Ziet er wel leuk uit, maar ik denk dat je er snel bent uitgespeeld. Een versie die op gta lijkt, maar dan zonder de snelheid. Het lijkt mij een spel dat je na een weekje weer aan de kant legt.
Tweede Red Dead Redemption trailer online!
Geplaatst op 2 december 2009 - 14:48
Ik vind de game ( dus wat ik uit de trailer zie) een soort van film..
Het lijk me wel een leuke game, maar ik wacht af wat andere vinden en dan koop ik hem pas. Er zit wel veel sfeer in wat al eerder is gezegd in dit topic
Het lijk me wel een leuke game, maar ik wacht af wat andere vinden en dan koop ik hem pas. Er zit wel veel sfeer in wat al eerder is gezegd in dit topic
Geplaatst op 2 december 2009 - 22:13
Supergeniaal, deze ga ik sowieso halen! De trailers zien er gelikt uit, alsook de gameplay en de graphics. Als de eerste previews ook positief zijn, is er voor mij geen reden meer om een waarschijnlijk weer geweldig door Rockstar geproduceerd spel niet te kopen.

Geplaatst op 3 december 2009 - 12:07
Ik zou dit spel wel kopen, maar dan moeten ze het wel eerst voor PC uitbrengen.
It's a beautiful world we live in
A sweet romantic place
Beautiful people everywhere
The way they show they care makes me want to say
It's a beautiful world
Oh what a beautiful world
For you
~Rage Against The Machine
A sweet romantic place
Beautiful people everywhere
The way they show they care makes me want to say
It's a beautiful world
Oh what a beautiful world
For you
~Rage Against The Machine
Geplaatst op 3 december 2009 - 21:24
Dotz zei op 03 december 2009 - 20:55 :
Vinden jullie niet dat het wel érg veel van GTA wegheeft? 
Het is wel eens GTA op een paard genoemt en het zou me niet veel verbazen, zou me echt leuk lijken, iets GTA-achtig, door R* gemaakt (belangrijk
Peace
Love
Unity
Respect
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 5 december 2009 - 15:58
mensen, lijkt dit spel niet massa's op GUN? Ik denk het wel. ik heb GUN gespeeld en vond de verhaallijn, besturing en zijmissies best wel goed, nadeel was dat de graphics minder goed waren dan dit hier, en dat je alles uit had gespeelt geen reden meer had om het spel te spelen.
Kan iemand meer over de gameplay van Red Dead Redemption vertellen? zou het op pc uitkomen?
Kan iemand meer over de gameplay van Red Dead Redemption vertellen? zou het op pc uitkomen?
Dit bericht is aangepast door jvj: 5 december 2009 - 16:00
Geplaatst op 8 december 2009 - 18:03
Lijkt mij ook een goede game die ik denk ik ook ga kopen, maar ik wacht eerst nog wel wat meer info af
Ook die sneeuw in het begin van de trailer als ik het goed heb gezien.
Is er al iets bekend over een evt 3e trailer?
Ook die sneeuw in het begin van de trailer als ik het goed heb gezien.
Is er al iets bekend over een evt 3e trailer?
Een gek die weet datie gek is, is zo gek nog niet
Geplaatst op 15 december 2009 - 19:34

Dieko nog online op dit uur hij gooit een kroketje in de frituur Berucht op diverse fora plus een frikandel van Mora nog maar wat bitterballetjes in 't vet Die jongen gaat nog lang niet naar bed
Made by NilsHolgersson
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren