Vandaag nemen we afscheid van oude bekende NandroDavids als crewlid. Na een kleurrijke loopbaan waar hij zo'n beetje alle hoeken en gaten van het forum--zowel voor als achter de schermen--gezien heeft, heeft Nandro dan toch besloten er definitief een punt achter te zetten. Bedankt voor je inzet!
Geen nieuwe moderator vult de leemte op; voorlopig houdt ondergetekende een oogje in het zeil in de GTA III en - Vice City-fora en zal G&C het weer even als vanouds zonder speciaal opgeleide mod moeten stellen. Gangs, houd het netjes daar!
Bedankt NandroDavids!
Geplaatst op 23 november 2009 - 22:15
Het was gezellig, de keren dat je in Beat Down kwam kijken. Ik mistte je al en ik vind dat je heel erg goed werk heb geleverd. Ik wil je bedanken en succes wensen met andere dingen die je nog wilt doen met de tijd die je nu vrij hebt
Geplaatst op 23 november 2009 - 22:21
Natuurlijk bedankt voor je inzet op het forum, NandroDavids.
Het ga je verder goed, en vergeet niet om zo af en toe toch nog eens je hoofd te laten zien.
It's a beautiful world we live in
A sweet romantic place
Beautiful people everywhere
The way they show they care makes me want to say
It's a beautiful world
Oh what a beautiful world
For you
~Rage Against The Machine
A sweet romantic place
Beautiful people everywhere
The way they show they care makes me want to say
It's a beautiful world
Oh what a beautiful world
For you
~Rage Against The Machine
Geplaatst op 23 november 2009 - 23:21
Een persoon die zijn werk altijd goed heeft uitgevoerd. Jammer dat je nu stopt maar ik kan je beslissing begrijpen, bedankt voor je inzet en veel succes verder!
Geplaatst op 24 november 2009 - 14:08
Dankje wel. 
Goed gedaan van je,
Goed gedaan van je,
Geplaatst op 24 november 2009 - 18:56
Bedankt voor je inzet, NandroDavids.
Ik weet nog dat je mod werd in het Onzin forum ergens eind 2006, toen was ik pas 3 maanden lid ofzo
Ik weet nog dat je mod werd in het Onzin forum ergens eind 2006, toen was ik pas 3 maanden lid ofzo
![]() |
Covesight Community · Recruitment PB Profiel GTA V |
|
Host signature: Megadreams |
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren