Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Het is denk ik nu al zo goed als beslist dat wij in de kwart finales tegen Brazilië komen. Denk niet dat Chili kans maakt om van Brazilië te winnen.

En Slowakije verslaat ons ook niet denk ik.

De bal is en blijft rond. Als ie er bij Slowakije inligt dus 1-0 voor de Slowaken dat het dan heel moeilijk gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, wat een wedstrijd, beste tot nu toe.

Beste? Ik heb me toch een fouten gezien, vooral aan Engelse zijde. Dus het was volgens mij alles behalve goed. Maar ik ben het met je eens dat het wel de leukste wedstrijd was om te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, wat een wedstrijd, beste tot nu toe.

Beste? Ik heb me toch een fouten gezien, vooral aan Engelse zijde. Dus het was volgens mij alles behalve goed. Maar ik ben het met je eens dat het wel de leukste wedstrijd was om te kijken.

Qua vermaak, toch wel een tien. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, wat een wedstrijd, beste tot nu toe.

Beste? Ik heb me toch een fouten gezien, vooral aan Engelse zijde. Dus het was volgens mij alles behalve goed. Maar ik ben het met je eens dat het wel de leukste wedstrijd was om te kijken.

Qua vermaak, toch wel een tien. _O_

Dat klopt. Maar dat kwam natuurlijk mede dankzij de fouten die gemaakt werden.

Link to comment
Delen op andere websites

Klacht: Fifa benadeelt Engeland door geen camera arbitrage toe te staan.

Hierdoor benadeeld FIFA niet alleen Engeland, er zijn wel vaker dit soort dingen geweest. :7

Het was inderdaad een doelpunt, maar shit happens. ^^

Onzin.

3f6e2613_no_goal.jpg

Sarcasme

Link to comment
Delen op andere websites

+1 voor lijncamera's. Voor overtredingen hoeven videobeelden van mij niet, maar het invoeren van lijncamera's wordt hier opnieuw benadrukt. En dat in een sport waarin zoveel geld omgaat...

(...) Het is ook een fout van de grensrechter die had op de lijn moeten staan

Dat is echt onzin. Moet straks voor elk schot de grensrechter naar de achterlijn rennen om te kijken of het misschien een doelpunt is? Nee, laat hem gewoon op buitenspel controleren en lijncamera's inschakelen voor doelpunten. De grensrechter had echt niet op de achterlijn moeten staan; dat haalt 'ie zelfs niet eens! Hij zag enkel niet dat het een doelpunt was, maar verder deed hij bij die aanval niets verkeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist weer een team (Mexico) bestolen omdat Blatter nog met z'n hoofd in de 20ste eeuw zit. Duw die man een bejaardentehuis in of laat hem doodgaan..

Ik heb het ook gezien. Ik hoop op fikse rellen van zowel Mexicaanse supporters als Engelse. Misschien dat er dan wat doden vallen, want over het algemeen wordt er dán pas actie ondernomen bij de grotere organisaties op deze aardkloot.

Na de eerste rust nog een opstootje, wat ook puur en alleen met dat feit te maken heeft.

Ik vind het een grote schande van de FIFA. Zouden zich héél diep moeten schamen, maar Blatter denkt alleen maar aan geld.

Tenslotte kost dit:

Lazio+v+FC+Salzburg+UEFA+Europa+League+BMKe9K0LbI4l.jpg

Stukken minder dan dit:

high_speed_camera_large.jpg

Schande, grote schande!

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist weer een team (Mexico) bestolen omdat Blatter nog met z'n hoofd in de 20ste eeuw zit. Duw die man een bejaardentehuis in of laat hem doodgaan..

Ik heb het ook gezien. Ik hoop op fikse rellen van zowel Mexicaanse supporters als Engelse. Misschien dat er dan wat doden vallen, want over het algemeen wordt er dán pas actie ondernomen bij de grotere organisaties op deze aardkloot.

Na de eerste rust nog een opstootje, wat ook puur en alleen met dat feit te maken heeft.

Ik vind het een grote schande van de FIFA. Zouden zich héél diep moeten schamen, maar Blatter denkt alleen maar aan geld.

Tenslotte kost dit:

Lazio+v+FC+Salzburg+UEFA+Europa+League+BMKe9K0LbI4l.jpg

Stukken minder dan dit:

high_speed_camera_large.jpg

Schande, grote schande!

Beter sterft Blatter een snelle, pijnlijke dood. Dat is wat effectiever.

Link to comment
Delen op andere websites

Schande van die Blatter en de FIFA bond. Hoewel Duitsland duidelijk beter speelde dan Engeland, toch had het een heel andere wedstrijd geworden als het doelpunt meetelde..

Maar goed, morgen even knallen tegen die Slowaken en vervolgens pakken we Brazilië ook nog in. Ik heb er wel het volste vertrouwen in, Nederland speelt rustig en geconcentreerd en heeft topspelers in huis. Als we goed zelfverzekerd blijven kunnen we met gemak de finale halen, en dat zou natuurlijk prachtig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

In voetbal zijn er winnaars, verliezers en ploegen met veel geluk.

En Engeland is vandaag genaait door een mix van het eerste en het laatste.

Meer kan je niet echt erover zeggen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, wat een wedstrijd, beste tot nu toe.

Beste? Ik heb me toch een fouten gezien, vooral aan Engelse zijde. Dus het was volgens mij alles behalve goed. Maar ik ben het met je eens dat het wel de leukste wedstrijd was om te kijken.

Inderdaad, aan elke goal van Duitsland ging een schandalige verdedigingsfout van Engeland vooraf. Het was echt niet zo dat Duitsland zo fantastisch goed speelde, de uitslag was nogal vertekend. Engeland deed het best aardig, maar 4 grove fouten leverde 4 tegengoals op. Maar terecht is het wel dat Duitsland won, wat heeft Engeland op dit wk te zoeken? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Eens zien of Oranje eens gaat voetballen tegen Slovakije, ze hebben nog niks laten zien. Het enige wat er hier wordt gezegd over het zwakke spel van Oranje zijn dikke excuses, als je niet kan spelen tegen Japan, dan kan je niet spelen tegen Argentinië, zoveel is toch duidelijk. Argentinië is ook een aanvallend team, hun verdediging is niet om over naar huis te schrijven en toch winnen ze elke wedstrijd met GOED voetbal. Het excuus dat Oranje tegen verdedigende teams speelt is een slap excuus, Argentinië speelt niet elke wedstrijd tegen aanvallende teams hoor..

Lul aub niet over groeien in een toernooi, goed begonnen is half gewonnen. Zie je Argentinië groeien? Neen..Ze staan er elke wedstrijd evengoed als de vorige. Laat me maar iets weten als Oranje eens mooi voetbal speelt..

Feit is en blijft dat Oranje er niet staat, al post je hier een post van 30 cm, dat verandert er niks aan..

Al hoop ik heel erg dat Oranje wint tegen Slovakije, de wedstrijd Brazilië-Oranje wordt gwnweg fantastisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...