Vandaag nemen we afscheid van oude bekende NandroDavids als crewlid. Na een kleurrijke loopbaan waar hij zo'n beetje alle hoeken en gaten van het forum--zowel voor als achter de schermen--gezien heeft, heeft Nandro dan toch besloten er definitief een punt achter te zetten. Bedankt voor je inzet!
Geen nieuwe moderator vult de leemte op; voorlopig houdt ondergetekende een oogje in het zeil in de GTA III en - Vice City-fora en zal G&C het weer even als vanouds zonder speciaal opgeleide mod moeten stellen. Gangs, houd het netjes daar!
Bedankt NandroDavids!
Geplaatst op 23 november 2009 - 22:21
Natuurlijk bedankt voor je inzet op het forum, NandroDavids.
Het ga je verder goed, en vergeet niet om zo af en toe toch nog eens je hoofd te laten zien.

"If Joy Really Comes In The Morningtime, Then Imma Sit Back And Wait 'Till The Next Sunrise"
Geplaatst op 23 november 2009 - 23:00
Ook al dat ik hem niet echt heb gekent vind ik het wel jammer, hij leek alles mooi onder controle te hebben,
wat dus zegt dat hij zijn job goed heeft uitgevoert, proficiat Nandro
.
wat dus zegt dat hij zijn job goed heeft uitgevoert, proficiat Nandro
Geplaatst op 24 november 2009 - 01:01
Jammer dat je weggaat. Bedankt voor al het goede werk!
Geplaatst op 24 november 2009 - 05:42
Geplaatst op 24 november 2009 - 14:32
Bedankt voor je inzet op het forum, NandroDavids.
GTA Episodes Of Liberty City 16 april 2010 ● Red Dead Redemption 21 mei 2010

LibertyKillerZ ● LKZ Blog ● LKZ Galerij ● YouTube ● Graphics Collection ● Game Releases

LibertyKillerZ ● LKZ Blog ● LKZ Galerij ● YouTube ● Graphics Collection ● Game Releases
Geplaatst op 24 november 2009 - 15:09
Bedankt voor je inzet als crewlid op het forum, NandroDavids.
Geplaatst op 24 november 2009 - 18:56
Bedankt voor je inzet, NandroDavids.
Ik weet nog dat je mod werd in het Onzin forum ergens eind 2006, toen was ik pas 3 maanden lid ofzo
Ik weet nog dat je mod werd in het Onzin forum ergens eind 2006, toen was ik pas 3 maanden lid ofzo
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren

|