GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Moord - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Moord

Geplaatst op 22 november 2009 - 19:49     #16 Dit lid is offline   ikt 

• ◕ ◡ ◕
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 01-september 05

Bericht weergevenAmfetamientje zei op 22 November 2009 - 15:39 :

Bericht weergevenMeneer-Ikkuh zei op 21 November 2009 - 17:00 :

Maar TS, bedoel je of je iemand kan vermoorden, of doden?

Ik heb het over een oer-Hollandse geplande moord.

Ligt eraan. Ik ga niet voor mijn hobby een willekeurig persoon observeren en afmaken. Maar als die ene persoon bijvoorbeeld iedereen die ik ken heeft vermoord o.i.d. kan die wel wat narigheid verwachten als die met iets leuks bezig is.

Geplaatste afbeelding
GTA IV TrafficLoad
Intel Celeron Tualatin @ 1.2GHz || 384MB RAM || ATi Radeon 9000 || ASUS TUSL-M

Geplaatst op 24 november 2009 - 05:48     #17 Dit lid is offline   Rinaldootje 

• YOU SHALL NOT PASS!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 01-juli 05
  • Corporation:Beat Down

Bericht weergevenikt zei op 22 November 2009 - 19:49 :

Bericht weergevenAmfetamientje zei op 22 November 2009 - 15:39 :

Bericht weergevenMeneer-Ikkuh zei op 21 November 2009 - 17:00 :

Maar TS, bedoel je of je iemand kan vermoorden, of doden?

Ik heb het over een oer-Hollandse geplande moord.

Ligt eraan. Ik ga niet voor mijn hobby een willekeurig persoon observeren en afmaken. Maar als die ene persoon bijvoorbeeld iedereen die ik ken heeft vermoord o.i.d. kan die wel wat narigheid verwachten als die met iets leuks bezig is.

Ik denk persoonlijk, als het echt te ver gaat, dat ik dan wel bij bepaalde personen chris brown ga.
Ik heb soms al van die neigingen om iemand echt kei hard in elkaar te slaan. Maar doe dat niet, Zeg nu wel hier 'De dag gaat komen dat ik iemand sla'
Ja ik denk dat bij iedereen wel zo is. Als je een enorm groot motief hebt, Enorme woede of in die richting en 0 verstand op dat moment, dat je wel iemand iets zou kunnen aandoen.

Posted Image
|Error <404> Did Not found|

Geplaatst op 3 december 2009 - 23:17     #18 Dit lid is offline   MartyCeha 

• ow hai
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 02-juni 06
Er zijn wel bepaalde personen die ik zonder problemen (mentaal) zou kunnen omleggen... Maar omdat er in een maatschappij als deze teveel consequenties daar aanvast hangen laat ik het maar achterwege.

Dit bericht is aangepast door MartyCeha: 3 december 2009 - 23:17

-_-"

Geplaatst op 4 december 2009 - 07:15     #19 Dit lid is offline   Zamg0d1 

• Uiteindelijk wil toch iedereen een basgitaar
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 03-mei 08
  • Corporation:The Covesight Community
Licht aan de situatie, ik denk ook niet altijd na voor dat ik iets doe als ik niet onder me medicijnen ben. Ik heb ADHD en een lichte vorm van autisme, dus als iemand mij echt kwaad zou maken dat ik zelf niet meer weet wat ik doe/heb gedaan dan zou ik het wel kunnen, ik kan van bijna alles een wapen maken, van een sleutel tot een paperclip, met bijna alles kan iemand dood.

Gelukkig ben ik nog nooit onder die omstandigheden geweest omdat ik zo licht autistisch ben en niet heel erg, ik heb mijzelf meer in de hand, maar ik heb buiten dat wel veel kenmerken van iemand met autisme, bijvoorbeeld dat ik heel gesloten ben (behalve op msn etc)

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 5 december 2009 - 12:28     #20 Dit lid is offline   Jowx 

• Forum Knijn™ ^^
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 04-juni 05
Volgens mij kan iedereen dat, ondanks je het je niet kan voorstellen. Pas wanneer je zo'n situatie ervaart kun je daarover oordelen. Zonder die ervaring is het niets meer dan gissen. De gelegenheid maakt de dief. Wanneer je nooit terecht komt in een situatie waarin moord gebruikelijk is, zul je waarschijnlijk ook niet zo snel in staat zijn om te moorden. Wanneer je daarentegen wel in zo'n situatie terecht komt, zul je jezelf verbazen. Een mens, vooral het psychische aspect, kan veel meer dan je aanvankelijk zou verwachten. Wij zijn tot alles in staat, enkel missen we vaak de gelegenheid om dat uit ons te halen..

Geplaatst op 5 december 2009 - 16:51     #21 Dit lid is offline   MidnightMayhem 

• three little birds
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 21-juni 09
Natuurlijk zou ik dit kunnen. Maar je moet toch menselijk zijn, ik zie mij niet morgen het hele dorp uitmoorden :sigaar:
Zelf al doen mijn ouders de stomste dingen; ik ga ze daarvoor niet vermoorden!

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 5 december 2009 - 17:24     #22 Dit lid is offline   flippie13 

• #Losing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 22-september 08
Ik denk dat iedereen, als het echt erop aan komt en je bent al te ver uitgedaagd, wel een moord zou kunnen plegen.
Vele mensen denken alleen niet verder, die denken pas aan de consequenties als ze het al gedaan hebben, dat ze uiteindelijk toch zullen worden gevonden en er toch nog een straf voor krijgen. De mensen die daar van te voren aan denken laten het wel achterwege om een moord te plagen, dus denk vooruit :)

Hier valt niks te zien

Geplaatst op 6 december 2009 - 11:55     #23 Dit lid is offline   DaddyPimp 

• Al Capone
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-mei 05
Haha. Een beetje raar dat er hier gewoon zogenaamd 'helder' word gedacht over of je een moord zou kunnen plegen of niet. Sorry dat ik het zeg maar ik denk dat jullie denken dat jullie helder denken, maar iemand die zogenaamd helder denkt over een moord plegen, denkt volgens mij niet helder.

En denk daar maar eens over na dan ;)

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 12 december 2009 - 00:46     #24 Dit lid is offline   Guardian1980 

• Lekker bezig...
  • PipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 19-mei 09
Op mijn werk kom ik vaker mensen tegen die een moord hebben gepleegd, of daar in ieder geval van verdacht worden. In Nederland komt het maar weinig voor dat mensen echt een moord plegen, met een vooraf opgezet plan dus. Wat je vaak ziet zijn afrekeningen in het criminele circuit, maar dan spreken we vaak over ingehuurde moordmachines die hun hand er niet voor omdraaien. Zij hebben vaak een achtergrond waardoor ze totaal geen gevoel hebben bij wat ze doen.
Dit komt ook vaak voor bij "gewone" mensen die een ander vermoorden. Er is iets gebeurd wat zo'n invloed op ze heeft, dat ze hun gedachten op nul zetten en er alleen maar over denken hoe ze de ander kunnen ombrengen.
Ik persoonlijk zou het niet kunnen. Je moet wel zoveel haat voelen tegenover de ander om deze te kunnen vermoorden, dat kan ik volgens mij niet.

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden