GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Moord - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Moord

Geplaatst op 21 november 2009 - 13:39     #1 Dit lid is offline   Amfetamientje 

• Vroeger was nostalgie nog cool
  • PipPipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 30-januari 07
Altijd is mij verteld dat wanneer het er echt op aan zou komen 'ik' niemand zou kunnen vermoorden.
Iedereen die een beetje normaal in zijn hoofd is zou dat gewoon niet kunnen. Daar gaat het natuurlijk al fout, ik ben sowieso niet 'normaal' in mijn hoofd.
Ik denk dat wanneer iemand mij bepaalde dingen heeft aangedaan ik hem best zou kunnen vermoorden (mijn pa bv). Ik doe het niet, maar als ik puur kijk naar het "kunnen" op mentaal gebied dan zou het mij wel lukken denken ik.

Hoe denken jullie hierover: zouden jullie iemand (direct, niet indirect) kunnen vermoorden?

Nogmaals, ik heb het niet over de "skills" maar over het psychologische aspect.

Dit bericht is aangepast door Amfetamientje: 21 november 2009 - 14:20

Oef...

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 21 november 2009 - 14:06     #2 Dit lid is offline   ricovs 

• Auto dief
  • Pip
  • Registratie: 02-juli 07

Bericht weergevenAmfetamientje zei op 21 november 2009 - 13:39 :

Altijd is mij verteld dat wanneer het er echt op aan zou komen 'ik' niemand zou kunnen vermoorden.
Iedereen die een beetje normaal in zijn hoofd is zou dat gewoon niet kunnen. Daar gaat het natuurlijk al fout, ik ben sowieso niet 'normaal' in mijn hoofd.
Ik denk dat wanneer iemand mij bepaalde dingen heeft aangedaan ik hem best zou kunnen vermoorden (mijn pa bv). Ik doe het niet, maar als ik puur kijk naar het "kunnen" op mentaal gebied dan zou het mij wel lukken denken ik.

Hoe denken jullie hierover: zouden jullie iemand (direct, niet indirect) kunnen vermoorden?

waarom vraag je dit?
maar ik denk van niet.

Geplaatst op 21 november 2009 - 14:13     #3 Dit lid is offline   .Senne 

• - P.Ø.Ð -
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 17-augustus 07
Iedereen "kan" iemand vermoorden als deze er gewoon het goed moment en de juiste middelen voor heeft, voor de rest zijn er enkel de emoties die iemand parten kunnen spelen. Maar als je al zover bent dat je iemand wil vermoorden, lijkt het me juist dat de emoties eerder een drijfveer dan een remblok vormen.

Zelfs een meisje van 12 kan een man van 40 vermoorden door te gebruiken wat ze geleerd heeft: welke stoffen zijn giftig of dodelijk en kan ik in zijn drank doen.

Geplaatste afbeelding
"If Joy Really Comes In The Morningtime, Then Imma Sit Back And Wait 'Till The Next Sunrise"

Geplaatst op 21 november 2009 - 14:18     #4 Dit lid is offline   Amfetamientje 

• PipPipPipPipPipPip

Bericht weergevenricovs zei op 21 November 2009 - 14:06 :

waarom vraag je dit?
maar ik denk van niet.

Omdat ik wil weten hoe andere mensen hier tegenover staan.

Bericht weergevenAmfetamientje zei op 21 November 2009 - 13:39 :

maar als ik puur kijk naar het "kunnen" op mentaal gebied dan zou het mij wel lukken denken ik.

Nogmaals, ik heb het niet over de "skills" maar over het psychologische aspect.

Dit bericht is aangepast door Amfetamientje: 21 november 2009 - 14:20

Oef...

Geplaatst op 21 november 2009 - 15:32     #5 Dit lid is offline   thegodfather91 

• communisme,what else?
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 21-juni 08
ik denk dat als ik iemand ook echt zou willen vermoorden dat ik dat inderdaad wel zou kunnen doen.

Ben jij ook zo tegen het kapitalisme en vooral de vrijheid?
Zoek dan ook een communistische leider op die graag de tiran uithing en verheerlijk zijn daden, er zijn er toch genoeg!

Omdat vrijheid voor niemand leuk is!

Geplaatst op 21 november 2009 - 15:40     #6 Dit lid is offline   Silver-Blade 

• Warenhuis overvaller
  • PipPip
  • Registratie: 18-oktober 08
Ik zou het niet weten. Ik vind dat je pas recht van spreken hebt als je het echt een keer hebt gedaan.

Dit bericht is aangepast door Silver-Blade: 21 november 2009 - 15:41

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 21 november 2009 - 15:59     #7 Dit lid is offline   ikt 

• Legendary Godfather
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 01-september 05
Als die persoon mij van plan is te vermoorden denk ik er niet eens een tiende seconde over. Zelfverdediging. Als hij/zij dood/gewond is, boeit me op dat moment niet.

Als ik een onschuldig mens moet doden heb ik er wel problemen mee. Maar iemand die mij aanvalt en mij wilt doden kan wel wat terugverwachten.

Als ik op iemand een moord ofzo plan, komt het plan er niet omdat ik sowieso niemand wil vermoorden zonder zeer gepaste reden.

Dit bericht is aangepast door ikt: 21 november 2009 - 16:00

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 21 november 2009 - 17:00     #8 Dit lid is offline   Meneer-Ikkuh 

• Kloon
  • Groep: Geblokkeerde leden
  • Registratie: 20-november 09

Bericht weergevenikt zei op 21 november 2009 - 15:59 :

Als die persoon mij van plan is te vermoorden denk ik er niet eens een tiende seconde over. Zelfverdediging. Als hij/zij dood/gewond is, boeit me op dat moment niet.

Als ik een onschuldig mens moet doden heb ik er wel problemen mee. Maar iemand die mij aanvalt en mij wilt doden kan wel wat terugverwachten.

Als ik op iemand een moord ofzo plan, komt het plan er niet omdat ik sowieso niemand wil vermoorden zonder zeer gepaste reden.

Dan is het geen moord maar doodslag. Maar TS, bedoel je of je iemand kan vermoorden, of doden? Want daar zit een verschil in. Bij moord bedenk je van te voren na over dat je diegene gaat vermoorden. Zelf denk ik dat ik het wel kan. Uit verdediging van mij zelf of een ander zou het kunnen gebeuren. Moorden weet ik niet, daar kom ik pas echt achter als ik echt in zo een situatie kom.

Geplaatst op 21 november 2009 - 18:58     #9 Dit lid is offline   Hearv94 

• We keep on rollin'...
  • Registratie: 13-juni 09
Iedereen kan een ander vermoorden, wie dan ook, een slechte dag, een slecht moment en onder de verkeerde omstandigheden kan iedereen moorden, soms ben ik blij dat er geen wapens in de buurt zijn, want soms kan woede ineens opkroppen in iemand en ineens naar boven 'schieten', dat ze in een vlaag van woede iemand kunnen vermoorden...

Geplaatst op 21 november 2009 - 20:14     #10 Dit lid is offline   ikt 

• Legendary Godfather
  • Registratie: 01-september 05
1: Als mijn leven ervan afhangt ben ik bereid iemand van zijn leven te beroven. Als de betreffende persoon mijn moord heeft gepland is het laatste wat die ziet mijn smile. Want die persoon verdient het niet om te leven. Niemand die iemand anders (onschuldig) opzettelijk uit volledig vrije wil van zijn of haar leven wilt beroven verdient het om te leven.
2: Als het leven van een vriend/familielid wordt bedreigd dood ik het gevaar.
3: Ik moord onder geen enkele andere voorwaarde. Niet om geld. Niet om drugs. Nooit.

Ik ben volledig mentaal stabiel. Ik heb alleen zo mijn principes, en dat is: Ik doe niemand iets aan zolang degene mij geen kwaad wilt doen. Zowel kan die hetzelfde terugverwachten.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 22 november 2009 - 14:13     #11 Dit lid is offline   Empire 

• PipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 17-september 06
Dit is een nogal contextgevoelige vraag. Zoals Ikt al zei, mocht het leven van mij of mijn famillie/vrienden in gevaar
komen, dan ben ik bereid om het gevaar te elimineren, of dat nu subtiel of met grof geweld is. Sowieso kan iemand die me
probeert te verwonden altijd eenzelfde actie terugverwachten, of dat nou een kind, vrouw of ander wezen is. Zolang iemand mij en mijn dierbaren met rust laat, zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om diegene te vermoorden.

Silverbyte gaat voortaan door het leven als Empire

Geplaatst op 22 november 2009 - 14:54     #12 Dit lid is offline   game~skater 

• Ricardo Diaz Gang baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 22-maart 07
Als ik "toestemming" zou hebben zou ik gerust iemand kunnen vermoorden denk, er zat vorig jaar een jongen die ik echt niet mag, nog niet trouwens. Maar dat maakt niet uit, moesten we een filmpje maken voor school. die lijer, zijn vriendje, mijn maat en ik waren in één groepje ingedeeld. Mijn maat heeft een BB, die had ik gepakt en geladen. Ik richtte op dat ventje, vroeg aan mijn maat ofk mocht schieten. Hij zei "ja joh" op een toontje van 'ja bluf' dus ik haal die trekker meteen over, had er vrij weinig moeite mee, hij had één wondje op zijn gezicht, meer niet.

Geplaatst op 22 november 2009 - 15:37     #13 Dit lid is offline   moechy 

• A7X
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 19-augustus 05

Bericht weergevengame~skater zei op 22 november 2009 - 14:54 :

Als ik "toestemming" zou hebben zou ik gerust iemand kunnen vermoorden denk, er zat vorig jaar een jongen die ik echt niet mag, nog niet trouwens. Maar dat maakt niet uit, moesten we een filmpje maken voor school. die lijer, zijn vriendje, mijn maat en ik waren in één groepje ingedeeld. Mijn maat heeft een BB, die had ik gepakt en geladen. Ik richtte op dat ventje, vroeg aan mijn maat ofk mocht schieten. Hij zei "ja joh" op een toontje van 'ja bluf' dus ik haal die trekker meteen over, had er vrij weinig moeite mee, hij had één wondje op zijn gezicht, meer niet.

BB gun of Gewoon geweer zijn wel groot verschil hé.

Ik zou er btw geen probleem mee hebben om iemand te vermoorden..

Geplaatste afbeelding
|Proud Owner Of A Yamaha TZR |

Geplaatst op 22 november 2009 - 15:39     #14 Dit lid is offline   Amfetamientje 

• PipPipPipPipPipPip

Bericht weergevenMeneer-Ikkuh zei op 21 November 2009 - 17:00 :

Maar TS, bedoel je of je iemand kan vermoorden, of doden?

Ik heb het over een oer-Hollandse geplande moord.

Oef...

Geplaatst op 22 november 2009 - 16:46     #15 Dit lid is offline   game~skater 

• Ricardo Diaz Gang baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 22-maart 07

Bericht weergevenmoechy zei op 22 november 2009 - 15:37 :

Bericht weergevengame~skater zei op 22 november 2009 - 14:54 :

BB gun of Gewoon geweer zijn wel groot verschil hé.

Ik zou er btw geen probleem mee hebben om iemand te vermoorden..

Ik richtte op zijn hoofd, en dat ding schiet door door zakken lesbische tuinaarde.

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden