Rivel zei op 29 november 2009 - 12:50 :
.Senne zei op 28 november 2009 - 19:37 :
Hannes' woordkeuze met "volwassen" was wat ongelukkig denk ik.
Maar goed, ten eerste is Superlid een soort beloning voor je inzet op het forum, dus hoort het deels bij de beloning die je krijgt met grotere inboxruimte, mogelijkheid tot het uploaden in een galerij. Ten tweede vertrouwt de crew superleden wat meer qua manieren op het forum denk ik, SL+ hebben al getoond dat ze te vertrouwen zijn en zo goed mogelijk hun best doen op het forum om anderen te helpen, anders waren ze niet gepromoveerd. Natuurlijk zijn er ook erg veel leden die het systeem gebruiken zoals het hoort, en die, zoals Hannes het dan zegt, even volwassen zijn.
Deze leden hebben het misschien in zich om ook superlid te worden, en dan mag je lekker veel plusjes of minnetjes uitdelen. Maar neem het van mij aan, 3 plusjes en 1 minnetje per etmaal volstaat echt. Ik heb het ondertussen al teveel gezegd, maar ik heb nog niet één minnetje en slechts een paar plusjes uitgedeeld.
Maar goed, ten eerste is Superlid een soort beloning voor je inzet op het forum, dus hoort het deels bij de beloning die je krijgt met grotere inboxruimte, mogelijkheid tot het uploaden in een galerij. Ten tweede vertrouwt de crew superleden wat meer qua manieren op het forum denk ik, SL+ hebben al getoond dat ze te vertrouwen zijn en zo goed mogelijk hun best doen op het forum om anderen te helpen, anders waren ze niet gepromoveerd. Natuurlijk zijn er ook erg veel leden die het systeem gebruiken zoals het hoort, en die, zoals Hannes het dan zegt, even volwassen zijn.
Als dat volstaat waarom kunnen SL+ dan meer minnetjes en plusjes geven?
Lezen, kameraad. Die vraag is op pagina 2 geloof ik ook al gesteld. Dat SL+ meer kan hoort bij de beloningen voor goed gedrag. Zoals Thuco al zegt is dit hetzelfde als vragen waarom SL+ meer berichten op kan slaan. Simpelweg een kleine beloning.
Aan de andere kant is het zo dat je SL+ wordt door het vertrouwen te winnen van admins/mods dat je goed gedrag in je hebt en net zo snel uit je ritme schiet qua gedrag. In dat geval kunnen meer opties ook wel worden toevertrouwd.
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Dit topic is gesloten
Citeren