Jump to content

Out of Commission


S.Knoop

Recommended Posts

Nou lukt alles goed in deze missie.

Maar dan spring ik naar de helicopter en Niko hangt dan aan de helicopter.

Dan moet je herhaaldelijk en snel op A drukken om erin te klimmen.

Maar bij mij klimt hij er niet in. En dan faalt de missie.

Dit is echt raar. Wat moet ik in godsnaam doen om die helicopter in te Komen???

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S.Knoop

    5

  • Cylas

    4

  • Fezz

    4

  • hondamt5

    4

Top Posters In This Topic

eigelijk wat je zelf zegt, je moet zo snel mogelijk op A drukken dan trekt hij zich van zelf omhoog :clown:

of het ligt misschien aan je controler misschien blijf ''A'' een beetje vast zitten (hij druk dus niet goed door)

een andere uitleg/tip zou ik niet weten

ik wens je veel succses met de missie :tu:

Bewerkt: door NICKY!
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraag; op welke console speel je? Op de X360 heb je namelijk de bug dat het inderdaad in die chopper niet lukt. Wat je dan kan doen is gewoon je controller neerleggen of aan een vriend geven. En er dan gewoon echt letterlijk op gaan zitten rammen, zo heb ik hem ook gehaald. Speel je op PC, dan kun je altijd nog een ander toetsenbord aansluiten. Dat blijkt ook te helpen. Het kan op de 360 ook impact hebben met wat voor controller je speelt, je hebt namelijk draadloze en met draad. Probeer dus ook eens een andere controller. En dan ook gewoon echt rammen op die A...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel hem op de PC met Xbox-controller voor PC. Maar deze controller zal bijna iedereen wel kennen.

Bij de missie "Truck hustle" moest je op een vrachtwagen klimmen die rijd. Toen bleef ik snel op A drukken en

klom Niko wel op het dak. Daarom snap ik het niet, omdat dit eigenlijk dezelfde handeling is.

Met het toetsenbord had ik eerlijk gezegd niet aan gedacht. Stom.

Dan moet je F gebruiken denk ik. Thanks.

Bewerkt: door S.Knoop
Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja r* is ook niet perfect he :puh:

Ik heb dit ook eens gehad bij een vriend toen ik hem nog niet had hij kwam er ook niet verder...

We hebben toen samen zowat dat A de grond ingeboord XD

De eerste keer lukte het alsnog niet maar de tweede keer niet.

Gewoon proberen hoe iiritant het ook is...

Link to comment
Delen op andere websites

Yes!!!

Het is me gelukt om in de helicopter te komen.

Dus nu heb ik de game uitgespeeld (verhaallijn).

Ik ben na de cutscene gelijk op de spatie van toetsenbord gaan tikken.

Ik dacht wel even dat ik m'n toestenbord bijna kapot aan het rammen was.

Want je moest echt flink tekeer gaan. Dit vind ik een klein minpuntje in het spel.

Maar verder is het spel echt supergaaf en mooi om te zien.

Ik had hierna ook de deal geprobeerd, maar dat is me nog niet gelukt.

Maar je naait je eigen als je naar deal gaat. Dus mijn tip is om revence te kiezen.

Je verliest je broer en het respect van Kate als je deal doet.

Bij revence verlies je Kate wel, maar Roman komt niet om. Is toch familie he.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij wil deze missie ook niet lukken maar bestaat er niet gewoon iets waarmee je bijv. op ctrl+spatiebalk drukt de spatiebalk het maximale aantal seintjes doorgeeft ook al houd je hem in?

Cylas

P.s. werkt het ook als je met een x-box 360 controller werkt op spatiebalk en A tegelijk te drukken (werkt het dan sneller)

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij helpen het lukt me niet om met de motor snel genoeg te gaan om in de helikopter te komen. op het eind rijd ik wat langzamer om niet in het water terecht te komen en dan is er ook nog een blokkade met pegorinos en dan heb ik zon laag health

ik speel op de 360

Link to comment
Delen op andere websites

maakt het uit of er een draadje aan zit want dan zet ik er een draadtoetsenbord aan

cylas

em ik heb zelf een draarloos toetsenbord en dat macheert soms half(zelden). dit kan verholpen worden door simpelweg je toetsebord dichter bij de ontvanger te brengen (ik hoef slechts 10 com te verschuiven!) en dat maakt een wereld van verschil. nou, het optrekken lukte bij mij al vanaf de eerste keer, ik speel met gamepad (met draad) op pc.

als jullie erop zitten rammen moet er een special edition van GTA 4 uitkomen met extra toetsenbord ofzo :bonk: of ramknop

:cya: jvj

Link to comment
Delen op andere websites

Even een paar kleine vragen?

Wat is de beste afstand tussen de ontvanger en het toetsenbord?

werkt het als ik met 2 toetsenborden aangesloten en dan bij beide op de spatiebalk drukken? (net geprobeert maar werkt niet bij mij)

ik speel met controller maar probeer in helikopter te komen met spatiebalk maar duurt het dan nog een tijdje voor hij spatiebalk aanzet (kost dat tijd)?

CYlas

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Even een paar kleine vragen?

Wat is de beste afstand tussen de ontvanger en het toetsenbord?

werkt het als ik met 2 toetsenborden aangesloten en dan bij beide op de spatiebalk drukken? (net geprobeert maar werkt niet bij mij)

ik speel met controller maar probeer in helikopter te komen met spatiebalk maar duurt het dan nog een tijdje voor hij spatiebalk aanzet (kost dat tijd)?

CYlas

Beste afstand: ehm ik zit met mn pc op een typisch desktop bureautje. dus desktop beneden tegen grond bijna rechts van mijn rechterbeen en toetsenbord uitschuiver, met toetsebord op. Op gewone bureaus gaat dat dus. open een kladblok en typ een aantal zinnen en kijk of hij niet hapert of letters vergeet.

Met 2 toetsenborden werken is zeker geen oplossing, ik geloof dat de pc steeds van het een naar het andere moet switchen, wat tijd vraagt.

Je speelt met een controller, er zou geen probleem mogen zijn. pc kan signalen van gamepad en toetsenbord tegelijk verwerken :Y

Dus als jij en iemand anders deze 2 bedienen tegelijk zou er resultaat moeten zijn. Heb jij een draadloos gamepad?

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij helpen het lukt me niet om met de motor snel genoeg te gaan om in de helikopter te komen. op het eind rijd ik wat langzamer om niet in het water terecht te komen en dan is er ook nog een blokkade met pegorinos en dan heb ik zon laag health

ik speel op de 360

En bedoel je dan dat je dan vertraagt voor een bocht?

Je moet dan gewoon als jezeker weet dan je goed gedraait bent volle gas geven.

En niet teveel aandacht geven aan die blokkade.

Alleen snap ik niet echt wat je met die blokkade bedoelt ik had geen blokkade bij mijn weten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij een draadloos gamepad?

ja ik heb een draadloze gamepad

Met 2 toetsenborden werken is zeker geen oplossing, ik geloof dat de pc steeds van het een naar het andere moet switchen, wat tijd vraagt.

vreemd want bij word ging het 2X zo snel

Je speelt met een controller, er zou geen probleem mogen zijn. pc kan signalen van gamepad en toetsenbord tegelijk verwerken :Y

Dus als jij en iemand anders deze 2 bedienen tegelijk zou er resultaat moeten zijn.

DAT WERKT ECHT ik heb het geprobeerd en het werkte meteen en dus heb ik nu de storyline uitgespeeld!

Dankjewel voor al jullie hulp

Cylas

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij helpen het lukt me niet om met de motor snel genoeg te gaan om in de helikopter te komen. op het eind rijd ik wat langzamer om niet in het water terecht te komen en dan is er ook nog een blokkade met pegorinos en dan heb ik zon laag health

ik speel op de 360

Beste,

Je moet even gaan oefenen op zo'n motor voor je aan deze missie begint, maar als je zover bent moet je toch wel kunnen rijden dacht ik zo.

En bij tegenstand veel schuilen achter bakken enzo. Vandaar uit kun je je tegenstanders makkelijk afknallen door het auto-aim systeem.

En je wordt zo maar weinig geraakt door je tegenstanders.

Zelf vond ik deze missie niet eens zo moeilijk. Alleen lukte het in de helicopter klimmen maar net. Dit met rammen op spatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...