldigen, maar buiten dat... blijft hij dit doen omdat hij het geld nodig heeft, wat kan geld toch het slijk van de aarde zin...
dan wil jij niet weten hoeveel peds ik heb gekilt
why so serious ?
Geplaatst op 26 november 2009 - 16:55
benhelsloot zei op 26 november 2009 - 16:54 :
Hearv94 zei op 26 November 2009 - 16:05 :
dan wil jij niet weten hoeveel peds ik heb gekilt
Nu toon jij dat jij degen bent met het gespleten karakter en niet Niko
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren