GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: vraag over de date Sobohoe - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Spoiler-regels

· Plaats geen verhaallijn-spoilers in de titel of ondertitel van een topic.
· Topics met spoilers, moeten worden gemarkeerd met SPOILER in de ondertitel.
· Spoilers in niet gemarkeerde topics, moeten altijd in een spoiler-tag geplaatst worden :[ spoiler]..[ /spoiler]
· Discussie of iets wel of niet een spoiler is en wel of niet in tags moet, zijn altijd off-topic. Bij twijfel: PM een moderator.
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

vraag over de date Sobohoe

Geplaatst op 20 november 2009 - 21:32     #1 Dit lid is offline   Flippiedepappie 

• Zakkenroller
  • Groep: Leden
  • Registratie: 27-mei 07
helaas kan ik dokter 'Sobohoe' niet meer daten, vanwege het niet houden aan een afspraak.
Ik wil heel graag van jullie weten hoe deze biseksueel (dat is ze waarschijnlijk, ga maar eens met haar naar een stripclub)
de gezondheid hersteld van Niko. Ik weet dat ze dit na een paar afspraken kan doen, maar hoe? Stuurt ze dan een ziekenwagen? Of is het
pure geestelijke kracht?

Groeten,

PS. corrupte agenten zijn al jarenlang een traditie in gta. Hopelijk is de protagonist ooit een corrupte agent....met handboeien en allerlei bevoegdheden etc. ter beschikking. Of een vrouw, what about that.

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 21 november 2009 - 12:12     #2 Dit lid is offline   Hanneswasco 

• Legendary Kiwi
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 05-januari 07
Je moet haar gewoon bellen, waarna je enkele seconden (soms stilstaand) moet wachten. Daarna wordt automatisch je health bijgevuld. Er komt dus niemand je reanimeren ofzo.

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden